Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Gober börjar om
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2012 at 21:09 #241730Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:Fina Matbilder. Hur stort matkonto har du på ett ungefär?
Vet inte men för mycket. Kan säkert bli 5000 ibland, för mig och tjejen då. Hon är dock vegetarian så hon är ju inte så stor bov i dramat.
Jag handlar dock smart, passar på när det är erbjudande och köper ofta kött med kort datum. Lär dock bli billigare när man går av dieten då jag kommer lägga in mer kolhydrater (billigt), mindre protein (dyrt).
Det värsta är dock att det blir väldigt mycket småhandlande, man går förbi den lokala (dyra) Coop och går ut 200:- fattigare vilket blir mycket när man gör det var och varannan dag. Så där måste det bli skärpning.
1 maj, 2012 at 21:26 #241731Anonym anvandareMemberGober wrote:Vet inte men för mycket. Kan säkert bli 5000 ibland, för mig och tjejen då. Hon är dock vegetarian så hon är ju inte så stor bov i dramat.Jag handlar dock smart, passar på när det är erbjudande och köper ofta kött med kort datum. Lär dock bli billigare när man går av dieten då jag kommer lägga in mer kolhydrater (billigt), mindre protein (dyrt).
Det värsta är dock att det blir väldigt mycket småhandlande, man går förbi den lokala (dyra) Coop och går ut 200:- fattigare vilket blir mycket när man gör det var och varannan dag. Så där måste det bli skärpning.
Ah men det var inte så farligt vill jag mena. Nä som du säger så kan man ju spara in mycket på att leta i andrasorteringen. Det kan ju motivera ett besök på den dyra närbutiken då de ju oftare får datumproblem (imo).
Själv äter jag kopiöst mycket kyckling då det är lättlagat om kvällarna särskilt. Lite tradigt att äta men men
Imorrn ska jag göra burritos: mmm så nice.
Ang bilder då: hade varit lite kul med en helkropp och se proportionerna ben-överkropp bla!
1 maj, 2012 at 21:35 #241732Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:Ah men det var inte så farligt vill jag mena. Nä som du säger så kan man ju spara in mycket på att leta i andrasorteringen. Det kan ju motivera ett besök på den dyra närbutiken då de ju oftare får datumproblem (imo).Själv äter jag kopiöst mycket kyckling då det är lättlagat om kvällarna särskilt. Lite tradigt att äta men men
Imorrn ska jag göra burritos: mmm så nice.
Ang bilder då: hade varit lite kul med en helkropp och se proportionerna ben-överkropp bla!
Nej allt är ju relativt, finns ju folk som äter ute för flera tusen i veckan.
Burritos är riktigt bra grejer. Det ska jag göra någon dag.
Jag får se hur det blir med bilder sen, att stå och fjanta med obligatoriska poser osv blir bara tramsigt med min spagettikropp. Får väl se sen vad jag orkar och vill fixa i bildväg
2 maj, 2012 at 13:45 #241733Anonym anvandareMemberYO!
Nej det är inte roligt längre. Nu droppade jag ytterligare ett halvt kilo så jag är mycket nära slutet för den vikt jag satt upp som absoluta gränsen, vilket egentligen är långt under vad jag tänkt från början. Jag pallar inte mycket mer nu. Allt jag tänker på är vad jag ska äta, att jag måste lägga mig tidigt så ännu en dietdag är över osv. Trist att det där sista envisa ska vara så svårt att få väck. Jag kommer behöva ca en vecka för att nå viktmålet skulle jag tro, kommer bli några utsvävningar i helgen, fredag ska jag hälsa på tjejen som är ansvarig för modenatt Malmö i en butik och där har jag lovat att ta mig en macka, kaka och en dricka för att vara lite social och trevlig. Lördag blir det väl någon god middag och på söndag har jag lovat en polare att ta en Italiensk glass på stan. Därför kommer väl dieten dra in någon dag i nästa vecka men sen är det stopp. Och fy fan vad skönt, längtar så sjukt mycket efter att gå på nya upplägget och börja fylla upp kroppen lite igen. Nya upplägget är tänkt att köras igång vecka 20. Kosten läggs upp (har kanske tidigare skrivit detta) som så att jag kommer ligga på ett överskott som ger 0.2kg ökning i veckan och 0.8-1kg i månaden. FY FAN VAD GÖTT DET SKA BLI!
