Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Höst/Vinter 07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2008 at 19:43 #775311Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Lindmark;452507 wrote:Bröst
Bänkpress :
8 rep på 160 kg.
Sedan ville inte axeln vara med o leka nå mer så fick nöja mig med 1 set.Imponerande!
Tackar Snart om axeln är redo och jag får rätt passare så kommer jag försöka slå mitt gamla rekord. När det är slaget tar jag nog det lite lugnare ett tag innan jag siktar mot delmål 2. 3 rep på 200 kg
6 januari, 2008 at 22:31 #775312Anonym anvandareMemberSkadad men brutal!
Hur känns kroppen rent allmänt?
Mvh:)
7 januari, 2008 at 17:54 #775313Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Skadad men brutal!Hur känns kroppen rent allmänt?
Mvh:)
Tackar Ja den känns ändå mkt bättre än på lång tid.
Förutom den förbannade förkylningen nu då.Min misstänkta reumatism tidigare var nog inget annat än ett resultat av en ngt sliten rygg pga träningen kombinerat med sömnapnen.
Syrebristen till hjärnan orsakade kramper hela nätterna.
Hade ingen aning om att det var så allvarligt som det tydligen var.
Rätt så grotesk skillnad på hur allt fungerar nu både med återhämtningen, sömnen o matsmältningen när jag fått bort det problemetHur rullar det på själv?
7 januari, 2008 at 23:32 #775314Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Tackar Ja den känns ändå mkt bättre än på lång tid.
Förutom den förbannade förkylningen nu då.Min misstänkta reumatism tidigare var nog inget annat än ett resultat av en ngt sliten rygg pga träningen kombinerat med sömnapnen.
Syrebristen till hjärnan orsakade kramper hela nätterna.
Hade ingen aning om att det var så allvarligt som det tydligen var.
Rätt så grotesk skillnad på hur allt fungerar nu både med återhämtningen, sömnen o matsmältningen när jag fått bort det problemetHur rullar det på själv?
Oh fy fasiken, jäkligt tur att du fått ordning på det hela! Jo det går riktigt bra! Men man är tjock så det kommer väl med det! :p
Jäkligt sugen på att dra till Lule och köra ett pass, äre inpuls som gäller då eller?Lika bra då man ändå har vägarna förbi på sportprodukter, är it så långt härifrån.
Mvh
8 januari, 2008 at 03:42 #775315Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Oh fy fasiken, jäkligt tur att du fått ordning på det hela! Jo det går riktigt bra! Men man är tjock så det kommer väl med det!
Jäkligt sugen på att dra till Lule och köra ett pass, äre inpuls som gäller då eller?Lika bra då man ändå har vägarna förbi på sportprodukter, är it så långt härifrån.
Mvh
Ja jo men förr i tiden såg man ju upp till feta människor medan smala människor ansågs vara bittra och vresiga
Plus att en tjock mage ger pondusNja, inte kul o vara fet. Det värsta är för mig iaf när det lägger sig så jävla mkt kring ansiktet. Direkt man drar på med kolhydraterna så blir kinderna rundare… inte särskilt attraktivt
Jo jag kör då själv på Inpuls iaf Har inte hittat ngt bättre alternativ här iaf.
Enda klagomål jag direkt har är väl musiken men så är det ju på alla större gym.8 januari, 2008 at 07:18 #775316Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Ja jo men förr i tiden såg man ju upp till feta människor medan smala människor ansågs vara bittra och vresiga
Plus att en tjock mage ger pondusNja, inte kul o vara fet. Det värsta är för mig iaf när det lägger sig så jävla mkt kring ansiktet. Direkt man drar på med kolhydraterna så blir kinderna rundare… inte särskilt attraktivt
Jo jag kör då själv på Inpuls iaf Har inte hittat ngt bättre alternativ här iaf.
