Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Hellboy- Träningen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2007 at 09:59 #868057Anonym anvandareMember
Det blev armar denna dagen. Flyttar om lite och kör ben i helgen istället.
Sittande Scottcurl
3×12 60 kg
2×20 40 kgStående M stång
2×20 40 kg (halvor)
2×10 40 kg (hela reps)Hammergrepp i scottcurl
2×15 35kg
Triceps pushdown (en arms rep)
40 reps 20kg
10 reps 50 kg
8 reps 50 kgTriceps pushdowns (rep två händer)
3×20 40 kg
Sjyst tryck blev det svettigt pass. ca 50min
1 juni, 2007 at 10:43 #868058Anonym anvandareMemberYeah boy, bra jobbat på passet, fan inga små vikter direkt . Här i linköping öser regnet ned vilket suger något enormt, men imorgon ska det bli fint väder vilket är bra. 1 vecka kvar sedan är man back in town. Keep up up the work.
MVH Cesse
1 juni, 2007 at 11:09 #868059Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yeah boy, bra jobbat på passet, fan inga små vikter direkt . Här i linköping öser regnet ned vilket suger något enormt, men imorgon ska det bli fint väder vilket är bra. 1 vecka kvar sedan är man back in town. Keep up up the work.MVH Cesse
Jag säger som Johnny Jackson sa i en intervju om jag inte missminner. -Do you prefer heavy weights and few reps or light weight and many reps?
– I train heavy, with many reps.
Allt är relativt sa katten som slicka sig i stjärten.
Här lyser solen, välkommen hem om en vecka.
1 juni, 2007 at 11:13 #868060Anonym anvandareMemberhellboy wrote:Jag säger som Johnny Jackson sa i en intervju om jag inte missminner. -Do you prefer heavy weights and few reps or light weight and many reps?– I train heavy, with many reps.
Allt är relativt sa katten som slicka sig i stjärten.
Här lyser solen, välkommen hem om en vecka.
Ja vad ska man säga, skribent i världsklass, du är bara för skön. Det tackar vi för, ska bli riktigt gött faktiskt, ser framemot en sommar med jobb, träning 4-5 dagar i veckan och sedan kanske lite bad. Mest skönt att komma hem o träffa familj o vänner. Ha en bra helg mannen vi höres och ses:emo-thumb
MVH Cesse
4 juni, 2007 at 11:51 #868061Anonym anvandareMemberAxlar och lättare bröstträning
Sittande axelpress i maskin (fria vikter)
1×15 (värmning) 70 kg
1×10 100 kg
2×3 130kg
2×6 100kgSittande lyft åt sidorna (maskin viktmag)
3×20 50kg
Pruttpressar i hammerstrenght
3×10 130kg (körde på myyyyyycke kontakt)
Lutande pressar i maskin
3×10 70 kg
Finiiiiiitooooooo
Coop har jävligt god kycklingkebab på påse (3 påsar ja tack.. mumsigt).
4 juni, 2007 at 12:16 #868062Anonym anvandareMemberTrött som en urvriden gammal disktrasa idag.. Lugn dag på jobbet natten som var iaf (krogen). Men som vanligt svårt att sova länge på söndagen, måste vara den där koppen espresso som gör det, för att orka med fyllskallarna på arbetet. Iaf somna vid 04 vakna kl 10.
Kände mig rätt mosig (tung i kroppen) men lite Gevalia Ebony fyllde sakta kaffebryggaren till toppen.
Tidsoptimist som jag är kom jag 5 minuter för sent (fick lov att förgylla dagen med 2 gamla polare från hälsostudion som nu även bytt till workout). En av dem visste inte att jag skulle hänga med på ”deras” benpass.. och han utbröt med ett gutturalt vrål när han såg mig … ”Nej.. FASCISTTRÄNING IDAG” (tydligen hade inte minnet lagt sig från tiden på gamla gymet när vi kört nåt benpass ihop).
Aja jag hade laddat med Knockout kreatin, dubbla dosen Kre-alkalyn lite ginseng och en banan (wooohooooo) så nu jävlar skulle det straffas.
Benpress var övningen vi startade med:
Hammerstrenght benpress. (inge jävla fusk med viktplattorna här inte.. plattorna ska ligga på nedersta pinnarna för att få det så tungt så möjligt).
?x? En hel del uppvärmingsset. Stegade upp till 400kg.
Vi körde ganska grunda pressar ungefär 90 grader (mina knän funkar bra med den belastningen faktiskt, har genom åren testat djupa tunga, lätta djupa… jadda jadda.. Just nu funkar grunda rätt tunga reps).