Dagens pass:
Incline DB-press
27,5kg x 8
27,5kg x 8
27,5kg x 8Axelpress DB
25kg x 6
20kg x 10
20kg x 10Sittande Lateral Raise
12,5kg x 8
10kg x 10
10kg x 10Floorpress, sinnessjukt tungt idag
86kg x 4
76kg x 6
76kg x 6Smalbänk
66kg x 8
66kg x 8
66kg x 8Pushdowns
3 setBra pass med tanke på hur sketet det känns just nu. Dock ingen pump överhuvudtaget, kvittar nog om jag kör 100 reps jag är platt som en pannkaka.
Tog lite formbilder på magen.
[img=http://i49.tinypic.com/352q2bm.jpg][img=http://i50.tinypic.com/fp7z43.jpg][img=http://i46.tinypic.com/de33iv.jpg][img=http://i50.tinypic.com/208up2a.jpg]Som man ser är det särskilt på nedre magen det sitter kvar, och sedan lite överallt på armar osv så det blir nog inga fräcka räfflor och fibrer osv.
Rygg och biceps i morgon.
2 maj, 2012 at 14:07 #241734Anonym anvandareMemberÄven om du känner dig som en säck med skit just nu, så ska du veta att du är en grym förebild. Resultaten du har fått (som jag tycker är riktigt BRA resultat) är väldigt inspirerande, det får mig att tänka i banor som ”om man bara vill det tillräckligt mycket så går det”, vilket i sig är väldigt bra tankar. Dock så har jag uppenbarligen inte velat det lika mycket som dig än så länge :p
Jag tycker att du med gott samvete kan avsluta deffen nästa vecka, det är du värd!
2 maj, 2012 at 14:39 #241735Anonym anvandareMemberkuulan wrote:Även om du känner dig som en säck med skit just nu, så ska du veta att du är en grym förebild. Resultaten du har fått (som jag tycker är riktigt BRA resultat) är väldigt inspirerande, det får mig att tänka i banor som ”om man bara vill det tillräckligt mycket så går det”, vilket i sig är väldigt bra tankar. Dock så har jag uppenbarligen inte velat det lika mycket som dig än så länge :pJag tycker att du med gott samvete kan avsluta deffen nästa vecka, det är du värd!
Tack fellow forumfriend, det är sådant man behöver höra i dessa tider
Du är snart också där, kämpa på nu.
2 maj, 2012 at 18:25 #241736Anonym anvandareMemberTycker det ser riktigt grymt ut!
95% av os på forumet lär nog konstatera att det inte finns tillräckligt med massa då man närmar sej slutet av en deff…På bröstet ser det ut att bli lite räfflor å fibrer från armbilden! :up:
2 maj, 2012 at 20:21 #241737Anonym anvandareMemberBra form nu Gober!
Jag börjar märka på ditt sätt att skriva att du är hårt ansträngd av dieten nu:) Du har verkligen varit dedikerad och seriös, detta visar på kvalitativa personliga egenskaper som knappast alla besitter. Ditt framtida upplägg verkar klokt och genomtänkt, men jag tycker helt seriöst (allvarligt alltså) att du sista dagen ska ta en laddardag och enbart äta godsaker en hel dag bara för att kunna nå till insikten: Nothing taste as good as lean feels;) Jag går i god för att det också verkligen är så, helt seriöst.2 maj, 2012 at 23:05 #241738Anonym anvandareMemberJohnny Furu wrote:Tycker det ser riktigt grymt ut!
95% av os på forumet lär nog konstatera att det inte finns tillräckligt med massa då man närmar sej slutet av en deff…På bröstet ser det ut att bli lite räfflor å fibrer från armbilden! :up:
+1 som fan!
Grymt jobbat!!
3 maj, 2012 at 15:02 #241739Anonym anvandareMemberTack ska ni ha grabbar. Räven, jo visst är det lite kämpigt nu men jag klarar sista biten. Nog blir det en laddning sista dagen sen, men inget överdrivit som jag skrivit tidigare mår jag ju illa utav sådär 300g godis vilket inte är mycket jämfört vad många Svenssons trycker i sig ett par gånger i veckan.
