Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › från SUMO till FIT på en månad…!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2007 at 19:26 #873224Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Det florerar ihärdiga rykten som gör gällandes att Jonas o Camilla var ute på en av stadens inneklubbar med en promillehalt långt över det vanliga….
Eller hörde jag fel nu igen?Gott nytt på er iaf, bra med en dietjournal som man kan förlika sig med..
Är ju oxå en gammal gubbe som konverterat till hängbuksvin!Gott nytt på dig med! (men kyckling och grönsaker är inte gott i längden).
vad Camilla gjorde vet jag ej… 👿 (förutom att hon var ute och slog klackarna i taket)
…men jag var ej med. (fick jobba och dra in pengar, nu när Camilla gjorde slut på en del och biljetter till flygresan sög ju bra på kontot). :huh:2 januari, 2007 at 22:34 #873225Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Det florerar ihärdiga rykten som gör gällandes att Jonas o Camilla var ute på en av stadens inneklubbar med en promillehalt långt över det vanliga….
Eller hörde jag fel nu igen?Gott nytt på er iaf, bra med en dietjournal som man kan förlika sig med..
Är ju oxå en gammal gubbe som konverterat till hängbuksvin!Jag får nog faktiskt ta på mig äran för det ryktet helt själv:drinks: :fun:
Va fään…min hög-promille-kväll mé 5 timmars dansande gjorde gott för dieten…gick ner ett helt kilo på nyårsfirandet :drunk: :up: …Jonas som var nykter å jobbade gick upp istället.
Jag gick iof upp 200 g till idag igen…vätske balansen måste väl återställas…men min morgonvikt var i morse nere på 72.1…får se imon om jag vätskat på lite till…eller om jag slapp det…
….2,2 kg kvar till Thailand…
2 januari, 2007 at 23:25 #873226Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Va fään…min hög-promille-kväll mé 5 timmars dansande gjorde gott för dieten…gick ner ett helt kilo på nyårsfirandet :drunk: :up: …Jonas som var nykter å jobbade gick upp istället.QUOTE]
hahaha:D visst är diet-livet rättvist??
3 januari, 2007 at 10:35 #873227Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jag får nog faktiskt ta på mig äran för det ryktet helt själv:drinks: :fun:Va fään…min hög-promille-kväll mé 5 timmars dansande gjorde gott för dieten…gick ner ett helt kilo på nyårsfirandet :drunk:…Jonas som var nykter å jobbade gick upp istället.
Jag som oxå ville dansa!!! men den här sjuklingen fick åka hem å lägga sig vid 00:15 :fever:
3 januari, 2007 at 16:33 #873228Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hahaha:D visst är diet-livet rättvist??tävlar lite med Camilla, jag som trodde det skulle bli en lätt match, men jag har kommit lite på efterkälken.
hon har snart nått sin målsättning, men jag har långt kvar.
den 25 januari får vi se vem som har gått ner mest procentuellt. :aggresiv:3 januari, 2007 at 16:57 #873229Anonym anvandareMembertycker att jag har hittat ett bra diet upplägg nu.
var tvungen att lägga på lite energi innan träningen.får i mig ca. 60 g kolhydrater till frukost, innan träning och efter träning.
övriga tider blir det protein, fett och grönsaker (15 -20 g kolh.)
dricker även ca. 4 koppar kaffe/dag med lite mjölk i.nuvarande upplägg i siffror:
protein: minst 300 g
kolhydrater: max 220 g
fett: ca. 80 g
kcal: ca. 2800kommer även att ha dagar när jag höjer kolhydraterna till max 500 g och sänker fettet till ca. 30 g. det blir efter 4-5 lågdagar. med ett kalori intag på max 3500 kcal.
idag ska benen få några kvalitets set…
3 januari, 2007 at 18:29 #873230Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:tävlar lite med Camilla, jag som trodde det skulle bli en lätt match, men jag har kommit lite på efterkälken.
hon har snart nått sin målsättning, men jag har långt kvar.
den 25 januari får vi se vem som har gått ner mest procentuellt. :aggresiv:det blir mer match att tävla om vem som lyckas gå upp så lite som möjligt när det väl är semester :emo-thumb
3 januari, 2007 at 18:31 #873231Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:det blir mer match att tävla om vem som lyckas gå upp så lite som möjligt när det väl är semester :emo-thumbman måste ju fylla på lite så man ser grov ut! :bb:
3 januari, 2007 at 18:53 #873232Anonym anvandareMemberbörjar känna mig Fit…
…men ser inte sån ut!
hittade en våg på gymmet idag; 0,12 ton (får använda samma viktenhet som elefanterna).dagens pass; Ben och mage:
liggande legcurl:
1 x 25 kg, 2 x 30 kg (lätt, strikt)donkey maskin:
2 x magasinet (lätt, strikt och högt på tå)45* benpress (vanlig):
200 x 15, 300 x 8, 350 x 8, 390 x8 (när benen sjunker in en dm. i magen är det dax att pressa uppåt)sittande benpress:
2 x magasinet (lätt, strikt ca. 15 reps och ”PUMP”)stående legcurl:
2 x 30 kgmagmaskin:
3 set med mycket crunchanm.
bra pass! lite extra energi innan passet efter dagens låga intag (2 kycklingfileér, lite grönsaker och olivolja under 10 timmar) gör susen i mus.. -”klen”!dags för popcorn… :pop:
4 januari, 2007 at 09:14 #873233Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:det blir mer match att tävla om vem som lyckas gå upp så lite som möjligt när det väl är semester :emo-thumbJa, kanske det. I höstas när jag var i Grekland 1 vecka lyckades jag gå ner 3 kg…så jag tror att jag vinner då oxå :devil: …vi får se…
Såg att Jonas var nere på 117 i morse.
Min vikt visade 71.7
(Kan väl tillägga att våran våg visar lite för lite, -0.5-1.0, men det är den vi använder så det är den som gäller)
4 januari, 2007 at 10:27 #873234Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ja, kanske det. I höstas när jag var i Grekland 1 vecka lyckades jag gå ner 3 kg…så jag tror att jag vinner då oxå :devil: …vi får se…Såg att Jonas var nere på 117 i morse.
Min vikt visade 71.7
(Kan väl tillägga att våran våg visar lite för lite, -0.5-1.0, men det är den vi använder så det är den som gäller)
Behöver ni hjälp?
Jag vägde 91kg i morse:P
4 januari, 2007 at 11:46 #873235Anonym anvandareMemberHAhahah! du med dina :pop:
(när benen sjunker in 1dm i magen, då är det dax att vända) Hahaha!
4 januari, 2007 at 12:20 #873236Anonym anvandareMemberSkall du bli knasthård eller bara hård :pop: . Hoppas allt är bra annars Mvh J
4 januari, 2007 at 13:18 #873237Anonym anvandareMemberFan va avundsjuk jag blir-ni kommer få det såååå gött!
Thailändarna kommer att glo ögona ur sig nu när två tighta byggare:P glider runt på beachen.
NJUUUUUUUT!:pop:Lööve
Anna4 januari, 2007 at 17:14 #873238Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ja, kanske det. I höstas när jag var i Grekland 1 vecka lyckades jag gå ner 3 kg…så jag tror att jag vinner då oxå :devil: …vi får se…Såg att Jonas var nere på 117 i morse.
Min vikt visade 71.7
du vinner…? :what: :aggresiv:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.