Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240470

    Stora pattar = Stor ?

    #240471
    Tommy Ivarsson wrote:
    Stora pattar = Stor ?

    Nu är jag kanske trött och trög, men vad menar du Tommy, är det en fråga eller är det någon slags penisreferens? :D

    #240472

    Hehe

    Han jobbar ofta i rebusform, Tommy. Men det får man respektera.

    #240473
    Tommy Ivarsson wrote:
    Stora pattar = Stor ?

    …BH? :P

    Nåväl Gober, ska bli kul att se vad du tycker om MM2K säger jag. Annars kan jag varmt rekommendera mitt nuvarande bänkprogram.

    #240474
    Magnus Larsson wrote:
    …BH? :P

    Nåväl Gober, ska bli kul att se vad du tycker om MM2K säger jag. Annars kan jag varmt rekommendera mitt nuvarande bänkprogram.

    Jag måste erkänna att jag inte riktigt hajjat ditt program, ibland kör du typ 14set varierande rep och ibland 6×6 osv?

    #240475

    Det är väl det som är poängen. Ingen hajjar egentligen hur man tränar och äter. Därmed ligger man 1 steg före, hehehe!

    #240476
    biffen669 wrote:
    Det är väl det som är poängen. Ingen hajjar egentligen hur man tränar och äter. Därmed ligger man 1 steg före, hehehe!

    Det är ett mindgame hela skiten ;-)

    #240477
    biffen669 wrote:
    Det är väl det som är poängen. Ingen hajjar egentligen hur man tränar och äter. Därmed ligger man 1 steg före, hehehe!

    Hehehe! :)

    Sen händer väl ibland att folk mörkat formen via träningsjournaler etc på nätet. Ja man kan skapa mycket förvirring mer eller mindre omedvetet.

    Gober, det är såhär jag tränar då, f.n i bänk:

    Dag 1 vecka 1 – 10×10 på 55% av 1RM
    Dag 2 vecka 1 – 8 set x 1 på 85-93%
    Dag 1 vecka 2 – 9×9 på ca 60%
    Dag 2 vecka 2 – 8 set x 1 på 85-93%
    osv
    Dag 1 vecka 8 – 3×3 på 90%
    rest
    Maxning

    Procenten måste man känna sig lite fram till. Jag körde lite högre än 55% på 10: orna tex, men lägre höjningar sedan runt femreppsen sist.

    #240478
    Magnus Larsson wrote:
    Hehehe! :)

    Sen händer väl ibland att folk mörkat formen via träningsjournaler etc på nätet. Ja man kan skapa mycket förvirring mer eller mindre omedvetet.

    Gober, det är såhär jag tränar då, f.n i bänk:

    Dag 1 vecka 1 – 10×10 på 55% av 1RM
    Dag 2 vecka 1 – 8 set x 1 på 85-93%
    Dag 1 vecka 2 – 9×9 på ca 60%
    Dag 2 vecka 2 – 8 set x 1 på 85-93%
    osv
    Dag 1 vecka 8 – 3×3 på 90%
    rest
    Maxning

    Procenten måste man känna sig lite fram till. Jag körde lite högre än 55% på 10: orna tex, men lägre höjningar sedan runt femreppsen sist.

    Tack för du tog dig tid att pränta ner det. Ska spara ner det så jag kan testa längre fram : )

    #240479

    [img=http://www.coolbuddy.com/gallery_pics/imgs/broken-neck.jpg]Ja vi börjar väll med att gnälla lite som brukligt. Vet inte om något hände på massagen i måndags, eller om det var något tokigt jag gjorde på passet, tex i bänken. Men igår började jag få ont i nacken och idag vaknade jag med en nackspärr version light. Dock inte värre än att jag kunde träna och dessutom göra ett ganska bra pass.

    Jag har fått testa ett nytt kosttillskott som jag ska utvärdera, om inte dagens resultat var enbart placebo så lovar det gott. Ska testa nästa pass också och sedan skriva en liten recension.

    Dagens,Knäböj
    70×6
    80×9
    90×8
    60×12

    Chin-up
    kv+25kg x 4
    kv+20kg x 6 ökning 1 rep
    kv+10kg x 8 ökning 2 rep
    kv x 10 ökning 2 rep

    Rodd Lowrow
    127,5×8 ökning 2 rep
    110×10 ökning 1 rep
    100×11 ökning 1 rep

    Stångcurl rak stång
    40×10 ökning 2 rep
    40×8 ökning 2 rep
    40×6

    Hammercurl
    15x?
    15x?

    Jag skrev ner hur många rep jag ökade så jag kommer ihåg till utvärderingen jag ska göra.

    Hur som haver så gick det ganska bra idag. På fredag är det dags för MMK2 igen, det ska bli kul.

    PS, jag har ett tips. Tappa inte en kapsel omega-3 i soffan för att sedan hitta kapseln tömd. Det är otroligt hur mycket fisk det kan lukta i en soffa pga av en freaking kapsel. Måste köpa textiltvätt :/

    #240480

    Bra chins Ober Gober! Böjen börjar ta sig med, dags att börja reppa på 100kg nu när som helst :D

    #240481
    Tommy Ivarsson wrote:
    Bra chins Ober Gober! Böjen börjar ta sig med, dags att börja reppa på 100kg nu när som helst :D

    Tackar. Böjarna var lätta. Men inte tillräckligt djupa för att godkännas av mig. Blir bättre när jag kör i powerrack.

    #240482

    Skönt med så många repsökningar, skulle själv vara jättenöjd med ett sådant resultat.

    PS: Bra tips det där med omega3 kapseln, nu har jag något att skylla på när det luktar fishy i min soffa.

    #240483
    waco3000 wrote:
    Skönt med så många repsökningar, skulle själv vara jättenöjd med ett sådant resultat.

    PS: Bra tips det där med omega3 kapseln, nu har jag något att skylla på när det luktar fishy i min soffa.

    Tack!

    Och :D

    #240484

    Riktigt bra chins gobe! :)
    Du kanske har skrivit det men hur känns diet upplägget? Verkar det funka för dig eller?

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.