Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240920

    ^^så här är det i Malmö!
    [youtube=agHWNcwyuDs&sns=fb]

    Rygg och biceps.

    Chin-up
    6
    8
    8
    8

    Lowrow hantlar
    29×8
    29×8
    29×8
    29×8

    Chins
    5
    4 hehehe

    Shrugs hantlar
    42×12
    42×12

    Stångcurl, dropset
    42,5×6
    40×7
    35×8
    30×10
    25×12

    Kändes riktigt bra idag. Bröt ihop häromdagens och köpte mig en iPhone, så nu ska jag ner och köpa ett sexigt fodral i läder, eller ull och läder om jag hittar ett sådant.

    #240921
    Gettodachoppa wrote:
    Känns som jag bör flytta söderut och se till att vi blir tajta training partners. Ungefär
    som Arnold och Franco, fast mindre.

    Jag tycker att mina båda ”brothers of the pecs” kommer flyttar hit till Thailand ett tag istället! Jag håller på att öppna ett Ltd här så kan anställa er båda så får ni uppehållstillstånd och arbetstillstånd på nolltid. Aldrig under +28C även på natten. Stränder, billig mat och bra gym. Vi kan fiska vår egen tonfisk om det behagar herrarna? Välkomna till underbara Thailand mina bröder!

    #240922

    Kolla på [http://www.iphonehalsband.se/] som verkar vara en duktig entreprenör

    Bedrövliga böfakillar det där du länkade in. Så går det när föräldrarna ger upp :)

    #240923
    biffen669 wrote:
    Jag tycker att mina båda ”brothers of the pecs” kommer flyttar hit till Thailand ett tag istället! Jag håller på att öppna ett Ltd här så kan anställa er båda så får ni uppehållstillstånd och arbetstillstånd på nolltid. Aldrig under +28C även på natten. Stränder, billig mat och bra gym. Vi kan fiska vår egen tonfisk om det behagar herrarna? Välkomna till underbara Thailand mina bröder!

    Nog låter det lockande alltihop alltid ;) Inte aktuellt just nu tyvärr, men om du fortfarande har business i thailand i framtiden så kanske jag lämnar in en ansökan till dig :up:

    Magnus Larsson wrote:
    Kolla på [http://www.iphonehalsband.se/] som verkar vara en duktig entreprenör

    Bedrövliga böfakillar det där du länkade in. Så går det när föräldrarna ger upp :)

    Hehe, äsch jag var också en sådan där, min stackars moder hade väl dock inte gett upp : )

    Det blev en sådan här [img=http://www.meinto.se/photos/products/iphone-cover-73941-800×0.jpg]

    #240924

    Jag kommer dit biffen, om jag får med mig mina kära katter på något sätt. Och om det
    rullar in så pass mycket pengar att jag kan käka och träna. Och ha tak över huvudet.

    #240925
    Gober wrote:
    Nog låter det lockande alltihop alltid ;) Inte aktuellt just nu tyvärr, men om du fortfarande har business i thailand i framtiden så kanske jag lämnar in en ansökan till dig
    Gettodachoppa wrote:
    Jag kommer dit biffen, om jag får med mig mina kära katter på något sätt. Och om det
    rullar in så pass mycket pengar att jag kan käka och träna. Och ha tak över huvudet.

    Bra där bröder! Inga problem få in katterna vad jag har hört Getto. Mat och boende här är så sjukt billigt om man vill. Om man inte festar hela tiden (även det är billigt om man är smart) så lever man rätt bra om inte mycket bättre än i Sverige med halva lönen.

    #240926

    Men vad faaeeen! styrka och teknik är helt borta i bänken. Nej nu måste jag sätta ihop ett program till nästa vecka och följa det så man får ordning och reda på torpet igen.

    Bänkpress
    90×3
    80×9

    Plan hantelpress
    32,5×12
    32,5×9
    27,5×12

    Axelpress hantlar
    25×8
    21,5×9
    16,5×12
    15×13

    Sidlyft
    15×10
    10×15
    10×12

    Lutande bänk
    60×10
    60×10
    50×12

    Pushdowns rep, dropset
    25kg—>

    Dagens postmeal blev ett Ricky Bruschmeal, dvs pannkakor med sylt och mjölk till det.

