Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 441 total)
  • Author

Hur går löpträningen inför gbg-varvet då?
    Vädret har ju gjort att det inte är lika svårt o ta sig ut i löpspåret numera :up:

Dan_The_Man wrote:
    Ja det e klart man e med i mmsport :emo-thumb
    Nä jag gjorde min debut i Athletic fitness i somras faktiskt :) Men den var inte sanktionerad av SKKF, så nån licens behövdes inte.
    Till december ska jag tävla i CBB, Lucia tänkte jag =) Så vi får se hur det går hihi.
    Så vi kan ju peppa varandra backstage hehe.

Hur går träningen för dig då? åt rätt håll?

Hur gick det på AF tävlingen då? Nöjd med ditt resultat? Då har du redan klarat av en diet? Skulle själv gärna tävla i AF i framtiden (får jobba mer på mina dips o mina ickeexisterande chins först..), men just nu är siktet inställt på BF.

Klart vi får peppa varandra backstage! :emo-thumb

Träningen går prima för mig, iaf i gymmet. Blir starkare o starkare! :bb2:
    Själv?

Addegbg wrote:
    Hur går löpträningen inför gbg-varvet då?
    Vädret har ju gjort att det inte är lika svårt o ta sig ut i löpspåret numera :up:

Jodå, den går OK. Ska ta o börja springa milen snart tänkte jag, har bara varit ute på 5km turer än så länge.

Vädret är ju helt underbart! Enklare att löpträna nu än förra året då snön låg kvar så länge. Men jag tycker inte om att springa när det är för varmt, då får jag värmeslag o huvudvärk för att jag svettas så.

Måste ta o börja springa utomhus lite oftare bara. Just nu är det bara en gång i veckan o sedan på löpband efter styrketräningen.

Ska du springa gbg-varvet?

Emelie wrote:
    Ska köra järnet. :buttrock: Tack tack! :P

Vad har du själv för planer? Får ta o gå in i din journal o läsa lite nogrannare..

Jag har inga tävlingsplaner. Vill bara försöka hålla mig iform och hela tiden utvecklas. Men vem vet om ett par år kanske man är motiverad till att hoppa upp på scen.

Emelie wrote:
    Idag var jag på gymmet 15.50-17.20, medan solen gassade utanför.. Det borde finnas utomhusgym!! :( Visst, inte rimligt att genomföra i verkligheten kanske, men drömma kan man ju.

ja det vore härligt!! Har faktiskt varit på ett i spanien.. men kanske inte passar så bra i vårt klimat här uppe..8)

Kul att se några PB, antar att det ska byggas så mycket som möjligt innan dieten?

ellen wrote:
    ja det vore härligt!! Har faktiskt varit på ett i spanien.. men kanske inte passar så bra i vårt klimat här uppe..8)

Kul att se några PB, antar att det ska byggas så mycket som möjligt innan dieten?

Åhh, gud vad coolt att vara på gym utomhus i spanien. Jag vill med!! 👿

Japp, det ska byggas så mycket som möjligt nu innan dieten drar igång (mina jeans protesterar dock hejvilt!!). :)

Drar du hem över påsk eller? För mig blir det inte förrän till sommaren. Blir så sugen nu när min syster (som jag bor med) ska åka hem på måndag dock. :(

Nu har jag varit i skolan och skrivit rapport hela dagen och ska precis gå till gymmet för ett armpass.

Redovisar kommande passet och gårdagens pass, samt mått och lite bilder jag tog igår senare idag!! :ph34r:

Det blir ingen tävling för dig i år i fitness?

Hej!
    Måste bara önska dig lycka till då! Inte så värst mycket sundsvallsfolk som hänger här tror jag…kör hårt så kommer det gå superbra när det vankas tävling!

Dessan wrote:
    Det blir ingen tävling för dig i år i fitness?

Nix pix, får bli ett senare projekt!! Men för dig blir det så va? När är det fitness tävling? Skulle vara roligt att se!! 8)

Mike_84 wrote:
    Hej!
    Måste bara önska dig lycka till då! Inte så värst mycket sundsvallsfolk som hänger här tror jag…kör hårt så kommer det gå superbra när det vankas tävling!

Tackar tackar!!

Emelie wrote:
    Nix pix, får bli ett senare projekt!! Men för dig blir det så va? När är det fitness tävling? Skulle vara roligt att se!! 8)

vi får se 8)

Dessan wrote:
    vi får se 8)

Din lilla luring där! ;)

Vad grymma triccar du har Dessan!! Vilka övningar brukar du köra för triceps? Vill ha!! :nod

Rygg, baksida axlar

*Pulldown maskin

2plattorx35; 4plx15; 6plx8,8
    *Endragsrodd (i maskin jag ej vet vad den heter)

20×12; 25×8; 30×6
    *Marklyft—60×8; 70×6, 4+2m.omvänt grepp; 80×4 m.dragremmar
    *Baksida axel stående i kabelmaskin

7,5×10,8; 5×10
    *Baksida axelmaskin

18×8,12,8

*Avslutade passet med 10min på löpband

Kände mig väldigt slut under marklyften, stången bara gled ur händerna på mig så jag klarade inte lika många reps på som förra gången jag körde marklyft. Funderar på hur lång tid det kan ta innan jag klarar köra på 100kg i mark?

Vore kul att se din dagsform. Släng upp lite bilder! :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.