Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,782 total)
  • Author

vilka bilder!!!…mmmmmmumma!!!
    riktigt sjyssta burgare!!!
    annat än mc donalds……..lol..där de är typ 2 mm tjocka!!!…äter aldrig där ..men men.

Grymt bra jobbat Gober! Ser riktigt bra ut, underbara matbilder ihop med en viktnedgång bevisar ju än en gång att en diet inte behöver vara tråkig ;)

:-) tack för lite pepp, men det är ett bra tag kvar tills det inte bara ser ut som bra form i toaljus.

Idag gick jag upp klockan 5 och drog ut på 1 timmes powerwalk innan det var dags att åka till jobb. Jag kunde inte förstå varför det var så mörkt och varför det vara massa fyllo som raglade ut från nattklubbarna, klockan var ju nästan 6..?

När jag väl kom till jobb fick jag reda på tidsförskjutningen, hade helt förträngt detta och iPhone ställer ju om sig själv. Gick alltså upp 4 i morse..fi f*n!

Efter jobb mötte jag upp tjejen på simhallen och körde 75min bröstsim i en överfull bassäng. Nu är jag så trött och mör att jag inte vet var jag ska ta vägen. Bränt massor av kalorier idag så ska unna mig en Steak Sandwitch, blir kanske en bild på det. Sedan blir det att ställa sig och laga matlådor för jobbveckan, har 6-7kg kycklingfilé, får se hur mycket jag orkar laga men tänkte göra spett för hela veckan, det blir kalorisnålt och bra.

Har man bränt 1000kcal kan man gott göra sig en Philly Cheese Steaksandwitch!

[img=http://i41.tinypic.com/2646zno.jpg]Surdegsbröd brett med dijonspenap, på det lagrad prästost. Stekte lök, paprika och vitlök tills det blev mjukt. Stekte 375g hängmörad ryggbiff skuren i tunna skivor med salt och peppar. In med bröden i ugnen tills osten smält.

Blanda kött och lökröra. På den ena mackan toppade jag med pepparotskräm och den andra körde jag tomat, ketchup, lite extra ost och majonnäs.

Sinnessjukt gott.

Som en liten bonus dagens frukost på jobb.[img=http://i42.tinypic.com/2ut6c09.jpg]En halv rågbulle med ”lite” pålägg

Dom där Philly-mackorna ser helt galet goda ut! Det gör även burgarna. Äter som en boss!

Å men gerrej vad gott det såg ut – ska göra en sån imorgon. Shit vad gött!

Rullar på bra med träningen också gober

faran wrote:
    Dom där Philly-mackorna ser helt galet goda ut! Det gör även burgarna. Äter som en boss!

Det var sjukt gott : )

Magnus Larsson wrote:
    Å men gerrej vad gott det såg ut – ska göra en sån imorgon. Shit vad gött!

Rullar på bra med träningen också gober

Ja det tycker jag att du ska göra, är ju ganska snabbt och lätt att fixa.

Avslutar med en bild på kvällens projekt
    [img=http://i41.tinypic.com/34y7ng7.jpg]Lite kycklingspett.

Ååååååååååååååå

Kan int du flytta hit en stund? :)

Midjan/magen verkar vara riktigt tight. Det är verkligen inte många kilon kvar till
    uppbyggnadsfasen för din del.

Frukostmackan ser lagom köttig ut. Och sen de två paprikastavarna längst upp för att få
    in lite grönsaker, hehe.

Du är duktig, Gober, det ska du ta till dig.

allo allo dessa kyckling spett du trollar fram,orkar du typa ner lite tips åt en ide-fattig dietvän:-)dom såg grymt goda ut,gärna grader och tid med;-)

Haft sjuk magknip idag så ingen träning. Trött var jag också och somnade i fosterställning i soffan efter jobb. Ingen träning alltså. 11 timmars dag imorrn så får se hur det är med orken om det blir träning.

Johnny Furu wrote:
    Ååååååååååååååå

Kan int du flytta hit en stund? :)

hehe, nej ni har det för kallt där uppe ;-)

Gettodachoppa wrote:
    Midjan/magen verkar vara riktigt tight. Det är verkligen inte många kilon kvar till
    uppbyggnadsfasen för din del.

Frukostmackan ser lagom köttig ut. Och sen de två paprikastavarna längst upp för att få
    in lite grönsaker, hehe.

Du är duktig, Gober, det ska du ta till dig.

Så ska en macka se ut, 99% kött och 1% bröd ;-) Och tack ska du ha.

Galten wrote:
    allo allo dessa kyckling spett du trollar fram,orkar du typa ner lite tips åt en ide-fattig dietvän:-)dom såg grymt goda ut,gärna grader och tid med;-)

Dom är sjukt simpla, jag körde en färdig kebabkrydda plus lite andra kryddor. Lite lök och paprika i bitar. Ner med olja och rör runt och trä på pinnar.

Jag kör dom i riktigt varm ugn, typ 250grader. Vänder dom efter 5 min och sen ligger dom inne 5min till. Ungefärlig tid, jag har gasugn så den ska inte riktigt jämföras med vanlig. Har man vanlig så kör man grillen och då tar det nog någon minut mindre.

Man får skära upp en bit och kolla efter ett tag, är det vitt rakt igenom så är det klart.

tack tack

Kvällsmat
    [img=http://i44.tinypic.com/3462t7m.jpg]500g Oxfilé, ört/vitlökssmör och till det potatis och palsternacka.

Idag hade jag lite mer energi, har dock ett annat problem nu. Detta problem måste nog ”lösas” med en flaska katrinplommonjuice imorrn….För lite fibrer ;-) Det är jobbigt att träna med en mage med runt 20kg mat i.

Dagens pass blev lite hackat som malet, sjukt mycket folk så knäböj osv som jag planerat gick bort.

Chinups
    kv+15kg x 8
    kv+15kg x 6
    kv x 10

Stångrodd
    70×10
    70×8

Pronerow
    32,5×8
    32,5×6

Stångcurl ladder, för tungt idag men gick precis.
    44kg 30sek vila

1,2,3,4,5,4,3,2,1,2,3,4,5,4,3,2,1
    +
    Hammercurl 10×12+10×12

Benpress
    140kg 3 set

Lårcurl
    2 set

Benspark
    dropset x 3

Avslutade med lite rodd i kabelmaskin.

Kvällens postmeal
    [img=http://i41.tinypic.com/2dkmqte.jpg]Hängmörad ryggbiff, grillade grönsaker med färska örter och lite getost. En klick hemgjort ört/vitlökssmör.

Trevliga matbilder som vanligt. Måste dock bli rätt dyrt att käka ryggbiff och oxfilé flera gånger i veckan :).

Viewing 15 posts - 1,471 through 1,485 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.