Helmut`s satsning mot scenen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Helmut`s satsning mot scenen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 337 total)
  • Author
    liddell wrote:
    härligt benpass.hur e det idag kom du upp ur sängen eller har du ingen träningsvärk?.kör hårt idag.

Tack Liddell.
    Jo jag kom opp ur sängen hehe, jag körde ju ett ganska sent pass å dom säger ju att det tar cirka ett dygn innan träningsverken börjar komma hehe, kl 11 började tränigsverken komma fram å nu känns det rejält:p

Helmut wrote:
    Tack Liddell.
    Jo jag kom opp ur sängen hehe, jag körde ju ett ganska sent pass å dom säger ju att det tar cirka ett dygn innan träningsverken börjar komma hehe, kl 11 började tränigsverken komma fram å nu känns det rejält:p

men det e gött med värk.härligt pass du körde idag.fortsättså:emo-thumb

liddell wrote:
    men det e gött med värk.härligt pass du körde idag.fortsättså:emo-thumb

Tack det ska jag göra:)

Helmut wrote:
    Dagens pass:

Framsida lår

Benpress
    200kg*9
    220kg*9
    240kg*6
    240kg*8

Hacksquat
    60kg*9
    70kg*8
    80kg*5

Enbenspress
    60kg*9
    70kg*9
    80kg*7
    Första gången jag körde den här övningen, men den tog riktigt bra. Man kan typ inte fuska i den. Rekomenderar den starkt.

Benspark
    75kg*9
    80kg*9
    explosivt opp å negativt ner, grym pump.

Baksida lår

Liggande lårcurl
    45kg*9
    45kg*8
    50kg*6
    50kg*5

Raka marklyft
    95kg*9
    95kg*8
    100kg*6
    100kg*5

Gick riktigt bra idag även fast jag inte hade någon passare, gick inte till failure å jag känner att jag orkar mer då. Körde även striktare med riktigt långt djup för att få bättre kontakt.

Riktigt nice pass! :up:

Dagens pass

Rygg

Latsdrag
    80kg*9
    85kg*8
    90kg*6

Latsdrag-omvänt grepp
    65kg*9
    70kg*8
    75kg*7

Latsdrag-V handtag
    70kg*9
    75kg*7
    80kg*5

Sittande rodd
    75kg*9
    80kg*8
    85kg*6

Stående hantelrodd
    40kg*9
    42,5kg*9
    45kg*7

T-barrows
    70kg*9
    70kg*9
    70kg*8

Baksida axlar

Sittande flyes
    4*12,5kg*12

Stående flyes i CC
    4*13kg*9

Passet idag gick riktigt bra, fick grym kontakt i ryggen. Brukar aldrig köra hantelrodd heller för att jag tycker att den har tagit dåligt men när jag körde den stående så tog det bra. Kanske fortsätter köra den i framtiden.
    Känner att jag blir mye starkare i ryggen för varje gång.Mye Pbn idag också:up:

D4N wrote:
    Riktigt nice pass! :up:

Tack ska du ha:) .
    Kör mer på kontakt nu å mer striktare.

grymt pass.jag tyckte mitt pass va grymt så kollar man här o du bara rå äger.riktigt nice mannen:emo-thumb :emo-thumb

liddell wrote:
    grymt pass.jag tyckte mitt pass va grymt så kollar man här o du bara rå äger.riktigt nice mannen:emo-thumb :emo-thumb

Å man tackar för dom orden:o
    Ryggen är min bästa muskelgrupp så kanske därför det går så bra, men motivationen ligger på top nu å jag längtar jämt till gymet:)

Igår kväll efter ryggpasset börja jag känna mig lite tjock i halsen, i morse då jag vakna så hade jag ont i halsen. Känner mig så jävla less, har hunnit köra i 2 veckor nu sen senast jag var sjuk å så kommer det igen. Har nu varit sjuk 3 gånger på typ 8 veckor:( .
    Jag har ett pass kvar denna vecka å det är bröst/Vader, får köra det på måndag istället då.
    Jag ska vila nu tills på måndag å se om det blir bättre.

Helmut wrote:
    Igår kväll efter ryggpasset börja jag känna mig lite tjock i halsen, i morse då jag vakna så hade jag ont i halsen. Känner mig så jävla less, har hunnit köra i 2 veckor nu sen senast jag var sjuk å så kommer det igen. Har nu varit sjuk 3 gånger på typ 8 veckor:( .
    Jag har ett pass kvar denna vecka å det är bröst/Vader, får köra det på måndag istället då.
    Jag ska vila nu tills på måndag å se om det blir bättre.

sugit med halsont.men vila och kom tillbaka 200%.krya på dig

liddell wrote:
    sugit med halsont.men vila och kom tillbaka 200%.krya på dig

Det ska jag göra, motivationen har varit 100 procentig men nu blir jag bara ännu mer taggad så när jag kommer tillbaka så ären 200 procentig:emo-thumb

Immunförsvaret på lov? : Dålig de dära!!

Robert Svensson wrote:
    Jag ryser vilket rygg pass! Krya på dig nu bara.

Tackar Robert, jo ryggen går riktigt bra, känner att styrkan kommer mer å mer. Hoppas på att kunna köra imorn, vi får se hur det känns:)

Mizz_Frida wrote:
    Härligt va goa pass du får till!!!
    Tycker det låter bra att du kör mer strikt o mindre failure. Orken håller längre då.

Surt att du blivit sjuk igen. Själv har jag precis blivit ”frisk”.:|

Krya på dig nu!

Å man tackar:) .
    Jo det går mye bättre nu, synd bara att jag blir sjuk hela tiden när det går bra.
    Jo jag tycker att det känns mye bättre nu när jag inte kör till failure, styrkan har kommit mer nu direkt då jag slutade med det:emo-thumb
    Skönt att du blit frisk igen, det ä inte kul, hoppas att jag kan köra imorn, det känns inte så farligt i halsen.

MATTI wrote:
    Immunförsvaret på lov? : Dålig de dära!!

Jo det går inte bra för mig just nu, nå jävla virus man har i kroppen, men hoppas på att kunna köra imorn:)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 337 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.