Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240815

    Gober, nu kör vi: regga domän idag så fixar jag en bra webshop åt dig! På loopia kostar .se domänen 59 kr

    Plan is: world domination

    Den borde gå att få i olika smaker, färdigblandad el pulver, olika andel protein/kolhydrat tex. Plus all merchandize som du själv är inne på.

    Detta blir grymt!

    Edit: bra jobbat m hantlarna också, tumme upp!

    #240816
    Tommy Ivarsson wrote:
    Grattis till lite nya fina PB :)

    Nu när du lägger ut en teaserbild på formen så förväntar jag mig snart att få se kompletta poseringsbilder ;)

    Tack : ), när det gäller formen så kan du tänka dig hur jag såg ut på senaste formbilden och lägga till 0,5kg muskler och 6kg fett :D

    Magnus Larsson wrote:
    Gober, nu kör vi: regga domän idag så fixar jag en bra webshop åt dig! På loopia kostar .se domänen 59 kr

    Plan is: world domination

    Den borde gå att få i olika smaker, färdigblandad el pulver, olika andel protein/kolhydrat tex. Plus all merchandize som du själv är inne på.

    Detta blir grymt!

    Edit: bra jobbat m hantlarna också, tumme upp!

    Se där ja, nu kröp affärsmannen Larsson fram, du vet vad en bra affär är det märker jag. Vi får se vad vi kan styra upp, jag har redan en .se domän så nu behöver vi bara en bra marknadsföringsstrategi ;-)

    Och tack ska du ha, det går ganska bra nu.

    #240817

    Rygg och biceps,

    Chin-up
    8
    8
    8
    6

    Lowrow hantlar
    32,5×8
    32,5×6
    25×10
    25×8

    Stångcurl
    40×8
    40×8
    40×8

    Hammercurl rep, drop
    30->10kg

    Ryggresningar några set.

    Tränar aldrig vid 18-tiden men så blev det idag, det annars så öde gymmet var smockfullt men jag kom till det jag ville ha, så helt okej trots att det var varmt och stökigt.

    Dagens kost ser ut som så här,
    1. Gobershake
    2. Blåbärscasein-shake med en kula vaniljglass i
    3. Ugnsbakad lax med pressad potatis
    4. Några riskakor med smaken sourcreme till min PWO
    5. Tacoplate utan bröd är tanken här
    6. Avslutar väl med en shake

    #240818

    Där du! Alltid skoj att läsa bokstäverna PB, grattis!

    #240819

    Ben!

    Benpress
    150×10
    200×10
    200×9
    200×8

    Lårcurl
    40×6
    40×5
    35×8
    35×6

    Benspark, dropset
    70kg->35kg

    Stående vadpress
    80×10
    90×18

    Sittande vadpress
    50×6
    50×6
    50×6
    50×6
    50×6

    Tog rejält på vaderna idag. Intog precis lite tacoröra och nu tänker jag ägna några timmar i soffan med PS3an.

    I morgon blir det presspass igen, det blir säkert läckert.

    Wabban wrote:
    Där du! Alltid skoj att läsa bokstäverna PB, grattis!

    PB är sådant som ger rejält med kol i ugnen när det gäller motivation att fortsätta träna, tack!

    #240820

    Dagens foder,

    1. Gobershake
    2. Tacoröra
    3. Ugnsbakad lax med mos
    4. shake med en kula glass i

    I morgon startar vi dagen med pannkakor, blir alltid ett bra pass när man ätit pannkakor.

    Godnatt gott folk.

    #240821

    Press!

    Oj vilket högrepspass det blev idag, men det var gött. Skulle kört hantelpress men det var upptaget så det blev en massa bänkar istället.

    Bänkpress
    90×5
    85×5
    80×8
    60×12
    60×12
    60×12
    60×12

    Axelpress, friviktsmaskin
    40×10
    40×10
    40×10
    40×10
    40×10

    Sidlyft
    10×15
    10×15
    10×15

    Pushdowns rep/rep extension, superset
    20×10/20×10
    20×10/20×6
    15×8/15×6

    Härligt pass. När jag kollar i spegeln så ser det ut som jag lagt på mig en del muskler de senaste månaderna, sen tar man en bild och ser ut som SKIT! ser ut som jag krympt trots att jag gått upp 7kg, vad i helvete.

