Erik vill bli stark :'(

Home Forums Seriösa träningsjournaler Erik vill bli stark :'(

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 246 total)
  • Author

Okej, men du är ju ändå inte dålig i bänken !

emme wrote:
    Okej, men du är ju ändå inte dålig i bänken !

PÅ sm fick jag 67,5 som bästa godkända lyft : ) och på serieomg.1 70kg heheheheh, du blåste väl iväg en sisådär 120 i umeå?

Erik__ wrote:
    PÅ sm fick jag 67,5 som bästa godkända lyft : ) och på serieomg.1 70kg heheheheh, du blåste väl iväg en sisådär 120 i umeå?

jag fick upp 120 , men ej godkänt. bästa godkända lyft var på 110. men ska fara på bänk dm i kiruna om en månad : ) då ska jag satsa på ett pers !

emme wrote:
    jag fick upp 120 , men ej godkänt. bästa godkända lyft var på 110. men ska fara på bänk dm i kiruna om en månad : ) då ska jag satsa på ett pers !

Bry! du hade ju styrkan för det hehe, mina armar skulle vika sig dubbla på 120, men då är jag onormalt klen också hehehe

Lycka till i kiruna! är lite halvsugen på att fara och kolla faktiskt.

Justja har tränat idag, hoppa mest runt och försökte komma på vad som fungerar för mig i axelväg, har ett hum om hur jag ska köra nästa gång iaf.

Usch, varit sjuk i en vecka imorn, känns som att jag gått ner en hel del vikt också, ajja får se om man blir frisk snart, men inget tyder på det, brukar bara vara sjuk nån dag då det händer : S

Jag undrade just varför det inte händer nått i din jounal. tråkigt att vara sjuk.. men du för krya på dig

aaah tack, det skumma är att det inte verkar bli bättre..LESS

Tack så mkt : )

idag kunde jag inte hålla mig, var i skolgymmet och körde styrkeryck med hantel haha, 30kg : D tyngsta dom hade.

Men asså, vilket SKOLGYM har 2 eleikostänger, massor med eleikovikter, och alla maskiner är ifrån nordicgym, varför är jag inte där oftare? sjukt gratisgym ju haha.

du verkar ju ha grymt skolgym. på mitt är det lättare vikter och nå budget skivstänger, men fina maskiner har dom.

men åh, nu vet jag varför bänken går så dåligt, jag har ju haft helt fel färger på mig

[http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,876730,00.html]

Men åh, det här börjar bli liiiiiiiite SLETET, vill träna snart :'(

har ju värsta receptet för att bli grym i böj nu, eller inte, men jag har hittat lite ”småfel”, med betoning på små. Sen ville jag ha 200kg i mark, gick ju så bra sen gå man och blir dundersjuk, jobbigt..

Pressa 82,5kg idag i bänk, woho

Förresten emil, du som är öjebyare, ni kan ju det här med knäböj, varför blir det här så skumt?`blir väldigt framtryckt på något vis, vill ha röven närmare stången om du fattar, utan utrustning blir det nästan Good morning av det men dräkten håller upp mig någorlunda.

[youtube=mMbtZBMDnlA]

Tyvärr så har jag nog inget hett tips :s men jag tycker då inte det är nått fel på lyftet du gör på filmen

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 246 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.