Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emelies träning mot debuten
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2007 at 20:02 #859183Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Hej! du har ju börjat få riktigt fina resultat. Ser att du ligger i ordentligt på gymmet också, får la se till och heja på dig nästa gång. Kör hårt.
Hallå! Tackar och bockar! :nod Nämen är du också på Fysiken och tränar alltså? Känner inte igen dig från din profilbild. Japp, du får ta o hälsa nästa gång du ser mig! Kör hårt du med!! :ph34r:
2 april, 2007 at 20:06 #859184Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Vad duktig du är! Toppen! :up: Funderar själv på att springa varvet nu i maj men jag får se, känner bara att jag behöver röja genom och runt i slottskogen lite mer innan något sådant så vi får se.Tackar!! Ja, det är nog bra att ha några mil i benen innan. Jag kör på att bara jag klarar att springa en mil utan större problem så går den andra av ren vilja och lite adrenalin. Bara du röjjer genom Slottskogen en del innan (speciellt sälsdammsbacken) så kommer det att gå fint!! Har du anmält dig?
2 april, 2007 at 20:22 #859185Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Hur gick det på AF tävlingen då? Nöjd med ditt resultat? Då har du redan klarat av en diet? Skulle själv gärna tävla i AF i framtiden (får jobba mer på mina dips o mina ickeexisterande chins först..), men just nu är siktet inställt på BF.Klart vi får peppa varandra backstage! :emo-thumb
Träningen går prima för mig, iaf i gymmet. Blir starkare o starkare! :bb2:
Själv?Jag var ju inte helt missnöjd med deffen, den var okej för att va…a..första gången :p Har en bild i pressen från tävlingen
Hehe ”ickeexisterande chins”, det kommer så småningom
Jodå träningen går bra, fast har nyss fått ett superduperschema av coachen… 6 dagar i veckan…. byter schema varje månad… det kommer bli hårt känner jag…
Men jag gör framsteg iafBra bilder, man ser att du har en hel del massa. Det e bara att deffa fram konturerna bättre så kommer det bli kanon.
Hehe av att dömma av din avatar så e det svårt att tro att du har så mkt muskler som du verkligen har
Grymt!Kör på nu gumman!
MM-power!3 april, 2007 at 06:53 #859186Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Tackar!! Ja, det är nog bra att ha några mil i benen innan. Jag kör på att bara jag klarar att springa en mil utan större problem så går den andra av ren vilja och lite adrenalin. Bara du röjjer genom Slottskogen en del innan (speciellt sälsdammsbacken) så kommer det att gå fint!! Har du anmält dig?Såklart jag har anmält mig bara för att ha det gjort så får vi se om jag ställer upp. Precis som förra året och året innan dess 😮
3 april, 2007 at 09:49 #859187Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Såklart jag har anmält mig bara för att ha det gjort så får vi se om jag ställer upp. Precis som förra året och året innan dessJa, då är det bara att bestämma om du vill få det gjort i år eller inte då!! När man väl bestämt sig så blir träningen så mycket mer motiverad tycker jag. En morot liksom.
3 april, 2007 at 10:01 #859188Anonym anvandareMemberSå kommer gårdagens träning..
12.00 Spinning-pass 60min
21.30 Ben, mage 65min
*Benböj
20×15; 40×12; 60×8; 70×6,6
*Halvsittande vadpress
111,6×15; 117,6×12,12
*Benpress maskin
66×12; 79×8; 86×8
*Framsida lårcurl
45×8; 52×8; 59×8 (PB!!)
*Liggande baks. lårcurl
45×8,8,6
*Sittande vadpress
20kg på vardera sida x 8,8,8
*Raka marklyft
15kg på vardera sida x 12,12,12
*Magövningar 9set
Det var en halv evighet sedan jag tränade ett spinning-pass. Det var såå himla roligt!! Jag blev stum i vaderna under passet, men annars gick det som smort. Trodde att mina ben skulle vara hyffsat döda idag efter gårdagens behandling med både spinning och ett benpass, men än så länge har inte träningsvärken satt sig nämnvärt. Kommer nog framemot kvällen!!3 april, 2007 at 12:26 #859189Anonym anvandareMemberGrattis till PB’n För det första !
Sköna övningar ser jag också..!
Ååååh… Ångest över att man inte kört ben på länge nu :o!
spaghetti ben idag eller?? hehe
Vart tränar du förresten..?
Ha en underbaaaar daaaaag!!!3 april, 2007 at 12:35 #859190Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Ja, då är det bara att bestämma om du vill få det gjort i år eller inte då!! När man väl bestämt sig så blir träningen så mycket mer motiverad tycker jag. En morot liksom.åhh.. samma dilemma här.. satsa eller inte satsa.. och satsa på vad? multisport, klättring eller fitness? Kan tänka mig att det är lättare att fokusera på en sak när man väl bestämt sig.. blir lite halvhjärtat på alla delar nu.
