Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Farsan Förbättrar Formen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2012 at 21:27 #162823Anonym anvandareMember
Jäkla skit det där med att ungar blir sjuka så ofta. Men men, bättre det än när tonåren kommer med värre problem än lite magsjuka
4 mars, 2012 at 08:58 #162824Anonym anvandareMemberGober wrote:Jäkla skit det där med att ungar blir sjuka så ofta. Men men, bättre det än när tonåren kommer med värre problem än lite magsjukaHehe så sant. Emellan regnen bryter solen in och man får utnyttja den tiden till lite träning. Det har faktiskt varit lite sjukdom tom januari, efter det har det dock blivit extremt. Mkt pga minsta killen börjat dagis…
I detta nu sitter jag med lite lätta känningar i halsen…
4 mars, 2012 at 10:16 #162825Anonym anvandareMemberFörsta tiden när de små börjar dagis brukar innebära en hel del VAB…
I hösta ska vår lilla prinsessa skolan in på dagis och då vet jag vad jag har mig att vänta hehe
…brukar få magsjuka varje gång de små liven får det…Hoppas barnen dina blir friska och krya snart och du själv slipper eländet.
Själv får jag plåga mig i gymmet för komma upp i dina träningsvikter.Keep up the good work.
5 mars, 2012 at 21:46 #162826Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Första tiden när de små börjar dagis brukar innebära en hel del VAB…
I hösta ska vår lilla prinsessa skolan in på dagis och då vet jag vad jag har mig att vänta hehe
…brukar få magsjuka varje gång de små liven får det…Hoppas barnen dina blir friska och krya snart och du själv slipper eländet.
Själv får jag plåga mig i gymmet för komma upp i dina träningsvikter.Keep up the good work.
Tjena! Det där känns igen hörredudu. Det är misär med dagisstart. Ht 2010 låg jag sjuk i feber en hel vecka pga alla dagisbaciller som ville ta kål på mig. Fyfasen det glömmer jag inte
När man talar om det… Efter att jag kom hem ikväll från träningen kände jag att jag hade lätt feber. Har nyss duschat och hoppas den lägger sig under kvällen kommer jag få hjärtmuskelinflammation nu snyft!?
Vad som tränades iaf:
Bänkpress:
5×127,5
5×127,5
5×127,5
5×127,5
5×127,5Sidlyft:
10×17,5
10×17,5
10×17,5Hantelpress:
2×10Triceps:
2×6Får se hur detta går…
5 mars, 2012 at 21:54 #162827Anonym anvandareMemberAjabaja att träna med feber, men det visste du ju som sagt inte innan träningen. Hoppas det bara är lite mansförkylning.
7 mars, 2012 at 16:56 #162828Anonym anvandareMemberGober wrote:Ajabaja att träna med feber, men det visste du ju som sagt inte innan träningen. Hoppas det bara är lite mansförkylning.Jag är inte döende men inte heller särskilt levande: hela familjen hemma i feber och influensa.
Från att ha varit hyfsat friska i höst/vinter så har vi på mindre än två veckor uthärdat magsjuka, ögoninfektioner, förkylning och nu detta.
Hoppas du är frisk Gober. Ni andra som läser med!
7 mars, 2012 at 16:57 #162829Anonym anvandareMemberFrisk som en nötkärna. Hunden har dock hosta, hehe.
7 mars, 2012 at 17:00 #162830Anonym anvandareMemberinne på tredje veckan i våran familj med denna onda influensa,hoppas ni kryar på er fortare:-)!
7 mars, 2012 at 17:37 #162831Anonym anvandareMemberGalten wrote:inne på tredje veckan i våran familj med denna onda influensa,hoppas ni kryar på er fortare:-)!Ofyhelvete ja jag har ju sett du varit sjuk och uppdaterat minimalt
Hoppas det vänder här i mars galten!
Jag som hade tänkt åka ner till GKK nån dag o allt
9 mars, 2012 at 21:15 #162832Anonym anvandareMemberIdag har jag spänt mig lite när jag låg i soffan, och då mindes jag hur det kändes att träna hehe
Sen gick jag en promenad och började känna att livet återkom så sakta
Har proppat i mig så mycket jag orkar senaste dagarna, idag blev det grötfrukost med proteindryck, blåbärsdryck och rostbiffsmacka, sen keso, frukt och två stora (250 g) friscoburgare m sallad. Det blir lite mer sen men igår var intaget way högre. Tror inte jag tappat för mycket ändå
Ikväll spydde ena barnet också… Vi hade magsjuka förra helgen, ska det aldrig ta slut?
Om jag är pigg imorrn blir det gymmet: strength over health
9 mars, 2012 at 22:25 #162833Anonym anvandareMemberhåll ut,och krya på er!se ljuset i slutet av tunneln;-)
9 mars, 2012 at 22:49 #162834Anonym anvandareMemberGalten wrote:håll ut,och krya på er!se ljuset i slutet av tunneln;-)… kan vara ett mötande tåg som optimisten sade :emo-thumb
Nä du har rätt. Känner man sig kry är man kry. Nu jävlar får vi bli friska! Jag som köpte ny bil i förra veckan och allt, har knappt suttit i den ens, ska bli kul att kunna åka och ta turer till friluftsområdena man gillar och grilla körv me ongera och sånt snart.
9 mars, 2012 at 22:54 #162835Anonym anvandareMemberVad blev det för hjul Mange?
9 mars, 2012 at 23:00 #162836Anonym anvandareMemberGober wrote:Vad blev det för hjul Mange?det blev en Kia Sorento, suv: en, med biz edition. Snygg bil om du frågar mig. Stor och rymlig. Och tung. Duger att krossa tröga panchisar vid zebra crossings med. ”Vi som byggde landet” myass! :p
Är egentligen ingen bilfantast.
9 mars, 2012 at 23:07 #162837Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:det blev en Kia Sorento, suv: en, med biz edition. Snygg bil om du frågar mig. Stor och rymlig. Och tung. Duger att krossa tröga panchisar vid zebra crossings med. ”Vi som byggde landet” myass! :pÄr egentligen ingen bilfantast.
Som jag misstänkte då
Jo men det var ju en fin bil, där sitter ju knattarna bra där bak med : )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.