Mat och att äta är en av mina största passioner i livet så jag kommer knappast att leva på kycklingfilé och kvarg. Jag har ju ätit gott under hela dieten med goda resultat så det blir bara att fortsätta i samma takt med mer kolhydrater. Lördagar kommer vara ätardagar men kommer ej bli något överdrivit och det tror jag inte är någon risk, så länge man ligger på ett mindre överskott så tror jag att sötsuget minskar kraftigt….får vi hoppas.
Ännu en dag med mycket låg energi, intog en PWO som skulle få en elefant att bli speedad och Gober att bli lite sådär lagom pigg.
Dagens:
Chinup
kv + 15kg x 6
kv + 15kg x 6
kv x 8
kv x 8Pronerow hantlar
30kg x 6
30kg x 6
30kg x 6
30kg x 6
30kg x 6Baksida axlar, liggande
10kg x 15
10kg x 15BB-Curl
42,5kg x 6
37,5kg x 8
37,5kg x 8
32,5kg x 10Latsdrag bakom nacken
2 set 8 repLatsdrag v-grepp
2 set 8 repavslutade med lite curl i maskin. Helt klart godkänt, jag kör mest på lite känsla och så hårt jag orkar nu sista dagarna.
Kosten hittills:
1. BCAA-XX innan och under träning
2. Proteinshake från maskinen på gymmet (137kcal)
3. 560g kycklingfilé med stekt zuchinni, körsbärstomat, lök och kokt sparris.I morgon blir det en mycket lång arbetsdag, därefter går jag på modenatt och vilar alltså från gymmet.
Lördag blir det jobb, gymmet där det blir presspass, sedan äta och gå och se The Avengers
3 maj, 2012 at 17:13 #241740Anonym anvandareMemberBlev sugen på burgare. Gick ut på 1tim promenad och nu drog jag i mig en Angus XT! Jävlar vad god. Tyckte jag var värd det, mhmmm.
3 maj, 2012 at 18:22 #241741Anonym anvandareMemberDet var du säkert värd. Har följt detta ett tag nu och kör sista tiden.
Grymt imponerad av din styrka att hålla dieten och sporrar mig till nästa år.Själv ligger man skadad då smithstången ramlade ned i bröstet med 85 kg på.
Keep up the good work
3 maj, 2012 at 18:33 #241742Anonym anvandareMemberDagens deffbilder.
[img=http://i50.tinypic.com/299b4k.jpg]Så enkelt, så gott och även vätskedrivande[img=http://i50.tinypic.com/2lxe81k.jpg]Kycklingfilé smaksatt med bla citron, chiliflingor och japansk soya. Till det hyvlad zuchinni, lök, sparris, och vitlökssuaterade körsbärstomater.[img=http://i50.tinypic.com/30if3tz.jpg]Blev sugen på lite snusk så släpade mig ut på en rask promenad för att få budget till en Angus XT. Snuskigt och gott, men sjukt vad lite 800kcal kan mätta i dessa bantartider.
secret692 wrote:Det var du säkert värd. Har följt detta ett tag nu och kör sista tiden.
Grymt imponerad av din styrka att hålla dieten och sporrar mig till nästa år.Själv ligger man skadad då smithstången ramlade ned i bröstet med 85 kg på.
Keep up the good work
Fy fan, hur gick det till? använd safteyrack i framtiden Tack för dina ord.
3 maj, 2012 at 19:29 #241743Anonym anvandareMemberSparris, denna underbara växt. När den inte är trådig och hård är den bland det bästa
man kan äta till en bit kött.Och Angusen såg nice ut. Jag ska till Burger King på lördag och smocka i mig en Big King
XXL utan ost men med jalapeños. Om det ska bli gott? Svaret är Ja!Magen har tagit sig ännu mer av det man se på senaste bilderna iaf. Du har gjort en
schyst resa, och kan vara stolt.3 maj, 2012 at 22:33 #241744Anonym anvandareMemberGober, det där ser kanonbra ut! Bara några dagar kvar nu, kämpa på!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.