Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240695
    Gober wrote:
    Hoppade över träningen idag. Var på massage och jäklar med knölar.

    Såg mig själv i ett omklädningsrum med lustigahuset speglar idag, valkarna börjar nu svämma över i brallan, fy fan! Fast kläderna sitter ju bättre om man är lite småfet och man behöver inte bälte.

    Hoppade ÖVER träningen:nono:?! Nu blev jag djupt besviken. Trodde du kommit in i hardcoregänget där man bara hoppar över träningen om du är så sjuk att du inte orkar skaka proteinshakern! Eller tjejen säger att man måste träffa svärmor….:o

    Valkar svämmar över?! Lilla Gober, att grabba tag i lite skinn och vätska är inget att beklaga sig över. Kom igen när du kommer ikapp liknelsen med en gravid flodhäst dvs JAG (tuggar på en hamburgare med fläskkarré och massor med hamburgerdressing) :p!

    Bälte trodde jag bara var en accessoar i gymmet vid tunga lyft?

    #240696

    Jag tror INTE du är fet med några valkar som svämmar över. Skärp dig

    8)

    #240697

    Kan trösta dig, Gober, med att säga att JAG i alla fall tror att du är riktigt fet.

    Du det där K Special-tipset verkar lovande. Tittade 15 minuter igår natt, och ska se
    resten nu.

    PS. när åker du till USA?

    #240698

    Otroligt besviken över att man misstror min fetma, tur jag har Gettodachoppa som tror på mig, en sann internetkompis!

    Men nej, skulle inte kalla mig tjock på allvar, det vore ett hån mot överviktiga. Men jag har lagt på mig 4kg och allt är på magen, till och med min väldigt snälla sambo klappade på magen och sa ”oj! det här har ju hänt på typ två veckor, men det gör inget du är snygg ändå”

    Dvs formen jag visade på bild är förstörd och jo lovehandels har börjat svälla ut ur mina små kalsonger ;-)

    Men skit i det, det är gott att äta.

    Skulle köra mark idag, men efter ett set sträckte det till på insidan av benet vid mitt knä, men HERREGUD! min kropp vill inte som jag nu..gav upp där då jag inte tänker skada mig och gå runt och halta som en Pimp i NYC.

    Resten av passet var otroligt tungt och jobbigt idag, redovisar inga vikter men dom var ungefär som förra passet.

    Low Row hantlar
    5 set

    Pull Down
    5 set

    Shrugs
    3 set rest pause

    Sittande hantelcurl, längesedan jag körde med hantlar, fick för mycket pump i underarmar.

    3 set

    Det var allt. Dagens frukost efter träningen,
    [img=http://i51.tinypic.com/2qlcr4i.jpg]Några skrämda tigerräkor och kyckling i röd curry.Gettodachoppa, jag åker på söndag : ), och ja du ska se den dokumentären, riktigt bra.

    #240699

    Bådar inte gott [http://www.dn.se/nyheter/varlden/nodlage-i-new-york http://www.dn.se/nyheter/varlden/nodlage-i-new-york%5D

    : (

    #240700

    Näe, det där är inget bra. Vad säger resebolaget?

    Tittade klart på Banksy nu. Stor underhållning! Skön meta-känsla över hela skiten. Tack för tipset.

    #240701
    Gettodachoppa wrote:
    Näe, det där är inget bra. Vad säger resebolaget?

    Tittade klart på Banksy nu. Stor underhållning! Skön meta-känsla över hela skiten. Tack för tipset.

    Dom säger inte mycket, ska ringa imorrn igen. Men jag räknar med förseningar. Hoppas på att det inte ställer till allt för mycket.

    Ja visst var det underhållande, nu vet man dock inte om allt bara är fejk från början till start. Banksy skulle egentligen lika bra kunna vara Mr Brainwash : ), har varit ett fan av Banksy länge.

    #240702

    Vi får se vad som händer nu under helgen. Men vi får hålla tummarna!

    #240703

    Jaha då skulle man landat i NYC om tjugo minuter, men så blev inte fallet. Igår var en lång och nervös dag då vi satt och bråkade med kundservice i 12timmar, personal som lovade att ringa tillbaks som aldrig ringde, personal som ville skicka oss till köpenhamn för att själva boka om flyget osv osv. Men i morse fick vi äntligen prata med en hjälpsam tjej som bokade om både flyg och hotell för samma pris och samma antal dagar, vi åker på torsdag : )

    Igår var vi alltså väldigt deprimerade och satt stumma i soffan och åt pizza och Ben & Jerrys. Idag är vi lyckliga och tog igen gårdagens uteblivna pass som visade sig bli ett riktigt lyckat och roligt pass (kanske tack vare pizzan igår).

