Emil ska bli stark !

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emil ska bli stark !

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 361 through 374 (of 374 total)
  • Author

Vad blir det för program efter sm(om du planerat nåt)?

jag vet inte vad det blir för träning, har då varit i thailand 2 veckor nu så har inte tränat nått, idag blir första gången sens sm !

emme wrote:
    jag vet inte vad det blir för träning, har då varit i thailand 2 veckor nu så har inte tränat nått, idag blir första gången sens sm !

Hehe okej:P eftersom du är reserv till nordiska blir det väl och träna med utrustning och inte grundträna nå nu?

darcytucker wrote:
    Hehe okej:P eftersom du är reserv till nordiska blir det väl och träna med utrustning och inte grundträna nå nu?

du har koll du :P japp jag kommer träna som att jag ska åka på nordiska=D men resten av den här veckan blir det bara lite kom igång träning igår blev det såhär

böj 120x3x5
    bänk 100x3x5

alla mina lyft från sm finns med här om nån vill se [http://styrkelyftaren.com/Styrkelyftaren/Film_TV/Film/JSK-BIO.html]

Vi ses på NM :) han inte snacka sist preics. får lära känna varandra mer sen!:) Lycka till med träningen nu!

tack så mycket :) vi kanske ses på NM för jag är reserv nu snackade me Jouni igår.

emme wrote:
    tack så mycket :) vi kanske ses på NM för jag är reserv nu snackade me Jouni igår.

OOkej ? Hänger de inte med, eller hur e det?

emme wrote:
    du har koll du :P japp jag kommer träna som att jag ska åka på nordiska=D men resten av den här veckan blir det bara lite kom igång träning igår blev det såhär

böj 120x3x5
    bänk 100x3x5

Haha japp jaghar inget liv så därför blir det och kolla upp massa saker:) okej hoppasdet går fint med kom igång träningarna:p

måste bara uppdatera lite här nu gjorde 150kg i bänken idag kroppsvikt 90kg
    [youtube=9Z6hDtr8VQY]

oj jävlar.. :) !

emme wrote:
    måste bara uppdatera lite här nu gjorde 150kg i bänken idag kroppsvikt 90kg
    [youtube=9Z6hDtr8VQY]

YEEAAAH BOOOOY, GRATTIS, såg riktigt jävla bra ut, STRONG BOY.

PEACE cesse:emo-thumb

Grattis Pöjkvasker…!!!

haha sick! :)

Viewing 14 posts - 361 through 374 (of 374 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.