Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #241055
    waco3000 wrote:
    Men fasen vad du har gjort det bra Gober, det är inte ofta jag kommenterar andras formbilder men jag är impad!

    M.Larsson: ”Ett tempel av kött:D”… jag hakar på:up:!

    hehe, nåja nu är det ju inte helt rättvist med sådana bilder med olika vinklar osv. Men nog var jag väldigt klen på den där första bilden.

    Jag hakar på köttemplet i april

    #241056

    förstod inte fotot!!! är det du i svarta tröjan eller.vad hade det andra fotot med saken att göra? för är ju inte samma person på det!! såtillvida du inte tagit bort tattuering.

    #241057
    bighulken wrote:
    förstod inte fotot!!! är det du i svarta tröjan eller.vad hade det andra fotot med saken att göra? för är ju inte samma person på det!! såtillvida du inte tagit bort tattuering.

    blev lite konfunderad när jag kollade på dom 2bilderna första gg,men såg sedan att den andra bilden är knäppt i spegel därav sitter tatueringen på “fel arm“ typ,så d e samma gober bara lite mera kött helt enkelt ;-)bra jobbat gober

    #241058

    Du va redigt rippad på första bilden :D

    Men skämt å sido, man ser ju att det onekligen har hänt en hel del och att din kött-% har ökat avsevärt. :up:

    #241059

    Gillar förvandlingen du åstakommit med din träning :up:

    #241060

    kör du inte marklyft?

    #241061
    bighulken wrote:
    förstod inte fotot!!! är det du i svarta tröjan eller.vad hade det andra fotot med saken att göra? för är ju inte samma person på det!! såtillvida du inte tagit bort tattuering.

    Hehe, som galten skriver så är andra bilden tagen i spegel, så jo det är jag på båda : )

    Galten wrote:
    blev lite konfunderad när jag kollade på dom 2bilderna första gg,men såg sedan att den andra bilden är knäppt i spegel därav sitter tatueringen på “fel arm“ typ,så d e samma gober bara lite mera kött helt enkelt ;-)bra jobbat gober

    Tack ska du ha.

    Tommy Ivarsson wrote:
    Du va redigt rippad på första bilden :D

    Men skämt å sido, man ser ju att det onekligen har hänt en hel del och att din kött-% har ökat avsevärt. :up:

    Hehe, japp rippad to the bone :-)

    i0janki wrote:
    Gillar förvandlingen du åstakommit med din träning :up:

    Tackar.

    mysglenn wrote:
    kör du inte marklyft?

    Det var längesedan nu, korsryggen har bråkat senaste tiden. Hoppas på att köra igång igen nu i januari.

    #241062

    Som du antyder är det ju förmodligen en ganska rejäl diff i kameravinklar och ljust mm. men det råder ingen som helst tvekan om att du har blivit ganska mycket grövre! Bra jobbat!

    Men – för att avvika från det subjektiva bedömningsträsket – hur följer du upp ökningarna i styrka?

    #241063

    aha…då får jag grattulera dig!!!!!……..för din diciplin att träna.och till dina framgångar också…..onekligen.fast spegelvänt……..lol.

    hepp…

    #241064

    Jag är fetare än dig :)

    #241065

    Årets sista pass avklarat och det vore ju fan om det inte blev bra. Men det blev det, iaf hantelpressarna som kändes oförskämt lätta idag.

    Hantelpress
    39,5×8 PB, ca 2 rep från fail.
    39,5×7
    39,5×6

    Lutande bänkpress
    70×6
    60×10
    60×8

    Axelpress hantlar, kändes väldigt tungt idag.
    25×10
    25×8 + 15×15 + 15×12

    Sidlyft
    12,5×8
    12,5×8
    12,5×8
    7×13

    Frenchpress
    30×12
    30×12
    30×11
    30×10

    Pushdowns rep
    dropset x 3

    CC
    3 set

    Skönt pass, mycket nöjd med hantelpressarna, om någon månad kan man nog leka med 42orna : )

    Kvällen bjuder på en lugn hemmakväll med god mat (inte bestämt vad ännu :s)

    Imorrn jobb, mindre kul. Och som sagt dieten börjar på måndag så då blir det till att köpa hem några kilo älgfärs mm. Kommer köra lite 70tals stuk med mycket protein, lågt på kolhydrater och inte allt för mycket fett. Skillnaden från förra dieten blir alltså lite mindre fett, ingen beasås tex.

    Gott Nytt år på er!

    DonTom wrote:
    Men – för att avvika från det subjektiva bedömningsträsket – hur följer du upp ökningarna i styrka?

    Hur menar du? Om jag för statistik och utvärderar efter den osv?

    När jag körde mer efter lågvolym ala Stuart McRobert (Beyond Brown) körde jag ganska strikt efter en bestämd ökning i vikt varje pass och därmed var det lätt att följa styrkeökningarna. Senaste månaderna har jag mer kört lite fritt men efter mottot att VARJE vecka SKA vikterna öka och det har de gjort nästan varje vecka. Har inga kurvor och diagram osv även om det vore kul, det enda jag vet är att jag ökat ganska bra i styrka.

    Nu när dieten börjar kommer jag dock vara lite mer noggrann och köra efter något upplägg som går ut på att lägga på en viss vikt varje pass då jag tror på att att lägga fokus på styrkeökningar på lite lägre reps för att inte tappa muskler.

    bighulken wrote:
    aha…då får jag grattulera dig!!!!!……..för din diciplin att träna.och till dina framgångar också…..onekligen.fast spegelvänt……..lol.

    hepp…

    hehe, tack ska du ha. Det är ju inget speciellt men alltid kul att hitta gamla bilder och se att något händer trots allt : )

    mysglenn wrote:
    Jag är fetare än dig :)

    ok :)

    #241066

    Gott nytt år mannen!
    Även jag är fetare än dig :p

    #241067
    i0janki wrote:
    Gott nytt år mannen!
    Även jag är fetare än dig :p

    hehe det är det många som är, undrar om jag faktiskt skrivit på allvar att jag är fet? om så är fallet tar jag tillbaka det och ber om ursäkt då det vore lite oförskämt mot de som faktiskt lider av övervikt på riktigt, jag är ju mest lite mjuk och rund..typ :D

    Gott nytt år på dig!!

    #241068

    gott nytt år herr gober:-)

    #241069

    Jag är spänd inför din diet. Det kommer bli bra det här mot vårkanten.
    Välkommen till bords, á la 70-talet.

    [img=http://img109.imageshack.us/img109/695/arneburgare.jpg]

Viewing 15 posts - 1,036 through 1,050 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.