Hannas Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Hannas Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 76 through 81 (of 81 total)
  • Author
    hannav86 wrote:
    Imorse vägde jag 69,8kg!!!! Yeeeeees!!! :yahoo:

då väger vi lika mkt nu då :D

/Carolin.

storcc wrote:
    då väger vi lika mkt nu då :D

/Carolin.

Haha jaa, äntligen!!! 😮 (Även fast jag tyckte mig läsa att du vägde runt 67, men iaf ;) )

Nu är det bara att köra på för att försöka hålla vikten, och kanske gå ner lite till…
    Dietar du eller vad har du för mål?

carrolax wrote:
    nej jag bulkar faktiskt nu :) vill bara bli starkare, ska dieta till våren. jag började på 62 kg och igår vägde jag 69kg så det går framåt haha..

det märks på styrkan, så det gör inte så mkt att jag börjar bli lite rund o go haha.. vad är ditt mål?

Oj! Men då måste du varit ganska smal förut om du vägde 62? Det är ganska lite för din längd ju… :what: Eller så är jag en riktig tjockis :p
    Jaha, så du bygger bara nu. Har du planer på tävling i framtiden då också eller?

Jag har inga ambitioner att tävla, men jag älskar att träna och tycker muskler år sjukt snyggt :bb: Mitt mål är att hitta en vikt jag trivs i och stanna där. Jag vill också se vältränad ut!!

Lycka till med bulk och kör hårt! Kollar till dig ibland!

carrolax wrote:
    Ja jag har alltid varit ganska smal,och inte en enda muskel på kroppen innan 😮 . Jag har samma planer som dig..ingen tävling, bara va snygg haha.

Jag vill bygga en bra grund me, man blir ju äldre, skönt om kroppen funkar och är stabil om man ska jobba i 40 år till och kanske kläcka en si så där 2-3 ungar me.. ;)

kör hårt du me :D

/C.

Nä okej, men de är skönt att du får äta en massa iaf! Jag har dietat rätt så seriöst i 10 veckor, och gått ner 6kg också, men det börjar bli tungt kan jag lova dig… :|

Japp man vill vara stark om man ska ha en massa ungar. Dessutom, vad är snyggare än en vältränad gravid kvinna??

Har du nån sida där du har bilder på dig så jag kan kika och jämföra med mig??

Träningen rullar på som vanligt. Igår körde vi 55 min spinning och mage, och ikväll blir det ben. I måndags axlar + biceps.

Jag har köpt en ny våg som är digital, mycket bättre än den gamla. Det diffar ca 0,5kg mellan dem, och den nya visar mindre så jag ska nog tro på den :D

Börjar snart bli nöjd med kroppen, men ska försöka se hur pass mycket jag orkar pressa moig själv. Om 2 veckor börjar min PT-utbildning, så då kanske dieten kommer läggas på hyllan ett tag. Vi får se.

ÅÅh, kan jag inte bara få gå hem från jobbet snart. Sååååå tråkigt! 👿

Igår blev det ben som planerat:

Liggande benpress 12x50kg
    Knäböj 12x20kg, 2 x 8x40kg, 6x50kg. (Känns ganska lätt, men har ganska dålig teknik, så jag övar på den och på att gå djupt.
    Utfallssteg m viktplatta 3 x 24x5kg
    Liggande Lårcurl 3 x 10 x7 plattor
    Benspark 3 x 10×7 plattor
    Sittande vadpress 12x50kg, 12x50kg, 15x50kg.

Hann inte göra båda vadövningarna, hade bråttom hem.
    Har bra med träningsvärk idag, t o m när jag sitter… :nod
    Ikväll ska jag lämna blod och titta på en ny lägenhet, så vila idag! Imorgon blir det bröst/triceps och jävla massa cardio (hoppas jag… : )

Viewing 6 posts - 76 through 81 (of 81 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.