    #240927

    Men va fan, Gobie. Vad hände med dina tior? Börja inte om från början, men ta ett rejält omtag.

    #240928
    Gettodachoppa wrote:
    Men va fan, Gobie. Vad hände med dina tior? Börja inte om från början, men ta ett rejält omtag.

    Jag vet inte…dålig disciplin. Jag tar ett omtag på måndag med ett schema jag ska följa.

    #240929

    Kom igen nu lilla Gober! Be tjejen bitchslappa dig och skälla ut dig att nu får du banne bli den man du var för inte så länge sedan och kanske även byta ordningen på övningarna för att inte fastna mentalt?

    #240930

    Kör 100 reps på kv på tid så får du en nystart.

    #240931
    Magnus Larsson wrote:
    Kör 100 reps på kv på tid så får du en nystart.

    Tror inte att jag klarar det 😮 Det blir typ 80×10, 10 set. Då får jag nog ta väääldigt lång paus.

    Men jag får se vad jag tar mig till på onsdag (nästa presspass).

    #240932

    Lite segt idag, bra vikter men mentalt inte helt 100%. Vägde mig för första gången på länge, var övertygad om att jag gått ner i vikt för att jag slarvat med maten, men låg några hekto plus.

    Funderar lite på hur upplägget för bröst ska se ut nu på Onsdag.

    Idag var det rygg och biceps.

    Lowrow hantlar
    40×5 tungt
    35×8
    32,5×9
    25×12
    25×12

    Pulldown
    87,5×10
    87,5×10
    87,5×10
    87,5×10

    Shrugs hantlar
    2 set

    Baksida axlar
    12,5×12
    12,5×12
    10×15

    Stångcurl
    45×5
    40×7
    35×10
    30×12
    30×12

    Kort men bra pass även om inte gnistan riktigt var där.

    #240933

    Det blev vila igår, ont i skallen osv. Skulle tänkt igenom något grymt nytt program för bröst men blev visst inget med det. Råkade även köra på 90kg vilket jag inte skulle, kändes dock lite bättre idag men sänkte direkt på andra setet till lätt vikt och höll lätta vikter resten av passet.

    Kändes riktigt bra idag, fick dock sådan pump i både bröst och triceps att testa på floorpress som jag tänkt var uteslutet.

    Det jag bestämt mig för angående bröst är att köra stång på pass 1 och hantlar pass 2 och hålla mig till det. hur det blir med set o reps osv vet jag ännu inte.

    Nåja,

    Bänkpress
    90×6
    75×12
    70×13
    70×10

    Lutande bänkpress
    70×6
    65×8
    60×9
    50×12

    Axelpress frivikt
    60×10
    60×8
    50×10+30×12

    Sidlyft
    15×12
    12,5×13
    9×15

    Pushdowns med rep, dropset
    25kg–>

    plus lite annat för triceps.

    Rygg och biceps i morgon.

    #240934
    Gober wrote:
    Det blev vila igår, ont i skallen osv. Skulle tänkt igenom något grymt nytt program för bröst men blev visst inget med det. Råkade även köra på 90kg vilket jag inte skulle, kändes dock lite bättre idag men sänkte direkt på andra setet till lätt vikt och höll lätta vikter resten av passet.

    Kändes riktigt bra idag, fick dock sådan pump i både bröst och triceps att testa på floorpress som jag tänkt var uteslutet.

    Det jag bestämt mig för angående bröst är att köra stång på pass 1 och hantlar pass 2 och hålla mig till det. hur det blir med set o reps osv vet jag ännu inte.

    Nåja,

    Bänkpress
    90×6
    75×12
    70×13
    70×10

    Lutande bänkpress
    70×6
    65×8
    60×9
    50×12

    Axelpress frivikt
    60×10
    60×8
    50×10+30×12

    Sidlyft
    15×12
    12,5×13
    9×15

    Pushdowns med rep, dropset
    25kg–>

    plus lite annat för triceps.

    Rygg och biceps i morgon.

    finta reps där!angående ditt framtida upplägg med stång alt hantlarna som variation kan jag varmt rekommendera att köra!i början av min tid här på forumet körde jag exakt samma upplägg med i mina ögon sjyssta resultat styrkemässigt,kööör bara kööör:up:

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.