Erik vill bli stark :'(

Home Forums Seriösa träningsjournaler Erik vill bli stark :'(

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 246 total)
  • Author

bra gjort :) pumpa på !

PooX wrote:
    bra gjort :) pumpa på !

nämen tackar ;)

ReNeGaDe wrote:
    Vem är bänkmattematikern? :D
    Hur är det med höften nu då? Läker den nåt eller? Du får ta tag i träningen fort sen och kööttaah! Kan ju inte låta en liten skit som jag gå om dig i böj och mark :P

Ha det gott viking! :bb:

hehe, det är en kille från kolozzeum, heter andreas, hjälpte mig inför matte E prov + med min bänkpressträning, så han är bänkmattematikern.

höftev vette tusan, den är skum

haha jo jag får börja jag dig sen

Raka marklyft ”i bänkpress”, stången i fötterna
    20kg x 5
    60kg x 5
    80kg x 5
    80kg x 5
    100kg x 3 lol grepp
    100kg x 3
    100kg x 3

Inte vare då tungt men tar det lugnt i början

STockpress
    62kg x 1
    67kg x 1

Sittande lårcurl
    70kg x 5
    ”extramagget” x 8
    ”extramagget” x 8
    ”extramagget” + 10 x 8 PB!

Magasinet går bara till 100, men sen finns det massa saker man typ kan kasta på, och då körde jag med det + 10kg på det vanlgia – typ, svårt att förklara hehe.

67kg stockvändning + press
    [http://video.tinypic.com/player.php?v=3ywad6v]

”DIsco + grepp” fredag

5 set bicepscurls
    3 set hammercurls
    3 set tp_curl

Sen lite barholds med apollostång (50mm)
    symetriskt grepp
    67kg x 42 sek
    67kg x nått
    57kg x nått

sen lite omvända underarmcurls

har ont som tusan innuti handen, får strecha och bryta jättemkt i handlederna mellan stångcurlseten för att kunna utföra dom.

Och barholdsen, hm, jag når int runt stången med fingrarna hahaha

ReNeGaDe wrote:
    Disco när den är som bäst:D
    Känns som om du drar på dig skador hela tiden, vad beror det på? Hur går det med träningen? Några mål?

Hoppas det löser sig Erik! Hejar på dig!

mvh

äh det är typ ingen skada, gör bara svinont : D händerna får härdas lite. höften pajja för att jag är så fruktansvärt stel, icke bra !

Kronlyft
    60kg x 5
    90kg x 5
    110kg x 5
    140kg x 5
    160kg x 1
    190kg x 1
    200kg x 1 mäktigt lätt även utan bälte
    220kg x 1 bälte

Sen 5 set i pulldownmaskin

å springa litegrann

slet något förfärligt ont i ena bröstet på 220kg lyftet, lol gjorde svinont efteråt.

lite bänk
    20kg x 5
    40kg x 5
    40kg x 5
    50kg x 5
    60kg x 3
    67,5kg x 5
    70kg x 4
    72,5kg x 3
    75kg x 2
    77,5kg x 1

set 10 set baksida axlar, ska föröska få till hållningen!

Grymma kronlyft gosse..!! Hur mkt väger du i dagsläget?

_NOS wrote:
    Grymma kronlyft gosse..!! Hur mkt väger du i dagsläget?

nånting på 77,9kg träningsvikt! skyller på att jag dricker mkt vatten när jag tränar 😮

Tack så mkt!

Idag skulle jag springa som vanligt, men det gjorde jag inte :P

Erik__ wrote:
    nånting på 77,9kg träningsvikt! skyller på att jag dricker mkt vatten när jag tränar 😮

Tack så mkt!

Satan vad du har ökat i vikt! Du vägde förra året på SM nånting på 64kg om jag har rätt?

Bernhard wrote:
    Satan vad du har ökat i vikt! Du vägde förra året på SM nånting på 64kg om jag har rätt?

haha jo, men då var jag lite nerbantad också, lite för mycket haha, försöker mest glömma den tävling, precis _allt_ (förutom att tävlingen gick blev förstörd då haha) gick åt skogen haha

ändå, fattar inte hur du kan väga mindre än mig, du är längre och har en jävla massa mer muskler ! skenar inte vikten iväg för dig??

Erik__ wrote:
    haha jo, men då var jag lite nerbantad också, lite för mycket haha, försöker mest glömma den tävling, precis _allt_ (förutom att tävlingen gick blev förstörd då haha) gick åt skogen haha

ändå, fattar inte hur du kan väga mindre än mig, du är längre och har en jävla massa mer muskler ! skenar inte vikten iväg för dig??

Nej, många verkar ha hur lätt som helst att öka i vikt, men inte jag, däremot så har styrkeökningarna börjat skena iväg nu:D 200kg i böj med bara bälte igår. I och för sig så försöker jag hålla vikten runt 75kg fram till SM, kvällsvikten ligger på 75,9kg.

Bernhard wrote:
    Nej, många verkar ha hur lätt som helst att öka i vikt, men inte jag, däremot så har styrkeökningarna börjat skena iväg nu:D 200kg i böj med bara bälte igår. I och för sig så försöker jag hålla vikten runt 75kg fram till SM, kvällsvikten ligger på 75,9kg.

200 var brutalt!

hm, skumt hehe, jag tränar massor med konditionsträning vis sidan om och ökar iaf i vikt : D vägde typ 73-74 och blv riktigt jävla sjuk och gick ner 11kg och de kom aldrig tebax, det är delvis orsaken till min enorma vikt på SM hehe

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 246 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.