Ett jävla sjå att fylla nedersta pinnarna med vikt. Robin väger ungefär 93 kg så han fick hoppa på (jag frågade om han hade morronbajsat och tvättat bort navelludden, men det hade han inte gjort så vi räknade med att han vägde ca 95kg )
Första set 10 reps
Andra sett 15 reps (håkan den jäveln gjorde 12 så jag var tvungen å vara värre)
3e set 15 reps (håkan gjorde 14 och höll på tuppa av pga blixthuvudvärk ….great success ”Go Borat”.
Robin låg och fick syrgas emellanåt (såg ut som det iaf). De verkade inte van med den korta vilan jag hade mellan seten, så det blev rätt intensivt.
Vi hägrade smithmaskinen i horisonten och kröp bort mot detta redskap för lite kärlekstortyr.
5×5 100kg Ass to the mofo grass, stopp i bott och squuueeze please.
Kändes gött i benen…
Efter detta avrundade vi med 3×10 i benspark 60 kg fria vikter….kontakt som F*N.
Robin försökte maska … det gick sådär.Trappen upp till entrén kändes sedan lång och tung…
4 juni, 2007 at 18:31 #868063Anonym anvandareMemberYEah boy två bra pass i rad, Heavy shit, HARDCORE . Hoppas du får en bra vecka. Sugen att köra något nästa vecka? Tänkte att man skulle få smaka piskan av dig. PEACE
5 juni, 2007 at 13:09 #868064Anonym anvandareMemberYo yo yo…Är du på workoutcenter finns det risk att herr über storm fuhrer finns i närheten.. jag jobbar förvisso men nåt klot ska man väl kunna lyfta nästa vecka.
5 juni, 2007 at 13:38 #868065Anonym anvandareMemberSolsken och människor som lider av ”imaginary lats syndrome”…
Denna art av statiskt-osynligt-kylskåpslyftande människor vandrar på staden i sina förstora brottarlinnen och med för mycket brylcreme,smör,grädde,wax i håret. Det är ju så att man får upp julgröten i halsen..
Dessa nyblivna ”bodybuilders” som pratar om kreatin som om det vore nåt man köpte på sergels torg en mörk kväll.
Aja det går över… jag lovar.Best whey inköpt denna dagen, tjejen gråter sig till sömns eftersom Caffe Latte smaken är slut..bit ihop! Jag drar sune storyn om tiden då fisk proteinet smakade som man tagit en gädda och kört den i mixern, men grov blev man.. Det var dock en tid far far away för mig som är en babystjärt inom byggningen, sojaproteinets begynnelse kan jag skrävla lite om.. Kommer ihåg som det vore igår om hur BILLIGT det var och hur mycket bajs det smakade. Samt Egg Fuel som fyllde varje biohelgskväll med ett grönt dis av gas i salongen samt hostande omgivning… DET VAR INTE JAG.:ph34r:
Jag tränade bröst idag.. med min träningspolare sen hmm… 5 år tillbaka.
Anders… Andörs kallad i manna mun. Han är grov..Bonde på helgerna är han oxå jag antar att man blir stabbig av att välta kossor, kolla samuelsson.
Han är envis, vill alltid att jag ska börja alla övningar så han kan bräcka mig i sitt set. Så varje gång han misslyckas.. ”GREAT SUCCESS”.
Aja men ingen 110 kgs bonde skulle knäcka mig den här dan.. för jag hade ju köpt protein och hade rena träningskläder. But dont mess with my tur kalsonger! De luktar ammoniak och har hål där det inte ska finnas hål, men jävlar hur många bra pass jag avverkat i dem.Idag började vi med bänkpress, har icke kört denna övning pga en ömmande axel vilken gjorde sig påmind idag med.
Vi körde några set upp till 140 det gick lätt men det ömmade i axeln så istället för att pajja den totalt lättade vi vikten och körde många reps istället.
1×30 90 kg rak bänkpress
2×15 90 kg
2×5 90 kg (sakta som en snigel med karlssons klister)Hammerstrenght press i maskin
3×12 130 kg
Snea pressar
3×10 80 kg (körde på kontakt)
1x 20 40 kgFlyes i maskin
3×15 55kg
Sen var det färdigt…andörs bomba på tricepsen men jag kör armar på onsdag istället. Fick ett jävla tryck i pattarna av det här lätta passet, bra att köra på kontakt nån gång sådär i halvåret :nerd:
5 juni, 2007 at 13:38 #868066Anonym anvandareMemberIdag ska jag köra rygg.. wooohooo.
17 juni, 2007 at 16:11 #868067Anonym anvandareMemberBIG MAN, du borde fan bli skribent på någon skön tidning och risa och rosa, fan din introtext om nyblivna bodybuilders är ju sååå go, men det är kanske ett gävle fenomen vad vet jag.Bra pass annars. Tänkte ta mig till workout i veckan, dunkar måndag tisdag torsdag fredag. vilka dagar kör du? PEACE!!!
