Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240860

    Du verkar, precis som jag, bli helt galet lyrisk över benpassen, hehe.

    #240861
    Gettodachoppa wrote:
    Du verkar, precis som jag, bli helt galet lyrisk över benpassen, hehe.

    hehe…nja det är okej men inget som man ser fram emot direkt. Men jag har ju tänkt se okej ut i ett par små oldschool-shorts någon dag i framtiden så man måste ju köra :-)

    Önskar verkligen att det vore kul eller att jag hade några freakgener i benen så man bara behövt köra 2-3 set varannan vecka, hehe.

    Men man ser ju mina framsteg om man jämför tex bänkpress med knäböj haha.

    #240862

    Det är lite samma här. Tränar man inte benen blir fysiken helt åt helvete. Där får man inte hamna.

    Bänkpressen ska alltid vara tyngre än knäböjen, annars har man gjort någonting jäkligt fel. ;-)

    #240863
    Gettodachoppa wrote:
    Det är lite samma här. Tränar man inte benen blir fysiken helt åt helvete. Där får man inte hamna.

    Bänkpressen ska alltid vara tyngre än knäböjen, annars har man gjort någonting jäkligt fel. ;-)

    Bra! vi tänker i precis samma banor. Misstänker att räven också är med på detta med bänken ;- )

    #240864

    Haha, fan då failar jag eftersom mina böj är tyngre än mina bänkpressar. Och marklyften är tyngre än böjen…. Det stämmer inte någonstans det här :)

    #240865

    Bänk är väl det enda som räknas eller? :p

    #240866

    Japp. För vad är det folk brukar fråga om? Inte är det vad man tar i böj eller mark i alla
    fall. Nädu, det är bänken som gäller.

    #240867

    Nej! trodde att jag var on the role! men idag blev inget sådant där superpass, man kan ju inte vara på topp alltid.

    Slängde på 95kg i bänken men kände direkt att det var för tungt idag. Annars var det trots allt skönt pass med massor utav pömp!

    Bänkpress
    95×2
    90×4
    80×8
    60×15
    60×12

    Hantelpress axlar
    21,5×11
    21,5×8
    15×14
    15×11

    Sidlyft
    10×15
    10×13
    10×11

    Smalbänk
    60×10
    60×9
    60×8

    Pushdowns rep, dropset x 3

    [img=http://i43.tinypic.com/mhaw9.jpg][img=http://i43.tinypic.com/2dsmef8.jpg]Nu är man redigt slät/mjuk/småfet hehe, dra in magen och ut med brösten like a Boss!

    In i duschen, iväg till T-bone för en rejäl biff och sedan Tintin.

    #240868

    Tycker att det ser attraktivt ut. Så där posade de ju under golden-eran. Dave Draper var
    exempelvis väldigt duktig på att dra in magen och lyfta korgen för att se mäktigare ut.

    Ha en najs kväll, och hoppas biffen smakar.

    #240869

    Oooh, köttiga boobisar! :up:

    T-bone och Tintin lät som en grymt bra kväll, ha så kul! :)

    #240870

    Ser jäkligt bra ut med stek, Tintin och bar uber.

    Och du, man ska fan väga mer än man bänkpressar. Annars är nåt fel. :P

    #240871

    Tintin var bra, hade inga förväntningar. Storyn var lite tunn men den var otroligt välgjord, helt fantastiskt animerad. Mycket sevärd familjefilm, får 3+ av 5 utav mig.

    Gårdagens biff var riktigt bra, alla i gänget tog en 400g ryggbiff förutom minstingen i gänget, en kille på 60kg som självfallet skulle ha en 600g : )

    400g
    [img=http://i43.tinypic.com/2wmezkh.jpg]600g[img=http://i40.tinypic.com/2ly4r9j.jpg]Vila från träningen idag.

    Gettodachoppa wrote:
    Tycker att det ser attraktivt ut. Så där posade de ju under golden-eran. Dave Draper var
    exempelvis väldigt duktig på att dra in magen och lyfta korgen för att se mäktigare ut.

    Ha en najs kväll, och hoppas biffen smakar.

    Även Mitch från Baywatch gjorde detta med bravur ; )

    Tommy Ivarsson wrote:
    Oooh, köttiga boobisar! :up:

    T-bone och Tintin lät som en grymt bra kväll, ha så kul! : )

    Med rejält pump och lite luriga vinklar kan man få till det.

    Magnus Larsson wrote:
    Ser jäkligt bra ut med stek, Tintin och bar uber.

    Och du, man ska fan väga mer än man bänkpressar. Annars är nåt fel. :P

    Jasså, då får man lägga på sig 20kg till och köpa ny livrem.

    #240872

    Hade jag inte precis tryckt i mig 6 rätter thaimat samt en prottedrink hade jag nog dreglat ihjäl mig. Det där var mat för en riktig man! Finns sina ljuspunkter i Svedala trots allt och det där är ett. Köttet brukar vara av riktigt bra kvalité.

    #240873

    mmm tuttar *dräggel*

    #240874

    Jaha! Måndag, rygg och biceps….Men det blev det inte, blev övertalad att köra bröst så det gjorde jag, bara en vilodag sedan senaste press-passet så det var ju inte så optimalt men vad gör väl det.

    Bänken var tung som satan igen, och det smärtade i ena armbågen :/ får nog ta det lite lugnt nästa pass.

    Bänkpress
    90×6
    80×8
    70×13
    65×14

    Lutande hantelpress
    27,5×10
    25×9
    22,5×12

    Stående militärpress helt slut och ej kört denna på mycket länge.
    30×12
    30×10
    30×8
    30×8

    Sidlyft
    12,5×11
    10×12
    8×13

    Pusdowns
    30×10
    30×15

    Sååååja! Nu blir det thaimat sen träffa ett gäng för lite Mortalcombat.

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.