    Dagens kost,

    1. Pannkakor med glass och sylt, stort glas mjölk
    2. Riskakor
    3. Proteinshake
    4. pommes, biff, beasås
    5. ? en flottig pizza kanske?
    6. Shake

    #240822

    Kan det vara toaljuset som inte fungerar så bra på bild? Prova att ta en bild med annat
    ljus. Jag skulle gärna vilja se t ex din rygg…

    Pangkakor är så ljuvligt gott med grädde och hallonsylt. Och med mjölk att släcka
    törsten med.

    #240823

    Som Getto säger så är ljuset oftast avgörande. Men speglar kan vara förrädiska också. Men bäst är det när ljuset kommer uppifrån som man har på byggartävlingar. En kamerablixt slätar oftast ut allt och man ser ut som en slät flodhäst efter.

    #240824

    Jag som är lite ”manhaftig” (Yes Gober, jag gillade även roliga timman där jag drog ruttna skämt) brukar ha problem med att göra 2 saker samtidigt, tex spänna mig och trixa med mobilkameran samtidigt.

    #240825

    ^^Angående ljus osv så visst är det A och O, är själv utbildad fotograf och visst känner jag till ljuset men det skulle förmodligen se lika kass ut i 5 timmars ljusrigg ;-D

    Nej! idag fanns inte gnistan där, fick kämpa mig igenom passet som trots allt blev helt okej

    Lowrow Hantlar
    32,5×6
    32,5×6
    32,5×6
    32,5×6
    32,5×6

    Pulldown
    80×10
    80×10
    80×10
    80×10
    80×10

    Stångcurl
    41×10
    41×8
    41×7

    Scottcurl
    30×6
    30×6

    Försökte ta bild på ryggen idag, kan börja med att konstatera att jag inte har någon aning om hur man ”fäller ut” ryggen, speciellt inte när man ska försöka ta en bild samtidigt.

    [img=http://i56.tinypic.com/2hx14ll.jpg][img=http://i52.tinypic.com/30idyjs.jpg]Dagsvikt 77,8kg
    nästan ingen skillnad på avslappnat och spänt, nåja mer chins :up:

    Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan möta upp en polare på lunch, blir en lyxig hamburgertallrik idag tror jag.

    #240826

    Sådärja, där fick vi lite lats. Har själv försökt fota ryggen (min rygg) via spegeln, och det är skitsvårt.

    Tråkigt när inte gnistan infinner sig. Men hamburgertallriken lät ju god.

    #240827

    Självutlösare is the shit! :) Dock har man ju bara typ 5 sekunder på sig så man får sätta posen fort.

    Men det ser ut att vara en bred rygg, mycket pga att midjan ser riktigt smal ut. ;)

    #240828

    ^^Ska försöka ta bra bilder med riktig kamera lite längre fram : )

    Idag blev det ett sådant där supersnabbt benpass,

    Benpress
    200×10
    200×10
    200×7
    170×10

    Sittande bencurl
    4 set

    Benspark
    4 set

    Sittande vadpress
    5 set

    Avslutar med två matbilder,

    Gårdagens burgare med dijon och pepparrotskräm, sved gött i näsan.
    [img=http://oi52.tinypic.com/24v75vk.jpg]På kvällen blev den en underbar Vietnamesisk risnudelsoppa med ryggbiff, oxbringa och oxbollar.

    Dagens lunch blev en 30cm steak n cheese från subway, inget fan av subway men den var helt okej och rejält med kött i.[img=http://i51.tinypic.com/24c5e9c.jpg]I morgon blir det presspass.

    Nu ska jag svänga ihop en thaigryta.

    #240829

    Pepparrot, det är ju en gudagåva till vissa maträtter. Har aldrig käkat en burgare med
    det dock. Lät smarrigt!

    Subway är väl okej, som du säger. Har testat den där spicy italian eller vad den heter.
    Mycket sås och kött och starkt ska det vara.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.