Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Emil ska bli stark !
Jag måste komma ihåg att köpa batterier nu till dm. Kameran riktigt äter upp dom.
Körde några set på 50kg i bänk idag, och några på 50kg i böj ! eller det blev faktist ganska många. känns som att jag har så jävla kass teknik i böjen nu. märkte också att jag har all vikt på hälarna när jag böjer. blir att slipa teknik efter dm!
Blev pers med 42.5kg sammalagt idag på dm
Gratulerar!
Sjukt trött idag var jag, tog mig icket dit!
Okej, kan skriva in resultatet nu hade inte tid för jag skulle å köpa mat! blev en 90grams ostburgare och en kebabrulle och 2 drickor ! GOTT:)
165-120-185
Grattis! du fick ju inte ut i närheten av vad du hade i kroppen idag, marken såg ut som uppvärmning!
jaa, det är sant får lasta lite mer nästa tävling
Knäböj
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
80×5
Slipade på tekniken idag. köre nått set mage och sen så blev det att jag körde lite shrugs också 3set på 90kg vet inte hur många reps.
böj på 165kg [http://www.youtube.com/watch?v=vn3TiPgrJe4]
Börjar med ett nytt träningsprogram nästa vecka;D
idag blev det bänk. men vet inte vikterna:P mellan 80-90 iaf. olika alla set:P körde bara på samma vikter som kompisarna lastade nästa vecka kör jag igång med det nya programmet!
Vad är det för ett program?
Kallar det för ”norge programmet” det bygger på knäböj,marklyft och bänkpress 3 ggr i veckan. fast relativt lätta vikter. du skrivier in önskad vikt att göra efter programmets slut och,de räknar ut vilka vikter du ska träna på i vart ända sett. och en period är 12veckor. Du hittar det på norska styrkelyftsförbundets hemsida
kom just från träningen! och idag var det jobbigare att ta sig dit och hem än att träna. för det är snöstorm!
Marklyft.
170×3
170×3
bänkpress.
80×5
80×5
80×5
85×20 2kg mer än kroppsvikt
Så jävla stark i bänken..2kg mer än din kroppsvikt och du gör 20reps.. sjukt
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY