Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240710

    Åååh jag är helt och hållet på din sida när du säger att det där är bland det godaste man kan äta :) Nu har jag ju aldrig ätit Gobers köttbullar men jag antar att de är lika goda som Tommys ;)

    #240711

    Tjena! Är du framme nu? Släng upp en go bild så man får längta lite :up:

    Efter NY alltså. Känner mig plötsligt lite gay :whistle:

    #240712

    Vila idag, har ägnat dagen åt att bla rensa skafferi och kyl, blev 4 sopsäckar….wtf!

    Annars har jag mest ätit muffins och köttbullar. Blir nog ett sista pass imorrn innan resan.

    Magnus Larsson wrote:
    Tjena! Är du framme nu? Släng upp en go bild så man får längta lite :up:

    Efter NY alltså. Känner mig plötsligt lite gay :whistle:

    Tjena! skulle åkt i söndags men blev inget pga stormen. Drar på torsdag
    : )

    #240713

    Hehe Gober, vi följer samma väg när det gäller formutvecklingen:) Intet ont om din men personligen har det skett ett haveri där varken kost eller träning prioriteras.. Känns lite som att jag vill driva det till den punkt där jag verkligen måste kämpa för att få tillbaks det gamla..skumt och trist. Ha det bra i USA, drömmarnas land:)

    #240714

    Jag har många dåliga sidor, en av dem är att jag alltid får resfeber, kvittar om jag ska till Ystad eller Thailand. I morgon åker jag och då har alltså min resfeber börjat nu. Min resfeber består av dålig mage, extrem stress och kraftiga bipolära tendenser som visar sig genom att ena stunden dansa den förbjudna dansen Lambada i köket för att nästa stå och skrika vem i helvete har gömt fjärkontrollen!!!? (jag har den i handen så klart).

    Därför behövde jag ett morgonpass idag för att bli av med lite stress. Det blev ett riktigt fint pass idag igen.

    Hantelpress
    34×8
    34×7
    26,5×12

    Lutande bänkpress FU, löjliga vikter men superstrikt utan utlåsning och långsam negativ fas.
    60×6
    50×10
    50×8

    Overheadpress
    45×8
    45×7
    45×6

    Sittande sidlyft
    8×12
    8×12
    8×12

    Smalbänk smith/Pushdowns superset
    70×7/35×10
    70×5/35×8
    60×8/30×10

    Inclinepress frivikt
    50×8
    40×10

    Bra med pump idag igen. Det var alltså sista passet innan vår resa, ska dock försöka köra minst ett pass i NYC, tyvärr verkar det vara riktigt dåligt med Hardcoregym i City, de kända gymen ligger en bra bit utanför stan. Verkar mest vara fancy gym som kostar minst 300kr för ett dagspass :/ Har dock hittat ett nära centralpark som verkar ok. Finns även något Powerhouse inne i stan men har ingen aning om man kan träna där bara ett pass och om det isåfall går för en rimlig peng.

    Verkar dock finnas en del coola gym där stans största homosexuella bodybuilders tränar, vore ju en upplevelse bara det :D

    Får se vad man kan hitta. Synd det inte verkar finnas något Powerhousegym i city.

    räven wrote:
    Hehe Gober, vi följer samma väg när det gäller formutvecklingen:) Intet ont om din men personligen har det skett ett haveri där varken kost eller träning prioriteras.. Känns lite som att jag vill driva det till den punkt där jag verkligen måste kämpa för att få tillbaks det gamla..skumt och trist. Ha det bra i USA, drömmarnas land:)

    Nja så illa är det inte här, träningen har trots lite berg och dalbana gått riktigt bra, särskilt nu när min skada läkt. Kosten däremot har det varit värre med, där är jag lite allt eller inget. Antingen räknar jag på allt och struntar i allt godis osv eller så blir det tvärtom. Dock lägger jag på mig muskler (om än i små mängder) vilket som så länge jag äter mycket protein och ligger på överskott.
    Men efter semester kommer jag skärpa till kosten så formen inte blir allt för dålig, jag trivs ganska bra som det är nu. Jag har inte riktigt någon anledning att vara hård och ett litet lager fett är inget som skapar ångest för mig. Hey, man fyller ju ut kläderna bättre :-)
    Men det skulle kännas bra att få lite struktur och ha koll på så att man ligger på ett lagom överskott, får i sig lagom med protein osv. Och sluta med kakor, godis mm på vardagar. Men det är skönt att slappna av och helt skita i sådant på semestern.

    Hoppas du hittar tillbaka snart igen : )

    #240715

    Att gå till gymmet för att stressa ner är perfekt! Under mina studier är det sjukt jävla gött att bara släppa allt plugg för en stund, dra till gymmet och plåga kroppen istället. Uppdatera oss med lite snygga coola bilder från det gymmet du besöker i NY ;)

    #240716
    Gober wrote:
    Verkar dock finnas en del coola gym där stans största homosexuella bodybuilders tränar, vore ju en upplevelse bara det.

    Tappa inte tvålen bara i duschen:whistle:!

    #240717
    biffen669 wrote:
    Tappa inte tvålen bara i duschen:whistle:!

    :helpme:

    Tror inte att det är värre köttmarknad än några andra gym, fast jag är nog inte så intressant, liten sparris som jag är ändå ;-)

    #240718

    Verkar inte så lite skitzat det där med resfeber :-D Har inte haft det och förstår inte
    riktigt vad det är, men du verkar hantera det så gott du kan.

    Det förlovade landet i väst väntar, där du kan bli allt utom president.

    #240719

    Nu ska jag ladda upp inför morgondagen med en milkshake och varm macka till Thor, lär ju vara måttligt bra.

    Får se om jag lyckas slänga in någon rolig matbild osv under resan, annars lär det bli en del när jag kommer hem.

    På återseende gott folk : )

    #240720
    Gober wrote:
    Nu ska jag ladda upp inför morgondagen med en milkshake och varm macka till Thor, lär ju vara måttligt bra.

    Får se om jag lyckas slänga in någon rolig matbild osv under resan, annars lär det bli en del när jag kommer hem.

    På återseende gott folk : )

    Bon voyage, som vi säger – vi franska gymråttor. Är en relativt frekvent läsare av din journal, men har inte lämnat så mycket avtryck.

    Beträffande Thor så tror jag att du är ”in for a surprise” – förvånansvärt bra – om man har låga förväntningar…..

    #240721

    ^^Japp Thor var faktiskt bra, ännu en bra Marvel, trevligt. Kul att du tittade in Don Tom!

    Farewell som Thor skulle ha sagt.

    #240722

    Efter lite mellanlandning på Island med Iron Maiden 8) och första klass flyg till NYC 8) så säger jag bara godmorgon!

    [img=http://i52.tinypic.com/24kxdld.jpg]

    #240723

    Städernas stad… Fan va gött :)

    #240724

    Med Iron Maiden? Coolt.

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.