18 juni, 2007 at 09:59 #868068Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BIG MAN, du borde fan bli skribent på någon skön tidning och risa och rosa, fan din introtext om nyblivna bodybuilders är ju sååå go, men det är kanske ett gävle fenomen vad vet jag.Bra pass annars. Tänkte ta mig till workout i veckan, dunkar måndag tisdag torsdag fredag. vilka dagar kör du? PEACE!!!Tack och bug. Gävle är nog en liten bubbla för sig själv med coola kids som pratar rinkeby dialekt,knäbugar inför sin 2pac plansch hemma i pojkrummet och skrämmer pensionärer på fredagskvällarna. Handlar väl mest om osäkerhet och brist av identitet. Sen på sin 15års dag glider man in på gymet och rinkebygävlesvenskan byts mot reps,prolle och kreatin”kur”.. snack.. Mycket avundsjuka i tidig ålder.. yta och plast. Sökandet av en identitet, fan jag tror många inte orkar rannsaka sig själv längre. Allt ska gå så förbannat fort. Man ska nås överallt och vill man veta nåt så finns ju internet runt hörnet. På både gott och ont antar jag. Fast för de med dålig självkänsla och allt det där är det möjligen rätt vanligt att dissa andra kontinuerligt eftersom att möjligheten att jämföra sitt utseende med andra på extrem nivå är mer påtagligt idag. = mer avundsjuka (för de som ser konkurrenter i allt och alla) men även ett plus där då eftersom det finns större möjligheter att kunna utveckla sig själv genom jämförelsen till andra. Personligen tycker jag att det är viktigt att man inte ser andra som ett hot mot sitt eget ego utan har harmoni i sig själv och gör saker för sin egen skull och kan ta hjälp av de som har lyckats bättre än en själv. Detta gör ju inte människor med dålig självkänsla, de rackar ju ner och hittar på fiktiva anledningar till att hugga ner de människor som lyckats, så de hamnar i samma division som dem. Rätta till vågskålen liksom. Exempel:
Fy fan va grisgrov han är då… fast iofs så skulle jag se ut oxå om jag knapra lika mycket som han gör till frukost. = Hitta en enkel anledning för dig själv att rätta till ditt brustna ego, du jämnar till vågskålen så du i tanken hamnar på samma nivå..(sluta ränn på krogen,helgkröka och missköta maten). Förutfattade meningar och fördömmande av andra finns det gott om och ja jag kan tycka att det är utbrett här i stan,ett Gävlefenomen.19 juni, 2007 at 22:53 #868069Anonym anvandareMemberhellboy wrote:Tack och bug. Gävle är nog en liten bubbla för sig själv med coola kids som pratar rinkeby dialekt,knäbugar inför sin 2pac plansch hemma i pojkrummet och skrämmer pensionärer på fredagskvällarna. Handlar väl mest om osäkerhet och brist av identitet. Sen på sin 15års dag glider man in på gymet och rinkebygävlesvenskan byts mot reps,prolle och kreatin”kur”.. snack.. Mycket avundsjuka i tidig ålder.. yta och plast. Sökandet av en identitet, fan jag tror många inte orkar rannsaka sig själv längre. Allt ska gå så förbannat fort. Man ska nås överallt och vill man veta nåt så finns ju internet runt hörnet. På både gott och ont antar jag. Fast för de med dålig självkänsla och allt det där är det möjligen rätt vanligt att dissa andra kontinuerligt eftersom att möjligheten att jämföra sitt utseende med andra på extrem nivå är mer påtagligt idag. = mer avundsjuka (för de som ser konkurrenter i allt och alla) men även ett plus där då eftersom det finns större möjligheter att kunna utveckla sig själv genom jämförelsen till andra. Personligen tycker jag att det är viktigt att man inte ser andra som ett hot mot sitt eget ego utan har harmoni i sig själv och gör saker för sin egen skull och kan ta hjälp av de som har lyckats bättre än en själv. Detta gör ju inte människor med dålig självkänsla, de rackar ju ner och hittar på fiktiva anledningar till att hugga ner de människor som lyckats, så de hamnar i samma division som dem. Rätta till vågskålen liksom. Exempel:
Fy fan va grisgrov han är då… fast iofs så skulle jag se ut oxå om jag knapra lika mycket som han gör till frukost. = Hitta en enkel anledning för dig själv att rätta till ditt brustna ego, du jämnar till vågskålen så du i tanken hamnar på samma nivå..(sluta ränn på krogen,helgkröka och missköta maten). Förutfattade meningar och fördömmande av andra finns det gott om och ja jag kan tycka att det är utbrett här i stan,ett Gävlefenomen.5av5, bara att buga, instämmer HELT :worship:
15 juli, 2007 at 19:10 #868070Anonym anvandareMemberFan mannen saknar dina updates, a lot to do eller? tippar på det. får ta och ses snart. PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.