Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emil ska bli stark !
ja sumo var klockrent! jag står så brett som det bara går. tårna mot vikterna
Kör du ”riktig” ultrabred sumo
(jarmo virtanen)
Eller som mig typ, hm ja vad ska man kalla det, vanlig mark med svinbred fotställning, typ höftlyft
(JAAG!)
[img=http://img275.imageshack.us/img275/601/erik0ll.th.jpg]
i kör ultrabred xD
aah okej, jag kör också maxbredd men inte det som kallas ultrabred : )
Böj tonight : )
njaa , inte speciellt:P ska köra några 3or tror jag. å gå upp på 150 som max. ungefär ingångsvikt !
Knäböj med lindor
130×3
130×3
130×3
140×3
Mage
2set i maskin
2set bänkövning.
böjarna blir bättre och bättre med lindor. sista setet var rätt så bra!
Bra böj! Jag vill också…
Hur känns kroppen så här lite mer än två veckor innan tävling? Börjar du bli nå laddad?
joo klart jag är laddad! plus att jag fick mitt kreatin idag! så det blir å persa i bänken på onsdag ;> 130 !
Men härligt! har du ätit kreatin förut? Vad har du köpt? Mkt skojigt, måste beställa nytt själv, mitt är snart slut
joo kört med det en gång förut. jag har köpt eiselt!
jo tack=P och det var inte det minsta tungt, bara dom 2 första seten på 130, när jag hade problem att komma ner i djup och vílle lägga ner ryggen. Jag lovar att ni ska få se på ökningar i böjen av mig!
for med syrran på gymmet idag och skulle lära henne bänkpress! var ju inte det enklaste kan jag lova, när hon inte ens orkar stången…. HAHA.
Hon har dina gener Verkligen :p
haha nee! vi är tvillingar också. men det syns då inte=P folk som bara känner oss ytligt har oftast inte en aning om att vi ens är släkt!
men jag tänkte börja ta med henne till gymmet å börja plåga henne för hon är så lat.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY