Emil ska bli stark !

Home Forums Seriösa träningsjournaler Emil ska bli stark !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 374 total)
  • Author
    emme wrote:
    haah våldtar :P njaaa, vad jag har läst i din jounal verkar du ju köra på rikigt bra i böjen. joo jag kör det dära 3 veckorsschemat! började om förra veckan med det. har slappat rätt mycket efter sommar uppehållet, dålig stil . men nu kör jag hårt !

vem slöar inte på sommaren? hehe

jasså nysss börjat, då får jag fråga igen om några månader!

Din max5a ligge en sisådär 15-20kg högre än mig om vi säger att du gör 135+, och jag ska vara den äldre av oss hahaa, dessutom sanar jag framsidor, mina böjs liknar mer good mornings.

Erik__ wrote:
    vem slöar inte på sommaren? hehe

jasså nysss börjat, då får jag fråga igen om några månader!

Din max5a ligge en sisådär 15-20kg högre än mig om vi säger att du gör 135+, och jag ska vara den äldre av oss hahaa, dessutom sanar jag framsidor, mina böjs liknar mer good mornings.

ja just det, stark rygg har du. du är grym i marklyft :emo-thumb

emme wrote:
    ja just det, stark rygg har du. du är grym i marklyft :emo-thumb

Men en upprätt stil känns som något jag skulle vilja ha ändq, som det ser ut nu skulle jag bränna alla rawböjar på djupet, istortsett omöjligt om jag inte lyckas komma ner mer upprätt =/

Erik__ wrote:
    Men en upprätt stil känns som något jag skulle vilja ha ändq, som det ser ut nu skulle jag bränna alla rawböjar på djupet, istortsett omöjligt om jag inte lyckas komma ner mer upprätt =/

ifos, men om man bara tränar gör det ju inte så mycket att böjarna inte är djupa. men när man tävlar så är det ju det, för då spelar det inte nån roll om det går lätt men du ändå inte är i djup..
    och jag har tränings värk i benen idag:) sköönt !

ReNeGaDe wrote:
    Stark du var i böj då;) Orättvist, höhö.. Lycka till med PB i böjen! =)

så nån tycker det iaf, själv så är jag inte speciellt nöjd med böjen, känns inte bra att inte har ökat nått på 6månader .. Men nu jävlar sak det bli ändring på det!

emme wrote:
    så nån tycker det iaf, själv så är jag inte speciellt nöjd med böjen, känns inte bra att inte har ökat nått på 6månader .. Men nu jävlar sak det bli ändring på det!

vadå vimlar det av folk i piteå som är 16-17 som reppar på dina vikter hehe??

Erik__ wrote:
    vadå vimlar det av folk i piteå som är 16-17 som reppar på dina vikter hehe??

nee det vet jag inte, men några stycken i öak iaf =P
    och tomme är ju extrem då.

”Knäböj med endast bälte

3x180kg

3x180kg

3x180kg

3x180kg

3x180kg

kändes allt för lätt så jag höjde lite.

3x200kg

3x205kg

Alla set var lätta men jag skulle fortfarande ha kunna gjort minst 3-4 set till på 205kg. alla lyft var dessutom djupa ”

Haha han räknas inte.

Lätt bänkpress
    90×5 (5;an med stop)
    90×5 (1;an och 5;an med stop)

Lutande bänk
    70×5
    70×5

Liggande tricepspress
    30×5 (stången ej inräknad, tror den väger 7)
    35×5 (stången ej inräknad, tror den väger 7)

Hantel lyft åt sidan
    5×8
    7.5×8
    7.5×8

Det gick lätt i bänken idag, men det är ju det som är meningen på det lätta passet också. tror det kommer bli ett pb till nästa tunga bänkpass. allt känns bra nu förutom att jag hade ont i halsen när jag vaknade i morse. men ska fara och köpa några halstabletter efter maten. så blir det kanske bättre

Hittade en bild där jag förösker poosa lite :P kanske lite mörk bild men…

Tusen tack renegade ! jag ska kötta, det lovar jag dig!

Damn, du är riktigt grov för din ålder ;)

Bara att köra på och bli ännu grövre med andra ord! :)

damn, axlarna såg kalas ut .. armarna dock lite tunnare.
    (som på mig dvs)[/b]

haha, jo det är sant:P mina armar är inte speciellt stora. men det beror nog på att jag inte tränade biceps nått förut. nu kör jag iallafall en gång i veckan =)

Ser stadigt ut detta! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 374 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.