Farsan Förbättrar Formen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Farsan Förbättrar Formen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 932 total)
  • Author

VVS! ;-)

Gober wrote:
    VVS! ;-)

Hahaha! :|

Tyvärr har nån infektion mig i sitt grepp: grym hosta, svallningar, orolig i magen, trött… Funderar på allergi men köpte medicin som i vart fall inte hjälpt. Sen kan man ju inte läsa sig till något konstruktivt på nätet utan att börja oroa sig för livshotande sjukdom, så lite halvdeppig blir jag allt.

Mitt inne i ett oerhört dramatiskt skede på jobbet och då passar det inte att vara krasslig heller ajaj.. Var ute igår och åt middag också vilket jag fick ångra idag.

Jadå, så det blev storkok och Aftonbladets drömelva ikväll iaf. Hoppas jag mår bättre imorrn

Gober wrote:
    VVS! ;-)

VVS, Det bra skit!!
    Bara vägra och kötta på i samma fina anda som du gör.

Sen hade jag inte klagat ifall jag presterade dina vikter som du gör medans du känner dig svag hehe

en bild för nån vecka sen

Grov snubbe!
    Syns att du lyfter tunga vikter.

i0janki wrote:
    Grov snubbe!
    Syns att du lyfter tunga vikter.

tack kompis! 8) lite tjock kanske, i alla fall i relation till dig! sitter hemma med en för jävlig hosta så det blir ingen träning innan den är ute ur systemet

Brorsan hostade för jäkla illa när vi var bortresta för några veckor sedan, undrar om inte det är samma.

OM du känner för en minideff så är det inte många veckor bort för en fin form.
    Muskler finns så det räcker :)

Hosta är jobbigt värre, jag kämpar mot pollens alla plågor, värst är att man är trött hela tiden.
    Hoppas det ger med sig snabbt och man får läsa om fina vikter som flyger upp.

Larsson, Larsson, vadan denna hosta och dåliga mage? Bli frisk. Fort. Så du kan flytta
    tunga vikter igen.

Massa har du! Trapz, axlar, armar, bröst. Allt sitter där. Jag tror dock det rör sig om
    ganska många veckor om du ska nå en god form. Dock vet jag att det inte är något du
    eftersträvar just nu. Men nog är jag nyfiken på hur fysiken skulle se ut på -15 kg eller
    något sådant, det kan jag inte sticka under stolen med.

Gettodachoppa wrote:
    Jag tror dock det rör sig om
    ganska många veckor om du ska nå en god form. Dock vet jag att det inte är något du
    eftersträvar just nu. Men nog är jag nyfiken på hur fysiken skulle se ut på -15 kg eller
    något sådant, det kan jag inte sticka under stolen med.

+1 på allt det där. Men om du någon gång pallar med en ordentlig diet skulle resultatet nog bli riktigt jäkla grymt. Men det är ju rätt coolt att se ut som en rejäl strongman också :-)

Fan fin fysik där farsan:emo-thumb En annan är bara fet

Haha Rickard! Tar gärna några extra valkar om jag finge din presstyrka det kan jag säga.

Helst når jag dit med bibehållen vikt iofs men det är ju ett jävla slit. Blir inget mer dietande innan semestern i varje fall, och har bara varit sporadiskt innan för den delen. Å andra sidan ska jag till Danmark och en stuga vi hyrt i sommar, så jag lär smälta in bra: smygfet, vulgär med skägg. Dansk for saeden!

Blev så uppåt av de varma orden att jag plötsligt kände mig lite bättre. Med en del rethosta kvar i systemet bestämde jag mig för att avverka ett försiktigt och lätt pass

Således: bänktior på 100, en del v-latsdrag, lite tricce och bicce samt lätta sidlyft

Kändes ok och har inte upplevt några men än i varje fall

Thanks folks 4 believin :emo-thumb

Magnus: Det är ingen självmotsägelse att bibehålla/öka sin styrka samtidigt som du dietar(=kött+kvarg+funlight+tomat/undertecknad:) ). Personligen har jag faktiskt ökat i alla övningar sen dietstart, samma sak skedde under förra vårens diet! Detta säger dom är omöjligt utan dunderhonung men det går enkelt att följa upp i min träningsdagbok:) Jag står bredvid Getto i hans iaktagelser och med tanke på din axelbredd skulle det ärligt talat bli riktigt bra!

räven wrote:
    Magnus: Det är ingen självmotsägelse att bibehålla/öka sin styrka samtidigt som du dietar(=kött+kvarg+funlight+tomat/undertecknad:) ). Personligen har jag faktiskt ökat i alla övningar sen dietstart, samma sak skedde under förra vårens diet! Detta säger dom är omöjligt utan dunderhonung men det går enkelt att följa upp i min träningsdagbok:) Jag står bredvid Getto i hans iaktagelser och med tanke på din axelbredd skulle det ärligt talat bli riktigt bra!

Att ta 200 kg bänk utan att öka i vikt i mitt fall = bra jobbat, men inga orimligheter självfallet

Sen ställer livet i övrigt krav, och så måste det ju vara.

Jag dietar väl inte så mycket för strandformen, även om det är läckert i sig, men mer för välmående och ratiots skull. Därför är det väl logiskt att jag tar några kg i höst kanske. Har inte bestämt nåt där.

Hade nåt bra på G innan sjukhelvetet bröt lös i mars. Nu ska jag bara tillbaka till stat Q först :)

Jag tycker då inte att du behöver skämmas inför badbyxsäsongen, snarare tvärt om. Du kan glida fram på beachen och stoltsera med muskelmängden som man ser finns under ”myslagret”. Trapezius ser hysteriskt välväxta ut. Även jag har bestämt mig för att möta sommaren i ”mysform”, jag försöker att intala mig själv att jag förmodligen bara ser extra oemotståndligt fertil ut med några överflödskilon på helt fel ställen. Dessutom pluspoäng från mig för att du har behållit ryamattan trots det rådande nutidsidealet ”Michelingubben”.

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 932 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.