Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240905

    Va kul att du körde lite lätta tior, det gör nog gott ska du se! Riktigt fin mat den där
    soppan och vårrullarna. Men torr pizza är fan sämst.

    Kollade in lite Skyrim game plays på youtube för några dagar sedan. Det såg inte alls så
    pjåkigt ut. Behöver dock en ny dator om jag ska kunna njuta av det. Så du är en magic
    och spells-kille? Jag är definitivt mer åt barbar/krigar-hållet.

    #240906

    Du är en sann livsnjutare lilla Gober. Härlig mat, byggning och spel. Bara barn som fattas men du har ju en tjej så det är lätt fixat!!!

    #240907

    Tjo, amigo. Long time no see.

    Har varit sparsamt med tid till att hänga på forum för mig den senaste tiden på grund av jobb. Ville bara kika in och se hur det går för dig.

    Hur ser statsen i basövningarna ut nu för tiden?

    #240908
    Gettodachoppa wrote:
    Va kul att du körde lite lätta tior, det gör nog gott ska du se! Riktigt fin mat den där
    soppan och vårrullarna. Men torr pizza är fan sämst.

    Kollade in lite Skyrim game plays på youtube för några dagar sedan. Det såg inte alls så
    pjåkigt ut. Behöver dock en ny dator om jag ska kunna njuta av det. Så du är en magic
    och spells-kille? Jag är definitivt mer åt barbar/krigar-hållet.

    Jag är en grov nordbo som kör enhandsyxa och magi, bästa av båda världar. Jag kör ju på PS3 så det är ju inte lika snyggt som PC. Om du uppfyller minimumkraven så köp det, sjukt kul.

    biffen669 wrote:
    Du är en sann livsnjutare lilla Gober. Härlig mat, byggning och spel. Bara barn som fattas men du har ju en tjej så det är lätt fixat!!!

    Ja man får ju passa på att njuta medan man lever, sen är det ju försent ;-)

    Jon Larsson wrote:
    Tjo, amigo. Long time no see.

    Har varit sparsamt med tid till att hänga på forum för mig den senaste tiden på grund av jobb. Ville bara kika in och se hur det går för dig.

    Hur ser statsen i basövningarna ut nu för tiden?

    Tjena Jon! det var längesedan :)

    Det är bara bänken som går okej och stabilt framåt. Inte gjort några maxningar på sistone men gjorde nyligen 90×9 på bänken. Ryggen har krånglat mycket så marklyft har det inte blivit på väldigt länge men har börjat bli bättre i ryggen nu så jag ska snart försöka ta tag i det igen.

    Böj verkar vara ett avklarat kapitel, kör det då och då men mest på mesvikter.

    Bänkpress är väl det jag vill satsa på att bli stark i så det kommer jag fortsätta med och marken hoppas jag med komma igång med för där har jag inga roliga resultat att skryta med.
    Ska väl köra några roliga styrkeprogram för bänken efter nyår hade jag tänkt, typ MM2K : )

    #240909
    Gober wrote:
    Onsdagens pass avklarat, och så här såg det ut.

    Bänkpress
    66×5
    66×5
    66×5
    66×5
    66×5

    Detta är ett utklipp från första sidan i din journal, stadig ökning sen dess hörru!:emo-thumb

    Om detta fortsätter över kommande år är det ju bara en fråga om månader innan du maxar dubbla kroppsvikten!

    #240910
    räven wrote:
    Detta är ett utklipp från första sidan i din journal, stadig ökning sen dess hörru!:emo-thumb

    Om detta fortsätter över kommande år är det ju bara en fråga om månader innan du maxar dubbla kroppsvikten!

    haha, oj! ja det var inte mycket där inte. Går väl lite framåt iaf : ). Dubbel kroppsvikt vet jag ju dock inte…; )

    #240911

    Oj vilken värdelös helg när det gäller kosten, mest godis och för lite mat. Blev ett sent pass idag, hatar att träna så sent då gymmet är fullt av idioter.

