Hur stark kan man bli?

Home Forums Seriösa träningsjournaler Hur stark kan man bli?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 532 total)
  • Author
    Boston77 wrote:
    gillar verkligen namnet på journalen och svaret är hur jävla stark som helst

Visst e de ett bra namn:)! Och de e mitt mål, att bli hur jävla stark som helst :p

Wabban wrote:
    Ja titta bara på den som för journalen.

Tack ska han ha:)! En gör så gott en kan!!

Tjena!!
    En gympass avklarat igen då! Ryggen fick sig en liten lagom omgång idag. Inte jättetungt ff men de blir de snart om de fortsätter att kännas så här bra. Bidde så här:

Latsdrag

16x35kg
    10x50kg
    8x60kg
    6x70kg
    14x50kg

Drag bakom nacken

14×22,5kg
    12×31,5kg
    10×40,5kgx2

Stående rodd i kabel m rephandtag

16x30kg
    14x40kg
    14x50kgx2

Pulldowns m rep m raka armar

14x20kgx2
    14x25kgx2

Framåtböjd kabeldrag åt sidan

14x5kg
    8x10kgx2
    14x5kgx2

Där fick de va bra med ryggen för idag o dags att hoppa upp på cykeln en stund

40min ”Hill” träning på niv4… Riktigt svettigt var de men himla gött:emo-thumb
    Nästa pass blir rygg.
    Ha de så länge!!

Gokvällens!!
    Träning igen ja! Gutt gutt:p! Axlar var de på schemat då. Kändes helt ok men vågar inga pushpressar än. Så de blev det här:

Sittande Militärpress i Smith

16x20kg
    10x30kg
    8x40kgx2

Hantellyft åt sidan

12x8kgx4

Hantellyft frammåt

10x6kg
    8x6jgx3

Rätt nöjd där eftsom axlarna e de jag e mest försiktig med just nu. Men helt ok pass fast kort:o.

Lite löpning på de blev de :

3,4 km i hyfsat tempo! Trött som fasen blev jag men ff för lågt tempo tyvärr . Måste öka nu!! De närmar sig;).!!

Gonatt me sig så hörs vi imon!!

Tjenixen på er!!
    Ett sent inlägg av onsdagens pass kommer här. Jobbat som fasen sista dagarna så jag har inte haft ork o skriva. Lite lätta ben o bicepsövningar blev de iaf:

Knäböj i Smith

16x20kg
    10x40kg
    8x50kgx2

Bencurl ett ben i taget

12x10kg
    10x15kgx4

Utsida ben i maskin

20x45kg
    16x55kg
    16x65kgx2

Bicepscurl m z-stång

20x10kg
    14x20kg
    10x30kgx3

Curl m hantlar

8×12,5kgx3
    7x15kg

O lite chins kände jag på oxå… Har ju inte kunnat träna de så mycket som jag velat pga smärtan:(.

6x4set
    5+5 med hjälp
    Inte kaxigt…:whistle:

Nästa pass fys!!

Glad Påsk på er alla:D!!

Kört sista fyspasset idag nu innan ” Gladiator uttagningen ” på söndag. Känner mig faktiskt i hyfsat bra form, hoppas bara jag inte har tappat för mycket i styrka pga all fys som jag har kört. Testade även ett par set chins,vilket jag oxå gjorde igår.Klarar 8st iaf så jag hoppas de räcker…

40min cykel ”Hill” på nivå 4
    8 1/2 chins
    7 chins

Får räcka där! Får vila mig i form nu:o. Drar till stora staden imon o ligger på hotell till söndan så jag e utvilad ordentligt. Skall vara där redan halv åtta,så de e lika bra att va på plats.
    De blir lugnaste påsken på flera år hehe,har lyxat till mig o köpt EN öl att fira ledigheten med. Får kanske anledning att fira efter:p.

Tänkte lägga upp en bild på formen just nu . Tycker själv att jag tappat en del ”kött” över axlarna men har ist blivit lite mer deffad. Men snart kan jag köra hårt igen…behöver nog köra lite mer rumpa oxå:whistle: Whish me luck!!!

Ett stort jätte lycka till! Jag tror inte att den ändå relativt korta period du har konditionstränat har hunnit bryta ner muskelmassan. Du ser för övrigt ut att vara i topptrim!

Lycka till Carina! Du kommer att krossa imorgon, jag håller alla tummar! Och formen ser jättebra ut :up:

Lycka till!!!

Kör hårt och lycka till!

Kanonform. Lycka till för fasen!!

Tusen tack för era lycka till:D!!
    Men det gick inte riktigt som jag ville… Gjorde väl ett helt ok resultat på testerna , men de var flera som gjorde bättre. Uttagningarna var fre, lör, sön… Men dom tog bara ut 10 tjejer igår, så det var väl riktigt duktiga dom andra dagarna. Men de var riktigt kul att ha kommit med så långt. 8500 sökande från början så… En erfarenhet rikare så sätter jag upp nya mål o letar nya utmaningar :p. Men idag blir de vila för jag fick ont som attan i axeln efter ringarna igår:(. Inga övningar för gymråttor tydligen haha.. Ha de Gutt!!

Äsch! Jag tycker att det var tufft av dej att ställa upp på en sån där grej. Själv hade jag aldrig vågat.

waco3000 wrote:
    Äsch! Jag tycker att det var tufft av dej att ställa upp på en sån där grej. Själv hade jag aldrig vågat.

Tack waco:D!! De var jäkligt kul faktiskt. Men men… Nu får man leta efter nya mål och utmaningar ist.

CinaP wrote:
    Tusen tack för era lycka till:D!!
    Men det gick inte riktigt som jag ville… Gjorde väl ett helt ok resultat på testerna , men de var flera som gjorde bättre. Uttagningarna var fre, lör, sön… Men dom tog bara ut 10 tjejer igår, så det var väl riktigt duktiga dom andra dagarna. Men de var riktigt kul att ha kommit med så långt. 8500 sökande från början så… En erfarenhet rikare så sätter jag upp nya mål o letar nya utmaningar :p. Men idag blir de vila för jag fick ont som attan i axeln efter ringarna igår:(. Inga övningar för gymråttor tydligen haha.. Ha de Gutt!!

Tråkigt. 👿

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 532 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.