Hur stark kan man bli?

Home Forums Seriösa träningsjournaler Hur stark kan man bli?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 532 total)
  • Author
    Gettodachoppa wrote:
    Bra att det verkar vända nu, så du kan träna som folk. Har själv haft en handfull pass
    under mina år där allt känts skit, och jag i ren ilska avbrutit eländet , svurit och gått hem.

Jadu,dom e inte roliga:(… Tur att de inte händer så ofta iaf. Men idag väntar ett gott benpass :emo-thumb.

Tjenixen på er!!
    Idag var de dags för benträning igen. Kände mig pigg och utvilad så de verkade lovande. Såg ut som följer:

Knäböj

12x20kg
    8x50kg
    6x70kg
    4x80kg
    3x90kg
    2x100kg
    1x105kg
    8x80kg

Bencurl ett ben i taget

12x5kg
    12x10kg
    8x15kgx2

Benspark

16x25kg
    12x45kg
    10x55kg
    8x65kgx2

Utsida ben i maskin

20x45kg
    16x55kg
    16x65kgx2
    16x60kg

Nöjd med passet överlag… Böjen går sakta men säkert framåt o de känns bra. Kanske kan planera in nån tävling nu i vår om de fortsätter så här. Vore kul:p! Hatar Benspark men finns ju inte så jäkla många övningar o välja på , så de e väl bara att köra ändå:yikes:… Benen måste ju få sitt.. Imon blire nog axlar o fys igen.
    Ha en Gokväll på er så höres vi:up:!!

Behövs verkligen bensparkarna när du kör på så bra med böjarna? sparken ger väll inte så mycket egentligen.

Gober wrote:
    Behövs verkligen bensparkarna när du kör på så bra med böjarna? sparken ger väll inte så mycket egentligen.

Nej! Inte mer än jävla massa mjölksyra och en hel del pump:)! Men vill gärna köra nån mer benövning för att känna mig riktigt nöjd, då brukar det bli denna i brist på annat.

Gokvällen på er!!
    Idag var det axlar o fys på schemat. Riktigt skönt att ha kommit igång med lite konditionsträning oxå. Kör de bara en gång i veckan än så länge men tänker öka på lite framöver. Promenerar mycket med dogsen men ger ju inte på samma sätt. Så här såg passet ut:

Sittande hantelpressar

12×12,5kg
    8x15kg
    8x20kg
    6x25kg PB
    7×22,5kg

Axelpressmaskin brett grepp

14×22,5kg
    10×31,5kg
    8×40,5kgx2
    12×31,5kg

Press bakom nacken med stång

10x20kg
    8x30kg
    6x30kg

Där fick de va bra med pressarna o jag skuttade upp på crosstrainern o körde på i bra tempo i 30min. Härligt pass:emo-thumb!!

Väl hemma så va jag rejält hungrig ,så de blev 2 stora skivor från karré steken som jag gjort o sen en hel påse med wokade grönsaker till. Yummie!!
    Hare gött så hörs vi snart igen!!

Du e stark du, grattis till PB! :)

Tack tack:D!! Kul att höra!! Har tagit sin lilla tid men nu börjar jag öka i pressarna o de e skitkul:p

Flessa wrote:
    Riktigt trevlig journal detta. Starkta meriter, bra fysik och riktig råstyrka sitter du inne på. Detta ska följas! :up:

Tack så jättemycket:D! Värmande ord!! Kollar din journal väldigt ofta! Hoppas de går bra för dig! Kör på:emo-thumb!!

Flessa wrote:
    Det stämmer ju. Väldigt trevliga filmer och snygga redovisningar av dina pass och allt. Skulle dock vara lite kul med kostredovisningar då och då med.. :)

Jasså? Då måste du ju lämna ett märke i min journal och säga vad du tycker längs vägen ;)

Kommer att följa denna ivrigt som sagt. stay strong! :up:

Tack igen:D! Ska försöka lägga in lite om min kost oxå framåt. Ska jag absolut göra Flessa!!

Tjenixen på er!!
    Har vila idag från gymmet men tänkte skriva om mitt stolleryck idag:whistle:! Har precis skickat in en ansökan till nya säsongen av ”Gladiatorerna”. Galet kanske men wtf… Nya utmaningar kan man inte få för mycket av hahaha !! Hold your thumbs:emo-thumb

Det skulle du klara med den äran :)

Såväl utmanare som gladiator

Haha ! Tack tack! Men utmanare duger gott:D!

Jag minns att några av gladiatorerna tränade på olympic förr (i Gbg), runt -01. Elektra var riktigt hård då.

Henne nitar du dock ;)

Kul! Ser fram emot att höra mer om detta! Jag håller alla tummar :)

Swede Wheels wrote:
    Kul! Ser fram emot att höra mer om detta! Jag håller alla tummar :)

Tack Sebbe! Ska hålla dig uppdaterad:p!!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 532 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.