Emelies träning mot debuten

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emelies träning mot debuten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 441 total)
  • Author
    Asp wrote:
    Hehe, så ska det låta! :p
    Det ser ju bra ut på dina cheman, är ju en del PB och det är ju alltid kul att klara, kör på hårt! :emo-thumb

Bidde inget PB idag dock, får köra hårdare nästa pass istället! ;) :bb:

Hur går det för dig då?

lillpatrik wrote:
    Ute i sista sekund ser jag. Njut ordenligt av passet nu. Må pumpen va med dig.:emo-thumb

Haha, ja men imorgon börjar de normala öppettiderna igen. :|

Emelie wrote:
    Haha, ja men imorgon börjar de normala öppettiderna igen. :|

Japp, allt som vanligt. Kommer vara där hela kvällen idag, hoppas det kommer mer folk i dag än d va igår.

Emelie wrote:
    Bidde inget PB idag dock, får köra hårdare nästa pass istället! ;) :bb:

Hur går det för dig då?

Okej, de va ju lite synd men man kan ju inte alltid ha det heller iofs. Bara till att ladda inför nästa :D

Jodå, för mig går det fint. Är väl en del övningar som går dåligare än andra men det är inte mycket att göra, bara till att koncentrera sig och köra på :up:

Löptur 1 mil

Ikväll sprang jag min första sammanhängande mil för denna vår (tog 70 min). Sprang i kuperad terräng. Sviiintungt..emellanåt kändes det som att jag kröp fram och att det borde gå snabbare att gå, medan emellanåt kom jag in i det och det flöt på fint. Röd som en tomat var jag efteråt och är fortfarande helt slut i kroppen. Har rätt rejäl träningsvärk i armarna från gårdagens pass med. Härligt!!
    :kicking:

Grymt bra jobbat Emelie! En mil är inte att leka med, jag brukar bli spyfärdig efter knappa 4km så då lägger jag ner :D

Oj då kommer du må gott imorgon kan jag lova :p

Marmeladova wrote:
    Grymt bra jobbat Emelie! En mil är inte att leka med, jag brukar bli spyfärdig efter knappa 4km så då lägger jag ner :D

Tackar!! 8) Kändes nästan som att jag var tvungen att lägga ner efter ca.5km men så fortsatte jag ändå och till slut var det över. Bara psyket är inställt på att man inte ska ge upp så är man kapabel till mer än man kan tro!! :P

Dan_The_Man wrote:
    Oj då kommer du må gott imorgon kan jag lova :p

Hehe, ja det lär kännas framåt dagen. Än så länge känns det bra i kroppen dock!

Idag är det VILA[/b] som gäller (läs plugga..)[/b].

Imorgon blir det axlar och bröst. Längtar redan!! ;)

Emelie wrote:
    Idag är det VILA[/b] som gäller (läs plugga..)[/b].

Imorgon blir det axlar och bröst. Längtar redan!! ;)

plugga nu ordentligt.. och spring inte till Elgianten…*hehe*

sh0w wrote:
    plugga nu ordentligt.. och spring inte till Elgianten…*hehe*

Mm, försöker så gott jag kan, men det är ju så frestande!! hihi

Har känt mig väldigt tung[/b] i huvudet hela dagen. Det började under löppasset igår…:| Trodde att det skulle gått över efter en god natts sömn, men icke!! :( Nu har det nästan gått över iaf. Skulle nog inte tagit ett hett bad igår kväll efter löpturen, min kropp måste blivit helt drenerad..[/b]

Äsch det e väl gött med varmt bad efter ett hårt löppass…så länge stretchningen kommer först :P

Får du vara uppe vid den här tiden föresten, unga dam?:devil:
    hihi

Dan_The_Man wrote:
    Äsch det e väl gött med varmt bad efter ett hårt löppass…så länge stretchningen kommer först :P

Får du vara uppe vid den här tiden föresten, unga dam?:devil:
    hihi

Stretchade faktiskt för ovanlighetens skull duktigt igår. Kände att det behövdes för att kunna undvika alltför mkt kylskåpsvarning idag. :p

Så sant sant, så här sent ska man inte vara uppe. :rtfm:

Får ta mig lite vassleprotein o hoppa i säng o växa. Apropå protein så är min gainer slut nu..:( [/b]

Sov gott!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 441 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.