    Rygg och biceps,

    Chin-up
    6
    6
    6
    6
    6

    Low row hantlar
    27,5×10
    27,5×10
    27,5×10

    Pull down
    82,5×10
    82,5×10
    82,5×10

    Shrugs hantlar
    42×15
    42×15

    Stångcurl
    40×8
    40×8
    40×8
    + hantelcurl utan vila
    15×6
    10×8
    10×8

    Baksida axlar, 3 set.

    nu blir det ertsuppa!

    #240912

    Ben! lite långsamt tempo då jag körde mellan på två övningar, men annars helt okej pass.

    Benpress
    195×8
    195×8
    195×8
    175×12
    175×10

    Lårcurl
    30×15
    35×8
    35×6

    Raka mark
    60×10
    80×10

    Benspark
    80×6
    70×8
    60×10
    40×15

    Vadpress
    85×15
    85×12

    Sittande vadpress
    45×10
    45×10

    Lite pyttipanna med ägg på det.

    #240913

    Vet inte riktigt vad jag sysslar med, inga rutiner på varken träning eller kost. Kör lite olika hipp som happ med vikterna så nu har jag ingen koll på progression längre, får bli ändring där. Likaså kosten, slarvar där med och ibland kan det gå flera timmar innan jag äter efter träningen. Vad har hänt, aj aj aj.

    Bänkpress
    85×5
    85×5
    80×8
    70×12
    60×13

    Lutande bänk
    65×8
    65×8
    65×8

    Axelpress friviktsmaskin
    50×10
    50×10
    50×10 tuuuungt
    30×15

    Sidlyft
    15×8
    12,5×10
    10×12

    Pusdowns rep, ett gäng dropsets

    Pumpa ut lite i en bröstpress.

    Dagens kost,

    1. Gobershake
    2. två BK cheeseburgers :/
    3. Shake
    4. kokar just nu ihop en gryta med kycklingfilé och choritzo, ris till det.
    5. shake

    #240914

    Du kanske har samma problem som jag, att du har tappat huvudet / fokus?! Det kanske inte är så farligt att glassa runt och försöka köra övningar som ser lite roligare ut, ifall det kan få en att hitta den rätta motivations-boosten. Jag intalar mig själv just detta för tillfället.

    #240915
    waco3000 wrote:
    Du kanske har samma problem som jag, att du har tappat huvudet / fokus?! Det kanske inte är så farligt att glassa runt och försöka köra övningar som ser lite roligare ut, ifall det kan få en att hitta den rätta motivations-boosten. Jag intalar mig själv just detta för tillfället.

    Ja det är lite rörigt i livet överlag just nu, halvt arbetslös mm så det gör ju att alla rutiner osv kastas omkull. Men vi får skärpa oss nu Waco! För hiiilvete!

    #240916

    Känns som jag bör flytta söderut och se till att vi blir tajta training partners. Ungefär
    som Arnold och Franco, fast mindre.

    #240917

    Får jag följa med ner till skaaaoune, jag kan säkert köpa en parlör någonstans…

    #240918
    Gettodachoppa wrote:
    Känns som jag bör flytta söderut och se till att vi blir tajta training partners. Ungefär
    som Arnold och Franco, fast mindre.

    Ja! gör det, det är ju nära kusten precis som Venice beach. Oj vad trevligt det kommer att bli.

    waco3000 wrote:
    Får jag följa med ner till skaaaoune, jag kan säkert köpa en parlör någonstans…

    Absolut! frågan är väl om en inbiten norrlänning trivs i stan?

    #240919

    Trivs i stan??? Jag trodde vi pratade om att åka utomlands;).

    Du har rätt, jag är verkligen en inbiten norrlänning och har aldrig bott i storstan. Där jag bor har jag 3 grannar inom en radie av 500m så lite skillnad är det ju.

Viewing 15 posts - 886 through 900 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.