Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #240950
    biffen669 wrote:
    Du här med kalla mig Jabba the Hut då! Då jag väger långt över 90kg och ja, har svårt att böja mig framåt och sätta på mig sandalerna. Brukar låta lill-tjejen göra det åt mig…

    Du har ju liiiiiite mer muskler att fylla ut fläsket med ;-) Har man mycket muskler kan man lägga på sig mer fett utan att se ut som en otränad tjockis. Har man lite muskler går tyvärr icke detta.

    #240951

    Ooooh, lowrow var längesedan jag körde. Blir till att prova imorgon tror jag, tack för påminnelsen ;)

    Ja, jag vill se en tabbefilm. Kan villigt erkänna att jag är skadeglad :D

    #240952
    Tommy Ivarsson wrote:
    Ooooh, lowrow var längesedan jag körde. Blir till att prova imorgon tror jag, tack för påminnelsen ;)

    Ja, jag vill se en tabbefilm. Kan villigt erkänna att jag är skadeglad :D

    Men du tvekar inte att själv bjucka på dråpliga filmer, då har man nästan
    rätt att få vara lite skadeglad tycker jag. :-)

    #240953

    hehe, ja vi får se, kommer kanske någon dråplig film i framtiden.

    Dagens kost,

    1. Gobershake
    2. Burgare med en skiva ost på, pasta
    3. Riskakor, dumle med pepparkakssmak, PWO och EAA-XX
    4. Shake och ett glas juice
    5. 350g Oxfilé, ris, beasås och en Japansk öl
    6. ?

    #240954
    Gober wrote:
    hehe, ja vi får se, kommer kanske någon dråplig film i framtiden.

    Dagens kost,

    1. Gobershake
    2. Burgare med en skiva ost på, pasta
    3. Riskakor, dumle med pepparkakssmak, PWO och EAA-XX
    4. Shake och ett glas juice
    5. 350g Oxfilé, ris, beasås och en Japansk öl
    6. Bananasplit

    Det är mitt förslag.

    #240955

    Hade suttit som en smäck! Det eller marängswisch! Du sitter väl inte och blir frestad nu när du är i bantningstagen ;-)

    #240956

    Jo. :-)

    Var det hemmagjord burgare?

    #240957

    dubbel.

    #240958
    Gettodachoppa wrote:
    Jo. :-)

    Var det hemmagjord burgare?

    Nötfärs, platta till, salt och peppar, stek ;-) Inget bröd eller så alltså, pasta till. Hemmgjort alltså :)

    Edit, ser lite retarderat ut det jag skrev ovan. Lite trött ;-)

    #240959
    Gettodachoppa wrote:
    Det är mitt förslag.

    Om du vill ha ett tips på oerhört god och snabb efterrätt så rekommenderar jag hamburgekedjan Max egen Lyxmousse 15kr, mycket mycket god:) Vet ej kalorital men antagligen runt 350per hundra..

    Gober, kör på halvbulk till jul, sen får du slå följe med mig i januarideffen då all svål ska bort från bukområdet. Ska eventuellt på någon resa i vinter och vill inte göra mig till åtlöje om bland solstolarna.:)

    #240960
    Gober wrote:
    hehe, ja vi får se, kommer kanske någon dråplig film i framtiden.

    Dagens kost,

    1. Gobershake
    2. Burgare med en skiva ost på, pasta
    3. Riskakor, dumle med pepparkakssmak, PWO och EAA-XX
    4. Shake och ett glas juice
    5. 350g Oxfilé, ris, beasås och en Japansk öl
    6. ?

    Är riktigt sugen på att pröva dumle med pepparkakssmak, låter som en ljuvlig kombination då jag älskar båda parterna för sig Vad tyckte du om det?

    #240961
    räven wrote:
    Om du vill ha ett tips på oerhört god och snabb efterrätt så rekommenderar jag hamburgekedjan Max egen Lyxmousse 15kr, mycket mycket god:) Vet ej kalorital men antagligen runt 350per hundra..

    Gober, kör på halvbulk till jul, sen får du slå följe med mig i januarideffen då all svål ska bort från bukområdet. Ska eventuellt på någon resa i vinter och vill inte göra mig till åtlöje om bland solstolarna.:)

    Blev min vanliga kvällsmat, en shake innan läggdags ;-)

    Ja bulken fortsätter, det går i lite lagom tempo nu ca 1kg/månad. Kommer väl köra igång en liten diet i typ februari, senast mars så hinner man nog får bort lite lagom till sommaren.

    kuulan wrote:
    Är riktigt sugen på att pröva dumle med pepparkakssmak, låter som en ljuvlig kombination då jag älskar båda parterna för sig Vad tyckte du om det?

    Den var äcklig, åts i ren desperation efter något söt ;-)

    #240962

    30min ben avklarat, säger som Getto, var väl okej för att vara benpass. Testade att lasta av rejält med vikt på benpress idag, för att köra riktigt djupt. Får se hur mina knä klarar det, känner av det nu men det kan också bero på bensparken som är helt sne och ving.

    Benpress
    110×10
    140×10
    140×10
    140×10

    Lårcurl
    45×3
    40×5
    35×8
    30×10
    20x?

    Spark, drop
    80kg–>40kg

    Vadpress
    3 set

    Skulle kört en övning till för ben men var helt slut efter lårcurlen där jag tog ut mig rejält och blev helt vinglig i benen och mådde illa.

    I morgon är det dags för pressar igen, onsdag betyder då fokus på bänkpress, vet ännu inte riktigt hur jag ska köra.

    #240963
    Gober wrote:
    30min ben avklarat, säger som Getto, var väl okej för att vara benpass. Testade att lasta av rejält med vikt på benpress idag, för att köra riktigt djupt. Får se hur mina knä klarar det, känner av det nu men det kan också bero på bensparken som är helt sne och ving.

    Benpress
    110×10
    140×10
    140×10
    140×10

    Lårcurl
    45×3
    40×5
    35×8
    30×10
    20x?

    Spark, drop
    80kg–>40kg

    Vadpress
    3 set

    Skulle kört en övning till för ben men var helt slut efter lårcurlen där jag tog ut mig rejält och blev helt vinglig i benen och mådde illa.

    I morgon är det dags för pressar igen, onsdag betyder då fokus på bänkpress, vet ännu inte riktigt hur jag ska köra.

    Fundera ut något smarrigt mål i bänken. Typ ”i april ska jag pressa xxx kg,
    och för att nå dit tänker jag köra följande upplägg”… sånt där du vet.

    #240964
    Gettodachoppa wrote:
    Fundera ut något smarrigt mål i bänken. Typ ”i april ska jag pressa xxx kg,
    och för att nå dit tänker jag köra följande upplägg”… sånt där du vet.

    Jo lite mål har jag, men det är mer hur jag ska lägga upp passen. Hantelpassen har jag klart för mig men inte stångpasset…ännu.

    Dagens mat.

    1. Pasta, proteinshake
    2. Spagetti med köttfärsås
    3. Panerad rödspätta med potatis och ärtor, sås
    4. Shake

    Har även en kalops som står och puttrar, smakar kanske lite som nattamat ;-)

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.