Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 441 total)
  • Author

Armar

*Hammercurl m.hantlar

6×15; 8×12; 11×8; 13,5×6
    *Hantel ovan huvudet

6×15; 8×6; 6×10
    *Dips

6,5,5 fria; 36×6 i maskin m.viktmagasin
    *Scottcurl med hantel

8×12; 9×6,6
    *Bicepscurl m.stång

23,5×8; 26×6,4

Kämpar för att slå mitt rekord i dips (på hela 9st..) :D som jag gjorde i slutet av november, men det har stått still i några veckor nu. Bara att kämpa vidare!!

Jimma wrote:
    Vore kul att se din dagsform. Släng upp lite bilder! :)

Tog äntligen lite bilder igår, men nu ska jag iväg på partaj så jag får slänga upp dem imorgon!! :dance:

Emelie wrote:
    Tog äntligen lite bilder igår, men nu ska jag iväg på partaj så jag får slänga upp dem imorgon!! :dance:

Det låter bra det. Antar att det blir proteindrinkar och bars natten lång. :emo-thumb

Ha en bra helg!

Kul att du dragit igång en journal! Nu kommer jag vara in här och titta ofta!
    Lovar att jag ska heja på dig på Fitnessfestivalen!!!

Ska du ta hjälp av Linda med din diet eller kör du själv?

härligt pass! Ska med försöka öka lite i sommar.. kanske dumt att ha en uppbyggnads period under sommaren.. men men.

Nix blir inget sundsvall för mig i påsk. Ska passa på att jobba istället. Men det vore skönt att komma hem ett tag.

Jimma wrote:
    Det låter bra det. Antar att det blir proteindrinkar och bars natten lång. :emo-thumb

Ha en bra helg!

Haha, nja de lovade att det skulle vara proteindrink i glasen, men drycken var mörkröd och tämligen olik de proteindrinar jag provat tidigare. :|

CamillaJ wrote:
    Kul att du dragit igång en journal! Nu kommer jag vara in här och titta ofta!
    Lovar att jag ska heja på dig på Fitnessfestivalen!!!

Ska du ta hjälp av Linda med din diet eller kör du själv?

Vad roligt att du kommer läsa min journal och hejja på mig på FF!! ;) Lovar att jag kommer hejja på dig om du ställer upp på sm med. Har du bestämt hur du ska göra? Läste att du är lite kluven pga jobb o så i din journal.

Jag tänkte att jag ska köra på själv med diet, men får se hur det blir. Kanske kommer ta lite hjälp av Linda en bit in på dieten om det går trögt själv..

Så, här kommer lite bilder från i torsdags. Tagna med mobilkamera i inte världens bästa ljus. Håll till godo!! :P

Fler bilder..

Några fler..

Och en sista bild för denna gång. Både positiv och negativ kritik uppskattas hjärtligt!! :nod :

Idag bestod träningen av ca. 5,5km joggingtur. Förbättrade min ’varvtid’ med ca.30s från förra veckan då jag sprang samma runda. 30s kvar till varvtiden jag hade där i somras. Känns bra att kommit igång med konditionsträning. Löpsteget börjar sätta sig i benen. Nästa vecka tänkte jag ta och lägga in 20min på löpband efter varje gympass istället för denna veckas 10min.

6 veckor kvar till Göteborgsvarvet!! :wazzup:

Det kommer att bli bra det här!!!:up:
    Med din motivation och diciplin!!!
    Lycka till nu med ditt mål!Så ses vi kanske Backstage på Lucia:emo-thumb [/b]
    Lycka till på Göteborgsvarvet!!!Du får uppdatera här sen hur det gick!
    KÖR HÅRT!!![/b]..Kram//s*

SUSAN wrote:
    Det kommer att bli bra det här!!!
    Med din motivation och diciplin!!!
    Lycka till nu med ditt mål!Så ses vi kanske Backstage på Lucia[/b]
    Lycka till på Göteborgsvarvet!!!Du får uppdatera här sen hur det gick!
    KÖR HÅRT!!![/b]..Kram//s*

Vad kul att du kikar in!! Med en hundradel av din motivation och disciplin kommer man hur långt som helst!! ;)

Tack för lyckönskningarna Susan!! Håller tummarna för dig här i gbg till helgen. Ska plugga till omtenta så jag kommer tyvärr ej komma och titta. :ph34r:

Japp, ska köra hårt som bara den!! :p
    Lycka till nu det sista!!

Ahh, så du ska tävla i år igen? Ja, isf ses vi backstage på Lucia!! [/b]:emo-thumb

Kram kram

Det ser ut som att du ligger inne med en hel del muskler :up: Snygg V-form!!
    Kämpa på tjejen!
    Kram Lina

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.