Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,456 through 1,470 (of 1,782 total)
  • Author

Dagens

Chinups
    kv+15kg x 8
    kv+15kg x 6
    kv+15kg x 6

Stångrodd, ajaj i ryggen
    70×8
    70×8
    70×8

Stångcurl ladder, hehe ojoj vad tungt!
    43,5kg 30sek vila

1,2,3,4,5,4,3,2,1,2,3,4,5,4,3,2,1

Chins brett
    kvx8
    kvx7

Hammer rep
    2 set

Snabbt litet pass, helt klart godkänt. Haft lite ont i axeln hela dagen men det gick bra.

Sämre form än häromdagen men lite pump.

[img=http://i41.tinypic.com/6procn.jpg]Hittade en likadan bild från februari.[img=http://i40.tinypic.com/11ts6sw.jpg]Nu blir det kycklingspett och pressad potatis.

Tycker att det ser riktigt bra ut!

Sannolikt har det varit uppe för behandling tidigare – men jag antar att du siktar på ett ”visuellt” mål, dvs en situation där du finner din spegelbild OK? Eller styr du mot mått/vikt? Nästa fråga – jag läser på mer och mer om PF och har förstått att även du kör på konceptet – men hur lägger du (typiskt) upp det?

Hursomhelst – jag tycker tydligt man kan se hur fettlagren skalas av mellan de olika bilderna du lagt upp. Inspirerande!

Helt enkelt mer ummpfh i armarna dina nu!snyggt gober

Galten wrote:
    Helt enkelt mer ummpfh i armarna dina nu!snyggt gober

Tack : )

DonTom wrote:
    Tycker att det ser riktigt bra ut!

Sannolikt har det varit uppe för behandling tidigare – men jag antar att du siktar på ett ”visuellt” mål, dvs en situation där du finner din spegelbild OK? Eller styr du mot mått/vikt? Nästa fråga – jag läser på mer och mer om PF och har förstått att även du kör på konceptet – men hur lägger du (typiskt) upp det?

Hursomhelst – jag tycker tydligt man kan se hur fettlagren skalas av mellan de olika bilderna du lagt upp. Inspirerande!

Målet är att komma i riktigt bra form, dels för rent fåfänga anledningen men även för att ha ett bra utgångsläge när jag börjar uppbyggnad igen. Tanken är då att lägga mig på runt 250kcal + och öka runt 1kg i månaden i långsamt tempo. Jag vill ner i riktigt lågt kroppsfett% men vikten styr lite då jag inte vill se allt för klen ut. Har satt 3.5kg till ner som mål så får vi se hur det blir.

Sen är det ju ett litet experiment att pressa sig lite extra för att komma i bra form, har på mina två tidigare dieter gett upp innan jag nått målet, dels för att jag inte orkat men främst för att jag haft för lite muskler (vilket jag fortfarande har, men mer än vid förra dieten iaf).

Jag kör PF men inte så strikt, ibland skiter jag helt i det och äter tidig lunch, och ibland kör jag dom 16 timmarna fasta. Har inget särskilt upplägg mer än att jag oftast tränar fastande och sedan äter alla mål efter träningen.

När jag går på uppbyggnad kommer jag nog skita i PF och köra min gamla vanliga morgonshake. Men sedan äta de största målen efter träning. Tycker det funkar bra och tror det kan ha sina fördelar att äta det mesta efter träningen.

Då var klockan 7:00 och man har varit uppe i två timmar. Blev en timme powerwalk i dimman, endast några hemlösa, illamående efterfestare och en och annan stackare på väg till jobb ute. Nu blir det arbete och i eftermiddag presspass, hoppas min axel inte bråkar.

Sugen på bänken idag, tyvärr kändes det inte bra, så det blev bara två set på pinsam vikt. Men i övrigt schyst pass.

Bänkpress
    80×5
    80×5

Incline Bänkpress
    70×5
    60×10
    60×10

Militärpress stående
    50×4
    45×6
    40×8

Lateral raise, dropset
    15×11->10×10->7×10

French Press
    40×6
    40×5
    30×10

Pushdowns rep
    2 set

Avslutade med två set maskinpress. Tyckte det såg ganska bra ut i spegeln idag men lyckades inte få till någon bild som såg ut som det i spegeln så jag sket i det ;-)

Knäppte dock en bild på magen, inte supermycket kvar iaf.
    [img=http://i40.tinypic.com/5p7wm.jpg]Ätardag idag och det har sett ut så här

1. 10g EAA
    2. 300g kycklingspett, 300g pressad potatis och lite lätt kebabsås
    3. 50g hönökaka med ost och kaviar
    4. 20g EAA
    5. 50g godis (några dumle och sockerbitar)

Snart blir det

6. hemgjorda burgare med olika goda toppings. Kanske två ballerina eller till dessert.

Imorrn efter jobb blir det simhallen och en timme simning.

Ser riktigt grymt ut, bra jobbat!

ser bra ut! feta ådror på armarna också :up:

Fy fasen! Ser ju svinbra ut Gober!!! Nu gav du mig en rejäl motiavtions-boost :D !

Ser bra ut mannen!
    Gneta på det sista nu så du når formen du är ute efter.
    Men njut av resan fram till målet och glöm inte slå dig för bröstet för det du redan uppnått.

Ritchan wrote:
    Ser riktigt grymt ut, bra jobbat!
    Västkustarn wrote:
    ser bra ut! feta ådror på armarna också :up:
    kuulan wrote:
    Fy fasen! Ser ju svinbra ut Gober!!! Nu gav du mig en rejäl motiavtions-boost :D !
    i0janki wrote:
    Ser bra ut mannen!
    Gneta på det sista nu så du når formen du är ute efter.
    Men njut av resan fram till målet och glöm inte slå dig för bröstet för det du redan uppnått.

Tack ska ni ha, det börjar närma sig iaf.

Får väl bidra med kvällens snuskbild
    [img=http://i43.tinypic.com/1z5kt3l.jpg]En burgare med cheddar, gräddost och karameliserad lök. Den andra burgaren med dijon, pepparotskräm, getost och avokado. 500g kött…Jo jag är mätt

Neeeeeeeeeeeej! Jag skulle precis gå och lägga mig utan att bli hungrig.. sen seglar jag in här och känner hur dregglet börjar relokalisera sig från spottkörtlarna. Det där ser sannerligen snuskigt gott ut! Låter nästan ännu godare när man läser ingredienslistan!

Hehe, fixa du dig en burgare rassk det är du värd. Hmm ser att bilder i min journal tas bort, något skumt med tinypic. Får väl använda en annan host framöver.

Instämmer med nedanstående grupp av uppmuntran,well done gober well done indeed:-)

Formen är ju betydligt bättre än vad du har antytt, ser bra ut. Kämpa på!

Viewing 15 posts - 1,456 through 1,470 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.