Helmut`s satsning mot scenen

Home Forums Seriösa träningsjournaler Helmut`s satsning mot scenen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 337 total)
  • Author
    bejkon wrote:
    en offtopic-fråga bara, hur mycket drack du på studenten?

Själv drack jag 9+ vill bara höra hur allvarligt du tar träningen ;)
    själv grät jag en vecka innan jag bestämde mig för att supa rejält en gång :P

Jadu det kommer jag faktiskt inte ihåg men det blev väl några cider. Visst tar jag träningen allvarligt, jag satsar på att tävla nån gång i framtiden. Det var faktiskt 3 gången jag drack alkohol i hela mitt liv. Men det var ju studenten å det upplever man bara en gång i livet.

Sami.A wrote:
    Härligt pass, hur lnåg tid tog det?

Soft, då hoppas jag att du kör skiten imorgon! 8)

Tack Sami, det tog 1 timme å 10 minuter ungefär.
    Jo det kan jag lova, roligaste passet på hela veckan förutom rygg då:)

Mizz_Frida wrote:
    Tycker absolut du ska satsa på AF.
    Kan du inte fota lite bilder på AF poserna så vi får kika?? SNÄÄÄLLLAA:)

Läste att du bara druckigt 3gånger. STARKT!
    Fortsätt så!!

Hehe det kan jag säkert men vet it vad det är för poser, hur dom går till? Har dessutom så dålig kamera, mobilkamera:( . Men jag kan höra med en polare om jag kan låna hans digitalkamera:p
    Tack, jo jag har alltid varit strikt med träningen, första gången var nu detta år:)

Mizz_Frida wrote:
    Ska försöka fixa bilder på poserna till dig.

Jo tack det vore bra.

bejkon wrote:
    hmm 5 pass bänkpress, 5 pass hantelpress och 4 pass flyes?

akta överträning säger jag bara

kör typ 3 2 2, fast flyes kan du iofs skippa, värdelös övning ;)

+1111111111111111111

Läst igenom en hel del nu, ser bra ut, stark i både chins och dips, så tycker du ska prova på AF i framtiden.

Dom bilder som du lagt upp ser det jämt och bra ut, bara satsa på att lägga på dig mer massa!

Bara fortsätta ösa på med bra pass :up:

Dagens pass

Framsida lår

Benpress
    200kg*20
    220kg*15
    240kg*13
    240kg*13
    Faan vad bra det gick här, alla reps under 90 grader.

Hacksquat
    60kg*15
    80kg*13
    80kg*13
    Ass to the grass, gick kanon bra här, tippar på att jag tar fulla magasinet*4-6 reps iaf, längtar till tunga veckan:)

Benspark
    2*50kg*15 reps

Baksida

Liggande lårcurl
    35kg*15
    40kg*12
    35kg*13
    35kg*13

Passet gick hur bra som helst, älskar att köra ben för det känns så skönt när man kört skiten ur dom å man knappt kan gå efteråt:p Grym pump blev det också.
    Imorgon är det axlar å mage som ska köras.

MATTI wrote:
    +1111111111111111111

Jo jag vet, kände det, första gången jag prova det med det nye schemat å kände att jag blev slut ganska snabbt så ska minska på seten.

Martin. wrote:
    Läst igenom en hel del nu, ser bra ut, stark i både chins och dips, så tycker du ska prova på AF i framtiden.

Dom bilder som du lagt upp ser det jämt och bra ut, bara satsa på att lägga på dig mer massa!

Bara fortsätta ösa på med bra pass :up:

Tjenare:)
    Å man tackar, det känns skönt å höra från en kille som dig, det värmer oerhört mye att få höra. Jo jag ska mata på med träningen så hårt jag kan så får vi se i framtiden hur man utvecklas, ska iaf satsa gärnet.
    Tackar men det finns en hel del som måste bli bättre, vaderna, brösten, axlarna ja allt. Men som sagt jag har inte bråttom utan jag tar det i den takt det kommer men tävla vill jag definitivt göra.:emo-thumb

Robert Svensson wrote:
    Haha visst är det sjukt att man njuter av att gå cepe.

Bra pass. Vad blir det imorgon?

Tack Robert
    Haha jo det känns så skönt, man känner verkligen att man har tagit ut sig till 1000. Skönt när man står över toan å benen skakar så det känns som man ska falla ihop:p
    Imorgon äre Axlar å mage som ska köras.:up:

Vakna alldeles nyss å hade ont å var tjock i halsen, känner mig så jävla less. Det var 4-5 veckor sen sist jag var sjuk å då blev jag tvungen att vila från träningen i 2 veckor. Hatar det så jävla mye, det är det värsta som finns att vara sjuk å så kommer den jämt då det går sjukt bra på gymet.
    Aja jag får väl vila tills jag blir frisk, finns ju inge annat att göra men är det nån som har tips som ni brukar göra vid halsont lr förkylning så skriv gärna:)

Mizz_Frida wrote:
    Fy va tråkigt.:frust:
    Det brukar ju alltid komma när det går som bäst.
    Jag har haft ganska mycket problem med mig hals innan men kan bara säga att vila, vila vila och va duktig med vitaminer/mineraler. Trots att det inte är gott att äta när man e sjuk så får kroppen mer energi att bli frisk.

Krya på dig nu!!

Jo de ä ju så, men hatar det så mye, blir så less.
    Jo jag får väl göra det, ska gå på apoteket å se om det finns nå bra tabletter lr nå mot halsen. Får väl gå å köpa lite frukt också:) .
    Tack

Helmut wrote:
    Dagens pass

Framsida lår

Benpress
    200kg*20
    220kg*15
    240kg*13
    240kg*13
    Faan vad bra det gick här, alla reps under 90 grader.

Hacksquat
    60kg*15
    80kg*13
    80kg*13
    Ass to the grass, gick kanon bra här, tippar på att jag tar fulla magasinet*4-6 reps iaf, längtar till tunga veckan:)

Benspark
    2*50kg*15 reps

Baksida

Liggande lårcurl
    35kg*15
    40kg*12
    35kg*13
    35kg*13

Passet gick hur bra som helst, älskar att köra ben för det känns så skönt när man kört skiten ur dom å man knappt kan gå efteråt:p Grym pump blev det också.
    Imorgon är det axlar å mage som ska köras.

Fina benpressar, jag får aldrig nå mer 5min-stretch-innan-skit verk i benen!! :( vete fasen vad det kan vara.

MATTI wrote:
    Fina benpressar, jag får aldrig nå mer 5min-stretch-innan-skit verk i benen!! :( vete fasen vad det kan vara.

Värken ä ju det man strävar efter ju:p

Helmut wrote:
    Värken ä ju det man strävar efter ju:p

jovisst men vafan, 50reps,2reps,olika övningar, spelar ingen roll, endast då det börjar dra i arslet och bakrelåren är vid utfall, men det går också över på cyckeln hem. :| Kommer inte ihåg ens när jag sist hade träningverk ngnstans i kroppen! :(

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 337 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.