Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,782 total)
  • Author
    Hence wrote:
    Hur känns det Gober? Har du vunnit kriget mot förkylningen?

Förkylningen från helvetet har brutit ut. Sitter nu med värkande kropp och täppta näsa på jobb. Fan.

Gober wrote:
    Förkylningen från helvetet har brutit ut. Sitter nu med värkande kropp och täppta näsa på jobb. Fan.

Fan va tråkigt, hoppas du kryar på dej och snart är tillbaks på gymmet igen

Gober wrote:
    hehe nej ibland borde man omyndigförklaras ;-)

Tack ska du ha men nu jämför jag pass till pass och då var det inte bra idag.

Tjena Westcoast, jag vägrar köpa glutamine då jag anser det vara verkningslöst, men det kanske stämmer med immunförsvar, fast jag kör på med massor av vitlök, c-vitamin och omega-3 : )

Hur går det annars för dig? längesedan man hörde något?

De funkar lika fint de :)

Jo det rullade på rätt bra ett tag, började bulka i slutet på aug. Å i nov började jag med ett nytt shema som gav bra resultat.
    Men nu är det game over ett tag.. Slog upp en gammal båtbensskada när jag snickrade i mellandagarna så nu sitter jag i gips och väntar på operation. Tros ta 6 månader innan jag kan börja med lyftandet igen, surt som fan när man äntligen hade släppt formnojjan å vågade äta på riktigt.
    Men jag har alltid några journaler att följa här på body iaf :emo-thumb

Gober wrote:

Se det som en chans för lederna att återhämta sig. Trist är det, men vila behövs emellanåt :)

Västkustarn wrote:
    De funkar lika fint de :)

Jo det rullade på rätt bra ett tag, började bulka i slutet på aug. Å i nov började jag med ett nytt shema som gav bra resultat.
    Men nu är det game over ett tag.. Slog upp en gammal båtbensskada när jag snickrade i mellandagarna så nu sitter jag i gips och väntar på operation. Tros ta 6 månader innan jag kan börja med lyftandet igen, surt som fan när man äntligen hade släppt formnojjan å vågade äta på riktigt.
    Men jag har alltid några journaler att följa här på body iaf :emo-thumb

Aj vad tråkigt att höra. Då hinner du ju säkert bygga upp ett rejält träningssug sig iaf
    ;-)
    Kanske kan pumpa lite disco, och bara köra över kropp som inte involverar benen.

Snuvigt och snorigt här inne just nu alltså.

Jag brukar också tjata om hur inihelvete frisk jag alltid är, en dag kommer det slå
    tillbaka på mig. Men tills dess så tjatar jag vidare! ;-)

Fortfarande förkyld, hoppas det börjar avta imorrn.

Dagens kost,

9.00 EAA

14.30 Proteinshake

17.00 50g rökt skinka

20.30 430g älgfärs i form av älgfärsbiffar med några klickar smaksatt philadelfiaost på, till det några klyftisar och en näve omega-3.

Kvällsmål Proteinshake

ps, fick kopparhagel i älgfärsen igen, annan förpackning :/ kommer nog sluta köpa det då man riskerar tänderna.

Krya på dig nu. En helt annan grej: varför har älgen kopparhagel i sig? Kanske inte du vet om du inte var med och tog kål på den förstås, men det verkar vara ett komplicerat sätt att avliva en älg. Det är väl eg bara kulammo som är tillåtet, typ 30.06

Magnus Larsson wrote:
    Krya på dig nu. En helt annan grej: varför har älgen kopparhagel i sig? Kanske inte du vet om du inte var med och tog kål på den förstås, men det verkar vara ett komplicerat sätt att avliva en älg. Det är väl eg bara kulammo som är tillåtet, typ 30.06

Nej det var ju inte jag som sköt den. Köper från KajP. Som jag förstår det är stål och kopparhagel tillåtet som alternativ till det giftiga blyet? Men att det ger höga tryck och inte kan användas till alla vapen. Fast vet inte om det är kula eller hagel, men eftersom det är små bitar så måste det ju vara just hagel.

Men det ger ganska otäcka små vassa kopparbitar, ingen höjdare att tugga på. Har tidigare varit med om detta endast en gång och har då ätit älgfärs ganska många gånger, den gången var det bly eller stål. Detta med koppar är kanske något nytt för folk är rädda för bly?

Båtbenet sitter väl i handen?

Vad gäller kopparbitarna så har kulan antagligen splittrats och jägarna som sedan slaktade älgen var för snåla för att slänga det kul-skadade köttet så det blev antagligen köttfärsen du nu äter..;)

fortfarande sjuk, f*n!

För övrigt ligger nu vikten på -3,2kg sedan förra måndagen så jag höjer kalorierna ett snäpp då det går lite för snabbt detta.

räven wrote:
    Båtbenet sitter väl i handen?

Vad gäller kopparbitarna så har kulan antagligen splittrats och jägarna som sedan slaktade älgen var för snåla för att slänga det kul-skadade köttet så det blev antagligen köttfärsen du nu äter..;)

haha, jag läste nog lite snabbt. något om ett ben och en båt. Tänkte väl att han skadat benet ute på sjön :D

Jo det är säkert snålkött, skumt bara att det var i två olika förpackningar. MEn det kan ju vara från samma parti som hamnat i butiken.

Gober wrote:
    Fortfarande förkyld, hoppas det börjar avta imorrn.

Dagens kost,

9.00 EAA

14.30 Proteinshake

17.00 50g rökt skinka

20.30 430g älgfärs i form av älgfärsbiffar med några klickar smaksatt philadelfiaost på, till det några klyftisar och en näve omega-3.

Kvällsmål Proteinshake

ps, fick kopparhagel i älgfärsen igen, annan förpackning :/ kommer nog sluta köpa det då man riskerar tänderna.

Nu blev jag nyfiken, vad är kopparhagel?

nic wrote:
    Nu blev jag nyfiken, vad är kopparhagel?

Hagel till gevär. Om det nu är det och inte bara vanlig kula som splittrats som räven skriver.

Gober wrote:
    Hagel till gevär. Om det nu är det och inte bara vanlig kula som splittrats som räven skriver.

Förmodligen kula. Vem jagar älg med hagel?

Carrera65 wrote:
    Förmodligen kula. Vem jagar älg med hagel?

[img=http://www.imfdb.org/w/images/thumb/4/4a/T3_Shotgun-1-.jpg/500px-T3_Shotgun-1-.jpg]

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.