3 april, 2007 at 18:02 #859191Anonym anvandareMembersh0w wrote:Grattis till PB’n För det första!
Sköna övningar ser jag också..!
Ååååh… Ångest över att man inte kört ben på länge nu!
spaghetti ben idag eller?? hehe
Vart tränar du förresten..?
Ha en underbaaaar daaaaag!!!Tackar!! Alltid roligt med PB. :p
Mmm, spaghettibenen börjar träda fram nu. Mina vader och baksida lår är rejääält stela. Skönt att känna att man tränat!!
Jag tränar på Fysiken Gibraltargatan, men tänkte prova på Kaserntorget nu över påsk för då får man träna på båda ställena oavsett kort. Har hört att det ska vara fräscht där!! Kul att prova ngt annat. Vart tränar du själv?
Ha en underbar kväll tjejen!!
Kramar!3 april, 2007 at 18:10 #859192Anonym anvandareMemberellen wrote:åhh.. samma dilemma här.. satsa eller inte satsa.. och satsa på vad? multisport, klättring eller fitness? Kan tänka mig att det är lättare att fokusera på en sak när man väl bestämt sig.. blir lite halvhjärtat på alla delar nu.Mmm, det tycker jag verkligen. Innan jag bestämde mig för att verkligen satsa på styrketräningen och att springa gbg-varvet förra året så var min träning ganska hattig. Träna varierat i all ära (det finns ju så mycket roligt!!)[/b], men bara fokuset är samlat på vad man egentligen vill åstadkomma så tror jag det ger mycket för sin träning.
Multisport är jag också sugen på, men det verkar vara så mycket pengar som går åt så det tänkte jag att jag ska prova på om några år när man har lite mer pengar än man har nu som student. Vad känner du mest för av det du funderar på att satsa på nu då?
3 april, 2007 at 21:17 #859193Anonym anvandareMemberSer ut som du har en hel del muskler att visa upp på scen!!
Låter klokt att du tar god tid på dig med första dieten, det är alltid svårt att veta vad man trivs med och hur man mår av olika upplägg.Själv är jag väldigt sugen på SM och som det ser ut i dagsläget drar jag nog igång en satsning snart. Måste sätta upp ett mål annars blir jag uttråkad. Jag är rätt sugen på att skala av ett antal kilon efter vintern! Behöver bara sparka lite på sambon så att han fixar lite schema m.m. till mig. Sköter mig bättre om jag får order från någon annan :p
Sedan finns det ju alltid saker som kan sätta käppar i hjulen. Vi får väl se….3 april, 2007 at 21:55 #859194Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Hallå! Tackar och bockar! :nod Nämen är du också på Fysiken och tränar alltså? Känner inte igen dig från din profilbild. Japp, du får ta o hälsa nästa gång du ser mig! Kör hårt du med!! :ph34r:Japp, tränar och arbetar där. Kul att det finns folk på gymmet som satsar ordentligt. Alltid lika inspirerande. Om du ser någon översänd dvärg med snaggat huvud i en instruktörströja, är det troligtvis jag.
3 april, 2007 at 23:26 #859195Anonym anvandareMemberEmilie[/b]
jag kör på sportlife i hisingen, ibland city nära å så!
Fysiken hat jag hört att det skall vara fräscht ja! Varit där du tränat en gång för läääänge sen, tyckte inte om det *hehe*
HEhe, nu känner jag att framsidan lår börja blir lite spaghetti.. yea..
Skönt å börja 11-20 imorgon!!
Puss å natt..4 april, 2007 at 08:10 #859196Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Multisport är jag också sugen på, men det verkar vara så mycket pengar som går åt så det tänkte jag att jag ska prova på om några år när man har lite mer pengar än man har nu som student. Vad känner du mest för av det du funderar på att satsa på nu då?ja det är väl det som är problemet.. alla delar känns så himla kul. Men vi får se vad frammtiden bär med sig
4 april, 2007 at 10:20 #859197Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Japp, tränar och arbetar där. Kul att det finns folk på gymmet som satsar ordentligt. Alltid lika inspirerande. Om du ser någon översänd dvärg med snaggat huvud i en instruktörströja, är det troligtvis jag.’Översänd dvärg med snaggat huvud’, ahaa nu tror jag att jag vet vem du är. Skämt åsido, man har ju hyffsad koll på vilka ni är som jobbar där vid det här laget och jag tror det bara är du som har snaggat huvud va? Jepp, vi får hälsa nästa gång!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.