Granstigs väg mot bättre tider!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Granstigs väg mot bättre tider!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 60 total)
  • Author
    granstig wrote:
    Under passet: 12gr EAA, 30gr Pro FX
    !

Inte Pro FX utan Carbo FX.

Hahaha.. LOL! Har just sett att jag varit en dag framåt i tiden på mina datum.. haha.. jaja.. nåväl.. ibland missar man bara så är det bara.. :) vill att tiden ska gå fortare så att jag tar mig tillbaka till gymmet.. :) Idag den 28e maj så har jag vilodag. Ska ut o avtacka min gamla chef ikväll. Så troligen blir det inte så himla bra middag som jag brukar ha. Har gjort Lingonsylt idag. Fasen va stolt jag är! Kan fasen inte göra mkt i köket, men mina lingon kan jag! Hehe

Halloj:)

Hoppas träningen går bra för dig och att Anders kostupplägg känns bra.
    Kör hårt:bb:

Ses nog på gymmet.
    //Mvh jossan

Jossan wrote:
    Halloj:)

Hoppas träningen går bra för dig och att Anders kostupplägg känns bra.
    Kör hårt:bb:

Ses nog på gymmet.
    //Mvh jossan

:blush: tackar tackar… :) sliter o sliter, måste nog snart ta sig förbi hos dig o verkaufe mer Protec snart slut hemma.. :(

Puh, idag kändes det verkligen i triceps. Ingen morgonprommis nu när jag dunkade på med ett förmiddagspass idag. Jobbar ikväll. :(

Före passet: 1 påse Kp3
    Under passet: 12g EAA, 30gr Carbo FX

Pull v4[/b]

Bänkpress 50kg/12×4
    Lutande hantellyft 16,5kg/12×4
    Militärpress i Smith 35kg/10×5
    Tricepspress i rep 20kg/8×4 (helt freaking slut efter det sista reppet)
    Som vanligt ingen mage idag. Kör på lunchen på jobbet istället. Får bli lite smiskande där istället. :D

granstig wrote:
    Hahaha.. LOL! Har just sett att jag varit en dag framåt i tiden på mina datum.. haha.. jaja.. nåväl.. ibland missar man bara så är det bara.. :) vill att tiden ska gå fortare så att jag tar mig tillbaka till gymmet.. :) Idag den 28e maj så har jag vilodag. Ska ut o avtacka min gamla chef ikväll. Så troligen blir det inte så himla bra middag som jag brukar ha. Har gjort Lingonsylt idag. Fasen va stolt jag är! Kan fasen inte göra mkt i köket, men mina lingon kan jag! Hehe

Osså var det inte lingon enligt min bäste hälft här hemma. Det var Rödvinbär! Haha.. jaja.. även den bäste kan göra fel. :)

Huvvaligen vikken dag. Det skulle eg vara vila idag. Det blev långpass på cykeln ist. Får väl se om jag kan länka in min ”rutt” här. :)

Kardio[/b]

01:25:00[/b]
    Medelintensivt, försökte sikta på att ha bra tider fram till Hissjö, gick sisådär. Men bra kadenstempo, låg på i genomsnitt till Hissjö på cirka 75slag. Saknar min pulsklocka med inbyggd timer för intervaller. Försökte mig på lite intervaller på vägen mellan Hissjö och Klockarbäcken. Väl framme i Klockarbäcken så tog min energi slut. Slut på vatten. Men det är därifrån inte så långt hem så kände att jag kunde pumpa i lite ändå.

Det gick inte att ”sätta” in den här.. men den blev cirka 3mil iaf.

Vilodag idag. Inget speciellt hände. Mått lite pyton sedan gårdagens urladdning på cykeln. Måste nog börja äta bättre än jag gjort. Ska kanske lägga om min träning en aning så att jag orkar med mina cykelturer bättre.

Idag hade jag laddat hela dagen för att köra ett helt underbart pass på gymmet. Inte f-n gick det inte. Nädå.. måste vänta till imorgoneftermiddag då jag missat att de raderat alla kort idag. Så måste dit imorgon direkt efter jobbet och fixa kortet igen. :( Nåväl. Så det blev en ofrivillig vilodag idag. Då både min cykel och mitt headset slutat funka. Så just nu känns mitt liv ett rent helvete. Men men. Nya tag imorgon istället. Har slackat på mina morgonprommisar så skärpning där!

Nya mål: [/b]

¤ 5 morgonpromenader per vecka
    ¤ 2 längre träningspass på cykel per vecka
    ¤ Bibehålla min träningsintensitet i gymmet, dvs 3 dagar per vecka.

Dessa mål sätts i bruk från och med 16e Juni då jag drar till Mallorca till veckan. Borta en vecka. Ska nog se till att jag inte sitter helt stilla o tappar allt bara. :)

Blir nog nice med lite utlandet. Byta vardagen mot lite allehanda skoj i några dagar :)
    Hoppas du får det bra där!

Lycka till med träningen du med!

mrmurderman wrote:
    Blir nog nice med lite utlandet. Byta vardagen mot lite allehanda skoj i några dagar :)
    Hoppas du får det bra där!

Lycka till med träningen du med!

Hehe.. en får tacke.. :) Jorå, det kommer att bli riktigt kul (iaf hoppas jag på det), förra gången jag var utomlands slutade med att jag fick ligga i skuggan under nästan hela tiden jag var där. Brände mig nåt såå förbannat på benen. Har fortfarande kvar brännmärkena från den resan.

En ny dag! Nu är det verkligen countdown to Mallis. Ska bli gott o komma iväg. Men jag ska hinna med tre pass innandess. Ett idag.

Push v5[/b]

Marklyft 100/6×4 PB! men sedan prövade jag mig på 120kgx8 så nytt PB igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sittande rodd 60kg/6×4
    Hantellyft åt sidan 11,5kg/8×4
    Drag mot hakan m skivstång 30kg/8×4
    Koncentrations biceps 11,5kg/8×5

Suger på magövningar! Blev inga idag. I samband med morgondagens pass ska jag passa på att försöka hitta någon bra maskin som kan vara bra för magen.

Före passet: 1 påse Kp3
    Under passet: 12gr EAA, 30gr Carbo FX

O sen hem o äta görgo kyckling!! Mumma!

det här är videon från mitt 100 kilos lyft. Bare with me! Min första video.

[youtube=7IsbZsQfp9g ]

Heyyy! Starka marklyft här också ju! Riktigt kul med video också! Grattis till PB

Insulinus wrote:
    Heyyy! Starka marklyft här också ju! Riktigt kul med video också! Grattis till PB

tack tack.. det värmer.. :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 60 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.