Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Gober börjar om
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 februari, 2011 at 09:29 #240170Anonym anvandareMember
HAHAHAHAHAHAHA!!! Älskar….ÄLSKAR din nya avatar Gober!!!!!
28 februari, 2011 at 10:06 #240171Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Det där gick ju ändå ganska bra, åtminstone jämfört med när det hände mig en gång för ett antal år sedan………Fy s*atan, det där lätt riktigt läskigt, kan tänka mig din panik. Själv är jag en sådan som tycker det är lite pinsamt att be om hjälp men i den situationen skulle nog även jag svälja stoltheten och skrika för fulla muggar, skönt att det gick bra dock, kunde ju gått helt åt skogen.
På tal om flashbacks,
Om jag ska gå lite OT har jag varit med om en liknande sak utanför gymmet. Jag var väll runt 10 bast och som många andra ungar på den tiden sprang jag runt med en nyckel hängandes runt halsen (nyckelbarn om någon minns det begreppet), fick för mig att klättra över ett högt staket av någon anledning. När jag svingat mig över staketet fastnade bandet i staketet och där hängde jag och sprattlade med benen, styrkan i armarna avtog och det började knaka i nacken och bandet drogs hårdare runt strupen.Ja där hängde man, tio år och tänkte jaha vad i helvete ska jag göra nu då, ska man dö här hängades på ett jävla staket okysst som man var. Men just när hoppet börja rinna ur mig kände jag någon som tryckte upp min röv och jag fick bort bandet och kom ner. När jag vände mig om såg jag till min förvåning att det var Stefan. Stefan gick i 6an och var en värsting av klass 1, den killen som alla var helt livrädda för (tror att han senare gick med i en viss motorcykelklubb ), jag tackade så mycket med darrande röst och sprang i väg på gummiben….end of story.
Men ja, ett powerrack är ju ingen dum ide.
Nykropp wrote:HAHAHAHAHAHAHA!!! Älskar….ÄLSKAR din nya avatar Gober!!!!!28 februari, 2011 at 10:13 #240172Anonym anvandareMemberNykropp wrote:HAHAHAHAHAHAHA!!! Älskar….ÄLSKAR din nya avatar Gober!!!!!Agreed! Episk!
28 februari, 2011 at 12:15 #240173Anonym anvandareMemberDet ser ut som du kör knäböj utan att hålla i stången, coolt!
28 februari, 2011 at 13:18 #240174Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Det ser ut som du kör knäböj utan att hålla i stången, coolt!Sorry för lite OT men det fick mig att tänka på Misha Koklayev, där snackar vi vacker böjform! :up:
[youtube=pg8D90wUvAo]
28 februari, 2011 at 13:25 #240175Anonym anvandareMemberKoklayev, vansinnigt stark människa…
28 februari, 2011 at 13:53 #240176Anonym anvandareMemberSett det där klippet någonstans för ett tag sedan, sjukt imponerande, att han ser så glad och oberörd ut gör ju allt så mycket bättre
Jag ska testa det där nästa gång….eller inte.
28 februari, 2011 at 21:02 #240177Anonym anvandareMemberHärliga knäböj;)
Vad är det för gym du tränar på och var ligger det?28 februari, 2011 at 21:16 #240178Anonym anvandareMemberMartin_Matti wrote:Härliga knäböj;)
Vad är det för gym du tränar på och var ligger det?Visst var dom fina. Det är 24/7 rörsjöstaden, aka 24/7 hardecorebasement.
Men har ju som sagt även kort på AA-Elit numera, så det får bli böj i powerrack där hädanefter, iaf när jag kör tungt.
28 februari, 2011 at 21:51 #240179Anonym anvandareMemberWarrior wrote:gobber det är bra att du tagit av dig masken… iafall delvis PEACEvarför skämmas för den man ÄR
såg nu på INTERNaaaaaaaaT
Reservatrol = liknande struktur som en Anti-östrogen
Protodioscin = liknande struktur som DHEA-S
Fenuside = liknande struktur som TestOKABOOOOOOOOOOyaa
och lägg på lite D-asp
och lite Agnus
och lite D3
o lite Avena, o lite annat som Neetle Rootdu blir HERCULES juh!!
men ja ska ta o testa mina värden se ifall allt SKET fungerar I REALITETEN
Vad för mask? du har ju sett mig på video läääään!? släng du upp lite posebilder istället
Nejdå det är chill. Men jag har ju ingen mask i videon, jag ser ut så tyvärr, går inte att ta av
Angående alla dina örter får du återkomma, om det funkar utan att du behöver bh eller levertransplant så kan jag gå på samma kur, jag håller mig till DAA, makrill och lite sånt skit…så länge.
1 mars, 2011 at 12:27 #240180Anonym anvandareMemberDags för lite mått igen,
2011-01-03 – 2011-03-01
vikt: +6,5kg
bröst: +4cm
arm: (flexad) +2,8cm
ben: +4cm
vad: +2cm
midja: +2cmLite väll saftig viktuppgång kanske, men har inte blivit för fet för ett fuck..ännu.
Svängde ihop ännu en liten dessert till MMSports Casein tävling, blev gott och fräscht.
Sour pomegranate
[img=http://i52.tinypic.com/5xtqfq.jpg]Känner mig redigt taggad inför morgondagens pass.1 mars, 2011 at 12:32 #240181Anonym anvandareMemberEeeey, det där såg riktigt gott ut!
1 mars, 2011 at 12:42 #240182Anonym anvandareMemberUj, det var ett fint bidrag. Bra bild också!
Edit: +6,5 kg på 2 månader. Det kan vara endast muskler. Jag säger inte att det är det. Men det kan vara.
1 mars, 2011 at 13:03 #240183Anonym anvandareMemberWha! en sån hade inte vart fel! hehe!
1 mars, 2011 at 13:03 #240184Anonym anvandareMember6,5 kg upp och bara 2cm på midjan, de e bra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.