Farsan Förbättrar Formen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Farsan Förbättrar Formen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 932 total)
  • Author
    Magnus Larsson wrote:
    Idag har jag spänt mig lite när jag låg i soffan, och då mindes jag hur det kändes att träna hehe :P

Sen gick jag en promenad och började känna att livet återkom så sakta

Har proppat i mig så mycket jag orkar senaste dagarna, idag blev det grötfrukost med proteindryck, blåbärsdryck och rostbiffsmacka, sen keso, frukt och två stora (250 g) friscoburgare m sallad. Det blir lite mer sen men igår var intaget way högre. Tror inte jag tappat för mycket ändå

Ikväll spydde ena barnet också… Vi hade magsjuka förra helgen, ska det aldrig ta slut?

Om jag är pigg imorrn blir det gymmet: strength over health

ja det var till att chocka magen igen då!!…….lol.
    undrar vad den tyckte,ja det får du väl reda på så småningom,om den godkände det eller inte…..lol.
    samma sak med kroppen i morgon då,ge den lite tid att vakna till…..;).
    trevlig kväll/helg på er/dig……….:up:

Tack gubbs! Än står jag upp

Blev lite styrke idag, efter mycket velande bestämde jag mig för bänk eftersom det brukar ge minst flås. Efter ytterligare velande (körde några set på 135 kg) bestämde jag mig för att testa hur snabbt jag kunde komma upp i 100 reps på 90 kg. Eh tyvärr glömde jag tiden – efter 13 min var jag på 70-nåt

Blev lite sidlyft och reppushar också. Jäävlar vilket dåligt pass!

Åkte ut i skogen och åt en bulle efteråt. Kastade pinnar i en sjö och ylade som en varg (hade barnen med mig så det var sanktionerat)

Kände mig marginellt starkare idag men kroppfan ska igång nu!

Marklyft:
    5×190
    5×190
    5×190
    5×190
    5×190
    5×190

Tuungt idag

Hi row:
    3×6

V-lats drag:
    8 rep
    7 rep
    6 rep

Halsfluss i hela familjen. Kåvepenin nästa

Det har varit helt sjukt i ordets rätta bemärkelse, men idag gymmades det iaf då!

Körde försiktigt och lätt

Bänk:
    6x2x120

Liggande hpress:
    2x8x42,5

Lutande:
    Många på 32,5 m stopp

Latsdrag:
    6x5xmax+15 kg
    3x6xmax – maxbrett grepp

Lite lek med triceps och axlar sen hem

Snart får du skaffa en rymddräkt, detta håller ju inte. Gött att du är på banan igen.

Gober wrote:
    Snart får du skaffa en rymddräkt

:D

Annars kan jag rekommendera:
    [img=http://albertveli.files.wordpress.com/2010/10/foliehatt.png?w=497]- foliehatt, fungerar mot det mesta dumt.

Magnus, hoppas du får hålla dig frisk nu. Finns inget som tär och sabbar så mycket som sjukdomar och skador.

Tack för hälsningarna Gober + Fia! Det är uppmuntrande. Ja det finns inget som är så demoraliserande som att vara vid ohälsa en längre period.. Sitter och känner efter nu och tycker synd om mig själv för jag har blivit lite hostig. Vad fanen nu då?!

Hade annars tänkt dra på lite ben och mark idag. Jaha får se hur det blir :)

//Magnus

Orkar inte förklara varför det dröjt fyra dagar mellan passen men en ledtråd är ont i halsen

Idag=fräsch! Massa bänk på 120 pannor och mysiga övningar därtill

Imorrn: mark!

Ja nu får det bannemig vara nog med sjukdomar, kör hårt på marken imorrn!

Gober wrote:
    Ja nu får det bannemig vara nog med sjukdomar, kör hårt på marken imorrn!

Nu är råttet mågat!

Körde femmor på 190 och 200 i marken. Först lätt sen tungt. Körde med stopp som vanligt men med bibehållen anspänning, bytte inte grepp heller

Sen ett par sexor böj med bälte på 140 kg då jag var trött

Sist av allt roddar och latsdrag med maxbredd

Welcome back daddy-o.

Må du få träna, vara frisk och bli starkare.

Gettodachoppa wrote:
    Welcome back daddy-o.

Må du få träna, vara frisk och bli starkare.

Tack tack du tillhör en avdem på detta forum som sporrar till fortsatt framgång. Och många skratt :)

skönt att du är back on track!hoppas du och familjen får en frisk vårsäsong nu:-)

Galten wrote:
    skönt att du är back on track!hoppas du och familjen får en frisk vårsäsong nu:-)

Tack mitt svin! :) vi vet ju båda hur jävligt det är på botten av sjukbassängen men när man väl blir frisk sen… Åå

Jag och frugan är på spa i helgen. Om tre h skall jag på en 80 min knådning. Ser fram emot det. Före det blir det räkmacka och lite bubbelbad

Har nyss tränat ett pass. Som på de flesta andra anläggningar jag varit på saknar man en rejäl ipf-skivstång. Bara att lassa på i maskinerna och köra megareps med plasthantlarna hehe. Känner mig rätt nöjd ändå: helkropp och rejält plaskvåt om tischan

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 932 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.