Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Gober börjar om
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2012 at 09:48 #241505Anonym anvandareMember
Damn it, du äter ju som en kung Gober! Som student gråter jag en tår så fort jag ser prislappen på ryggbiff och oxfilé. Men hade jag haft en inkomst på mer än 7000-8000kr/månad så hade jag också spenderat cash på ännu godare mat
28 mars, 2012 at 10:37 #241506Anonym anvandareMemberJag betalar oftast 89:-kg för mitt kött
28 mars, 2012 at 12:13 #241507Anonym anvandareMemberSatan så gott det ser ut! Du äter precis vad jag gillar: mycket kött och goda tillbehör. Och köttet kan nog vara boven i dramat vad gäller din propp.
28 mars, 2012 at 14:12 #241508Anonym anvandareMemberfaran wrote:Satan så gott det ser ut! Du äter precis vad jag gillar: mycket kött och goda tillbehör. Och köttet kan nog vara boven i dramat vad gäller din propp.Hehe, jepp. Mkt kött och lite fibrer då jag legat riktigt lågt på carbs nu. Går bli en flaska katrinplommonjuice ikväll :drunk:
28 mars, 2012 at 21:53 #241509Anonym anvandareMemberser gött ut.blir fint på sommaren i grillen.
28 mars, 2012 at 22:27 #241510Anonym anvandareMember^^Det har du rätt i Hulken, kött blir ju bäst kolgrillat.
Mage som en havande kvinna och förstoppad sedan flera dagar. Inte så bra förutsättningar, men dagens pass blev helt okej.
Floorpress
100×2
95×5
80×10Incline bänkpress, ej till fail
60×8
60×8Incline hantelpress, ej till fail
25×8
25×8Hantelpress axlar, ej till fail
21,5×8
21,5×8Lateral Raise
15×8
15×8
15×8French Press
35×8
35×8Pushdown rep
2 set 8 repSkönt pass men har väldigt ont i underarmarna. Får dra ner till ett pass floorpress per vecka, samma med stångcurl (ladder). När dieten är över ska jag börja träna underarmarna då jag tror det är en del av problemet att dom är för svaga.
Dagens postmeal
[img=http://i40.tinypic.com/jt9d00.jpg]550g fläskfilé, grillade grönsaker, 25g getost. Sås på grekisk yoghurt 3,5% och HP-sauce (lime & jalapeno)Fläskfilén kostar just nu 60kr/kg på Coop så blir nog en del av det.
28 mars, 2012 at 22:48 #241511Anonym anvandareMemberJäkla skitmage du har fått då, men det är väl allt kött som sagt. Förstår iofs att du
äter som du gör; du kan ju laga till kött så det ser riktigt aptitligt ut.Har du något gott recept på fläskfilé med pasta? Gillar just pastaröror med lite tunnare
köttbitar.28 mars, 2012 at 23:10 #241512Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Jäkla skitmage du har fått då, men det är väl allt kött som sagt. Förstår iofs att du
äter som du gör; du kan ju laga till kött så det ser riktigt aptitligt ut.Har du något gott recept på fläskfilé med pasta? Gillar just pastaröror med lite tunnare
köttbitar.Jag kommer inte äta såhär när dieten är över, då blir det mer kolhydrater, husmanskost osv. Men det är sjukt smidigt nu med kött och grönsaker, blir inte mycket kalorier, och mycket protein. Gott är det också.
Jag använder inte några direkta recept så men klart jag kan tipsa om massa olika rätter, men det är väl inte aktuellt för dig ännu? Eller tänker du gotta till det i helgen?
28 mars, 2012 at 23:16 #241513Anonym anvandareMemberGober wrote:Jag kommer inte äta såhär när dieten är över, då blir det mer kolhydrater, husmanskost osv. Men det är sjukt smidigt nu med kött och grönsaker, blir inte mycket kalorier, och mycket protein. Gott är det också.Jag använder inte några direkta recept så men klart jag kan tipsa om massa olika rätter, men det är väl inte aktuellt för dig ännu? Eller tänker du gotta till det i helgen?
Ja, kombon mycket protein och lågt på kcal och gott är mer eller mindre oslagbart.
Näe, det är inte bråttom med den saken. Håller på samla på mig lite
olika, basic recept på sånt som är lättlagat och som dessutom är gott
(vilket jag inte lyckats med fullt ut tidigare, hehe). Är mer och mer
lockad av lite starkare mat också.28 mars, 2012 at 23:25 #241514Anonym anvandareMemberOk jag ska tänka ut några lättlagade grejer med filé och pasta till dig ganska gött att planera lite goda rätter lagom till dieten är klar.
29 mars, 2012 at 05:58 #241515Anonym anvandareMemberGjorde juicen sitt för din propp?
En annan ökar bara intaget av mjölk sent på kvällen eller direkt till frukost så är saken klar hehe29 mars, 2012 at 06:28 #241516Anonym anvandareMemberProppen är kvar, blir mer plommon efter jobb idag. Ska trycka i mig mycket broccoli med. Sjuka är att jag gått ner några hekto trots att jag har 7kg kött i magen. Kommer ju väga 35kg efter jag förlöst barnet/proppen!
29 mars, 2012 at 07:10 #241517Anonym anvandareMemberHerregud!
Behöver du nån som håller dig i handen när det är förlossningsdags ställer jag upp.
Ett tips för att få lite fart på grejerna är att köra lite böj…? Aldrig böja utan blöja som jag brukar säga
29 mars, 2012 at 07:59 #241518Anonym anvandareMemberHaha jag gillar riktningen min journal tagit. Tack för stödet, ska döpa ungen till Magnus
Idag blev det 6.5km powerwalk. Vikten ligger nu på -11.7kg midjan är inte lönt att mäta just nu. V.13 snart avklarad.
Vila idag förutom en timme promenad i efter jobb. Träning imorrn.
29 mars, 2012 at 20:13 #241519Anonym anvandareMemberJag som varit så anti till cardio kör numera morgoncardio i from av powerwalk varje morgon innan jobb, upp klockan fem och ut med igenmurade ögon och fullproppad av koffein. Börjar gilla det på något perverst sätt. Fördelen är ju att man kan äta lite extra. Idag blev det powerwalk både innan och efter jobb, 1.5mil. Det firade jag med två rediga Dagobert-mackor.
[img=http://i42.tinypic.com/33yn9xc.jpg]En tomatbulle och en GI-bulle (halvor). På bullarna hade jag 140g rökt skinka, 40g ost, 20g lättmajo, Amerikans Frenchy´s senap (inga kalorier och sjukt god) paprika, tomat, rödlök, sallat.
En liten bild på en klen, smal liten stackare får avsluta dagens uppdatering.[img=http://i42.tinypic.com/2r257r4.jpg]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.