Enda klagomål jag direkt har är väl musiken men så är det ju på alla större gym.Farmorskinder är jävligt attraktivt hörru! : )
Jävligt köttigt bröstpass, två tummar upp :up::up:
9 januari, 2008 at 06:11 #775317Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Farmorskinder är jävligt attraktivt hörru!Jävligt köttigt bröstpass, två tummar upp :
Tackar
Ja jo. Fördelen med styrketräningen är att om ngn frågar varför man är så fet kan man alltid säga ”Jag bulkar!” och se totalt oförstående ut till frågan
Nu har jag väl tappat en del vikt igen pga den här jävla förkylningen. ingen dygnsrytm alls nu och ingen matlust.
Var en dålig timing på att bli sjuk efter 5 dagars vila :pNä jag funderar på trotsa det oattraktiva i att vara tjock o fokusera på styrkan och att bibehåll ett rätt bra tryck i kroppen. Iaf ett tag till.
Kanske kombinera en diet med ev. teknik träning el. ngt sådant för att finslipa tekniken. Blir ju en mental paus från all tung träning också plus att det känns som om axeln kan må bra av några veckors lugnare träning.
Nåja just nu är det iaf en senare fråga :whistle:12 januari, 2008 at 02:36 #775318Anonym anvandareMemberNu har den jäkla förkylningen släppt en del så det var dags för ett pass idag.
Rygg
Framåtlutande skivstångsrodd :
3 rep på 185 kg. Kanske inte så vackra men iaf.
Ett gäng reps på 110 kg.Enarmsrodd 3 set pyramid
Latsdrag maskin 2 set
Sittande rodd 2 set
Axlar
Press i maskin :
9 rep på 170 kg
4 rep på 180 kgHantellyft åt sidan :
? reps med 11 kgs
Ca 10 reps med 21 kgsHantellyft framåt :
? reps med 11 kgs
Ca 10 reps med 16 kgsPress i smith maskin. En evighet sedan jag kört denna sist :
? reps på 50 kg
? reps på 80 kgStående rodd brett 3 set pyramid
Stående reprodd 3 set pyramid
Hantelschrugs 3 set
Sedan bar det iväg för lite kvalitetsföda.
Oxfilé med persiljesmör o potatisgratäng
12 januari, 2008 at 08:32 #775319Anonym anvandareMemberÄr det bänken som krajjar dina axlar? Isf skulle du ju kunna sänka stången lite lägre ner på bröstet och få mer belastning på triccarna
12 januari, 2008 at 17:14 #775320Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Är det bänken som krajjar dina axlar? Isf skulle du ju kunna sänka stången lite lägre ner på bröstet och få mer belastning på triccarnaSänker jag längre ner än jag gör nu så är det på magen :p
12 januari, 2008 at 17:17 #775321Anonym anvandareMemberDagens
Knäböj :
Värmde upp ett par set till 130 kg o ett par reps.
Kändes skumt men är ju en evighet sedan sist.Marklyft :
Värmde upp ett par set till ett par reps på 150 kg.Benpress 3 set pyramid. Första kring 20. Sista kring 10 kg.
Vet ej vikt. Finns inte plats med ngn större mängd plattor.
Kanske 380 ngt plus kompisen som fick klättra upp som väger 65.Benspark 3 set
Sittande bencurl 3 set
12 januari, 2008 at 18:00 #775322Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Sänker jag längre ner än jag gör nu så är det på magen :pSvanka mer / Ät mera ffs
14 januari, 2008 at 04:49 #775323Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Svanka mer / Ät mera ffsNu när jag satt igång med böjen igen blir ju min svank bättre.
Stor röv = Stark i bänk14 januari, 2008 at 04:50 #775324Anonym anvandareMemberTriccar o vader
Smal bänkpress 4 set
Omvänd enarms pushdowns 2 set
Pushdowns 3 set pyramid
Dips maskin 3 set
Press i benpress ett par set
Sittande press ett par set
14 januari, 2008 at 07:11 #775325Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Nu när jag satt igång med böjen igen blir ju min svank bättre.
Stor röv = Stark i bänkStor röv = Bra röv :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.