    Gav mig på hantelpress på plan bänk för första gången på åtta!!! månader. Testade 40kg för första gången och det var lite för tungt då tekniken inte sitter där men dom ska man nog snart kunna köra med.

    Hantelpress
    40×3
    32,5×8
    32,5×7
    27,5×10

    Lutande hantelpress
    27,5×7
    25×7

    Hantelpress axlar
    25×4
    21,5×6
    15×11
    15×11

    Sittande sidlyft, superslow
    7×12
    7×12
    7×12

    Smalbänk smith
    75×6
    70×7
    60×8

    Pushdowns
    80×8
    70×8
    55×12

    Bröstpress frivikt, bara för skojs skull
    90×6
    70×8

    Dips, totalt slut
    7 haha
    7 haha

    Superkul pass, körde i rasande tempo med kort vila och fick galen pump!

    Och för alla som tvivlar på min form

    [img=http://i53.tinypic.com/2vtczsj.jpg]HA!jaja, jag spänner väl ut magen lite ;-)[/b]

    Nu blir det Taco!

    #240704
    Gober wrote:
    Och för alla som tvivlar på min form

    HA!

    jaja, jag spänner väl ut magen lite ;-)[/b]

    Vad kul för er att ni får komma iväg på eran drömresa:up:! Slutet gott allting gott…

    Hmf, skulle det där kallas för FET?! Inte ens lite babyhull! Men ganska gulligt gjort att försöka trycka ut magen maximalt för att ge ett osant men visuellt större intryck av dig…

    Påminner om tjejerna man haft när de står framför spegeln och säger; Titta jag har blivit tjock. Tycker du jag är tjock, ÄLSKLING?!

    #240705
    biffen669 wrote:
    Vad kul för er att ni får komma iväg på eran drömresa:up:! Slutet gott allting gott…

    Hmf, skulle det där kallas för FET?! Inte ens lite babyhull! Men ganska gulligt gjort att försöka trycka ut magen maximalt för att ge ett osant men visuellt större intryck av dig…

    Påminner om tjejerna man haft när de står framför spegeln och säger; Titta jag har blivit tjock. Tycker du jag är tjock, ÄLSKLING?!

    Dig lurar man inte, får väll se efter USA då, har ju fått ett A4 med bara restaurangtips av vänner som bott i NYC.

    #240706

    Ah, va BRA att ni kommer iväg ganska snart i alla fall. Den där orkanen blir nog inte så
    stor som man först befarade. Är väl ”bara” en klass 1 nu?

    Roligt att du provade plana pressar, det är en fin övning.

    Stark bild också. Du har fått till en gedigen sån där boddybilder-maGHe.

    #240707

    Skönt att det löser sig med resan! Ha det så skönt där borta i frityrens förlovade land :up:

    Gött med en post travel picture med. Se till att ta ett kort på formen när du är hemma också. Att du blåser ut magen funkar inte för att luras, vi ser din sanna form ändå :)

    #240708

    Jag är jätteglad att det löste sig för er till slut, hoppas att resan blir helt underbart trevlig:up:.

    #240709

    ^^Tack ska ni ha, det kommer bli en kalasresa!

    Idag var en seg dag, klockan blev över halv åtta innan vi kom till gymet. Otroligt mycket folk på gymet idag vilket är ovanligt. Dessutom var det ett bla ett riktigt discogäng på typ 6 pers som körde samma utrustning och tog upp alla bänkar med dom satt och snackade om hur man ska träna och hur det ska kännas i brösten när man kör osv. Lite irriterande då jag fick hoppa över några av mina övningar.

    Har känts ganska bra i armen på sistone så idag vågade jag mig på chin-ups, utan vikt men ändå! Körde tre försiktiga set på kroppsvikt och det kändes bra.

    Dagens,

    Chin-up
    8
    8
    8

    Lowrow Hantlar
    32,5×6
    25×10
    25×10

    Ryggresning
    3 set med platta

    Lowrow frivikt
    70×10
    80×10
    90×10

    Stångcurl
    40×6
    40×6
    40×6

    Omvänd stångcurl
    20×10
    20×10
    20×10

    Hammercurl
    19×6
    15×10

    Hammercurl rep
    20×10
    25×6
    15x?

    Rena discopasset för biceps men det är kul ibland, har blivit lite hipp som happ på senaste och efter semestern får jag gå tillbaka till lite mer struktur så man kan ha koll på progression.

    Dagens PWO-meal!
    [img=http://i56.tinypic.com/qzr9c8.jpg]Gobers köttbullar med gräddsås och mos, en av de godaste saker man kan äta.

    Postmeal blir en caseinshake med en klick glass, ett kexchoklad och lite frukt! 😮

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.