Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › från SUMO till FIT på en månad…!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 13:39 #873254Anonym anvandareMemberPaula wrote:kämpa på Jonas, du kommer klara ditt mål lätt hälsa Camilla och hoppas ni får en kanonresa till värmen.
tack detsamma!
nu vill vi se dig på scenen. :bb:
det är lättare att ha något mål än inget alls.
7 januari, 2007 at 16:49 #873255Anonym anvandareMemberHelt underbar tråd!!! Lycka till båda 2!
Ni kommer se ut som välsolade små fitnesspojkar och flickor när ni kommer hem hehe…:p
Kör Camilla nån cardio på TV-spelsmattan föressten? Vi får prova den nån dag…
PS, Hur mycket fyller du? PM;a hehe
7 januari, 2007 at 17:35 #873256Anonym anvandareMember9 kg på bara 4 veckor. Det är en hel del under så pass kort tid. Jag själv tänkte göra samma sak, inför badsäsongen. Dock inte 9 kg, men under en lite kortare period på 5-6 veckor. Vet dock inte om du har tappat några kilon muskler nu eller om mestadels är fett?
Annars för jag önska lycka till ett lyckat resultat tills Asien.7 januari, 2007 at 21:56 #873257Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Helt underbar tråd!!! Lycka till båda 2!Kör Camilla nån cardio på TV-spelsmattan föressten? Vi får prova den nån dag…
PS, Hur mycket fyller du? PM;a hehe
tack!
ja både jag och Camilla dansar loss endel. hon har blivit grym och jag fixar en del också…
det är långt kvar till 40…
7 januari, 2007 at 22:00 #873258Anonym anvandareMemberFår man se bilder på framstegen snart? :p
7 januari, 2007 at 22:04 #873259Anonym anvandareMemberLajn wrote:9 kg på bara 4 veckor. Det är en hel del under så pass kort tid. Jag själv tänkte göra samma sak, inför badsäsongen. Dock inte 9 kg, men under en lite kortare period på 5-6 veckor. Vet dock inte om du har tappat några kilon muskler nu eller om mestadels är fett?
Annars för jag önska lycka till ett lyckat resultat tills Asien.tack!
om jag lyckas att gå ner 9 kg, så är nog det mesta vatten och i bästa fall 4 kg fett. lite muskler åker säkert också.tror inte att jag har tappat några muskler i nuläget!
när jag börjar äta mer balanserat igen, så kommer vikten att öka 2-3 kg, mest pga. mer glykogen och vatten i musklerna.
7 januari, 2007 at 22:15 #873260Anonym anvandareMemberettan wrote:Får man se bilder på framstegen snart? :pnu var/är jag i så dålig form att det inte är något att visa + att det växer långa mörka trådar ifrån huden (vet ej om det är normalt, för dom bodybuilders som jag har sett brukar ha brun och slät hy).
tog inga före bilder (vill helst glömma hur jag såg/ser ut, måste ha varit en mardröm)
visar mig inte gärna utan tröja över 110 kg… 😮
8 januari, 2007 at 13:26 #873261Anonym anvandareMembernu har fläsket skumpat fre,-lör,-sön,-måndag:
några mil, ett antal timmar (promenad, lite jogging, lite spring i backarna och lite dance på playstation).körde armar, axlar igår:
sittande hantelextension:
52,5 kg resp. 50 kgframåtböjd kabelcurl mot motsatt axel/hals:
2 set x 40 kgenhands kabel extension, framåtlutad:
2 set x 40 kgstående hantellyft:
4 set x 15 kg (60 sekunders vila)anm.
biceps var mest kraftlösa och fick enbart 2 set (körde rygg 2 dagar innan). biceps är den muskel som är lättast att överträna för mig. passet tog ca. 18 min efter uppvärmning, svetten sprutade redan i halvtid!ska köra ben idag, men benen känns inte direkt fylliga och redo!
några bra set knäböj hoppas jag ändock fixa. :nod8 januari, 2007 at 13:58 #873262Anonym anvandareMember* att få lite rabatt på kosttillskott är inte samma sak som att vara sponsrad.
det ger oftast en nöjd kund som kommer tillbaka, en nöjd kund gynnar företaget.
storhandlare, tävlande etc. kan få denna förmånen.* att ha en bra deal (rabatt) kräver förmodligen något tillbaka.
* att få produkter och ersättning är få förunnat och kräver oftast mer; ett namn i branchen, bra meriter och en del jobb och reklam för företaget.
PS. detta är min åsikt och syn på saken. har ni någon annan, så skriv det inte i ”min” journal. :nono:
10 januari, 2007 at 13:32 #873263Anonym anvandareMemberbenpasset blev idag förmiddag…
knäböj:
60 x 15, 100 x 10, 130 x 8, 140 x 8, 150 x 6liggande legcurl:
2 setstående legcurl:
2 setcrunches maskin:
3 setanm.
orken är inte den bästa efter endast frukost och väldigt lite energi under eftermiddagen och kvällen igår, så jag stegade upp vikten i knäböj istället för att gå på lite tyngre vikt.
jag går i princip så djupt som jag kan i knäböj. kändes bra trots att benen har fått en hel del stryk i backarna.11 januari, 2007 at 11:25 #873264Anonym anvandareMember115,5 kg, 14 dagar och 3,5 kg kvar…
11 januari, 2007 at 19:59 #873265Anonym anvandareMemberspurta nuuuuuuuuuuu!!!!!!!
11 januari, 2007 at 20:21 #873266Anonym anvandareMemberMåste bara få säga att jag tycker jättemycket om din fysik, Camilla, från din förra tävling (när det nu var…).
Ha en bra semester och tänk nu inte på maten därnere, det är ju både gott och billigt. Har för mig jag gick upp i vikt när jag var där…
12 januari, 2007 at 02:39 #873267Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Måste bara få säga att jag tycker jättemycket om din fysik, Camilla, från din förra tävling (när det nu var…).Ha en bra semester och tänk nu inte på maten därnere, det är ju både gott och billigt. Har för mig jag gick upp i vikt när jag var där…
SM 2005 var det:
[img=http://img276.imageshack.us/img276/5050/camilla05avlelle0030ca.jpg]hon är inte så ofta här på forumet, men jag ska hälsa!12 januari, 2007 at 13:46 #873268Anonym anvandareMemberåt som en höna igår…
väger som en elefant idag!var en riktig nattuggla inatt, hundsov sedan…
är nu trött som en koala! (mera knarkblad, tack!).ska snart träna lite.
sedan ska jag lura fyllisarna på pengar ikväll! :devil: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.