I have a dream, nu är det dags att växa.

Home Forums Seriösa träningsjournaler I have a dream, nu är det dags att växa.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 146 total)
  • Author

Tentavecka med massa plugg gör så att man uppskattar tiden på gymmet lite extra.
    Dagens pass blev Axlar o Triceps:up:

Press bakom nacke i smith, sittandesStången ej inräknad!
    10kgx12st
    15kgx12st
    15kgx12st

Stående militärpress;
    30kgx12st
    40kgx12st
    35kgx12st

Sittande hantelpress;
    22.5kgx12st
    22.5kgx9st
    20kgx12st (Sänkte för en bättre kontakt, blev inte bättre)

Triceps – Hantel bakom nacke;
    22kgx12st
    22kgx11st
    22kgx10st

Pushdown m stång;
    42.5kgx12st
    45kgx12st
    45kgx12st

Dips KV;
    12st
    12st

Kommentar;
    Detta var ett riktigt bra pass, hantelpressen var av det sämre slaget idag men kan vara så ibland. Annars var presserna för axlarna riktigt bra, triceps var utöver det vanliga och tekniken i pushdown var (som jag upplevde det) riktigt jävla bra. Dipsen var tung då triceps var nästan tömda efter övningarna innan.

Imorgon och onsdag är vilodagar, bara äta och äta Kosten idag har varit riktigt bra och så ska det fortsätta

Ser riktigt bra ut! Du verkar få till en hel del riktiga bra pass:) och de är ju jätteroligt! en annan har fler sämre pass och färre bra pass..

Bellman Junior wrote:
    Ser riktigt bra ut! Du verkar få till en hel del riktiga bra pass:) och de är ju jätteroligt! en annan har fler sämre pass och färre bra pass..

Tackar mannen :) Jag önskar dock att de lite tyngre vikter, men förhoppningsvis kommer de!

Tråkigt med sämre pass gentemot bättre, men det är mycket som spela roll. Framförallt kosten är väll avgörande tycker jag, även fast jag verkligen inte är de bästa exemplet på sköta kosten. Men försök tänk ”äter jag inte målen under dagen kommer det gå dåligt på passen”, de e ngt jag försöker göra.

Det kommer ska du se! :)

Ja de är ju det, jo jag känner det också, har jag ätit riktigt bra de senaste dagarna så får jag ett riktigt fint pass i gengäld efter det!:) Nä, jag känner att jag måste börja äta bättre, regelbundna tider och mer mat!

Bra tänkt där, den ska jag börja ”ha med” mig! :D

Hallå ! :)
    Tänkte slänga upp en uppt, jag har så sjukt med plugg igen så träningen blir lite lidande. Haft omtenta idag och en ny tenta på onsdag. Kommer nog träna imorn och då är det är de rygg :)

För övrigt har jag fixat ett app tilll iPaden och iPhonen, Shape up kaloriräknare tror jag den hette. Blir riktigt lättmatt hålla koll på kalorierna, så de senaste dagarna har jag legat på 3000kcal. Fortsätter att sträva mot detta! Sedan har jag köpt testobooster, ska se va de är :)

Ha d gött

Tog mig till gymmet idag, men skulle nog inte lagat den frukost jag gjorde.. 1dl matolja i gröten gjorde att jag kände mig riktigt dåsig i huvudet när jag ansträngde mig. Men det blev ett lite lättare pass idag, har inte rikligt med energi idag..

Chins KV;
    12st
    10st
    7st
    Totalt 29st 😮

Marklyft;
    60kgx12 – Tekniklyft
    80kgx10st
    80kgx10st

Hantelrodd;
    22kgx12st
    22kgx10st
    22kgx10st

Latsdrag;
    50kgx12st
    50kgx12st

Kommentar;
    Kände mig pigg i kroppen men huvudet var inte med, blev kanske lite för lätta vikter. Hantelrodden och Chinsen var bäst om man ser till kontakt!

Våffeldagen idag

Känns så jävla segt att inte gå till gymmet unde tentaveckan, så typiskt att det ska komma något i vägen som jag verkligen måste prioritera före träningen fast jag inte vill men så är väll livet.

Fokuserar riktigt noga på maten nu iallafall och känns som vågen bör visa högre siffror, tänkte ta en vägning på torsdag morgon och checka av. Bli förövrigt benpass då också!

Har funderingar på börja söka till Polis yrket framöver, är inställd på att få söka några år innan jag kommer in men är nog värt!

Mycket off-topic, men kände för skriva av lite

Hallå alla träningsfreak! :) Kan lova att tenta veckan har dragit mycket energi från mig, men igåf efter tentan var gjord gick jag och körde ett roligt pass för att kompensera allt de tråkiga som pågått.

Bänkpress;
    60kgx12st
    60kgx11st
    60kgx10st

Hantelpress;
    24kgx12st
    24kgx11st
    24kgx11st

Sned hantelpress;
    16kgx12st
    16kgx12st
    16kgx12st

Stående skivstångscurl EZ-stång;
    20kgx12st
    20kgx12st
    20kgx12st
    20kgx12st

Stående växlande hantelcurl;
    14kgx12st
    14kgx12st
    14kgx12st
    16kgx12st

Kommentar:
    Inte det bästa passet jag presterat, sned hantelpress borde jag ha klarat tyngre på men höll fan på somna på gymmet haha :) Men de är skönt att vara igång igen.

Nu kommer alla ursäkter men benpasset får bli imorn, har varken träningskläder rena eller andra kläder rent så måste tvätta ikväll.

Höll på glömma, morgonvikt imorse 64.5! Det går framåt :)

ser bra ut, bra bänkat :)

Härligt att kroppsvikten ökar precis som du vill ;) Bara att fortsätta kämpa:)

Hallå! :) Benpass idag, slog ihop baksida och framsida och kändes mycket bättre faktiskt. Såg ut som följande;

Benpress;
    150kgx12st
    150kgx12st
    150kgx12st

Boxböj;Teknik!
    80kgx6st
    80kgx8st
    60kgx10st

Leg extension;
    40kgx12st
    45kgx12st
    50kgx12st

Liggande bencurl;
    25kgx12st
    30kgx12st
    30kgx12st

Sittande bencurl;
    20kgx12st
    30kgx12st
    30kgx12st

Stående vadpress;
    70kgx10st DROP 40kgx10st
    70kgx10st DROP 40kgx8st
    70kgx10st DROP 40kgx9st
    70kgx8st DROP 40kgx10st

Kommentar;
    Helt okej pass, fick slänga om övningarna från början då det var sjukt mycket folk. Boxböjen är jag inte nöjd med, inte heller benpress. Men resten fick jag riktigt bra tryck i, speciellt baksida lår!

Är hemma i Timrå igen, så blir inte lika mycket träning men något pass blir de! :)
    Här kommer upptaderingen om måtten :D

Senast var 4:e januari,(alla muskler avslapnade) och då såg de ut så här;
    Bröst = 93cm
    Höger arm = 28cm
    Vänster arm = 28 cm
    Höger Ben = 50 cm
    Vänster Ben = 51 cm
    Vänster vad = 32 cm
    Höger vad = 32 cm

3:e april;
    Bröst = 99 cm +6cm
    Höger arm = 31 cm +3cm
    Vänster arm = 31 cm +3cm
    Höger Ben = 54cm +4cm
    Vänster Ben = 54cm +3cm
    Höger Vad = 34cm +2cm
    Vänster Vad = 34 cm +2cm

Kommentar;
    Mer ben, mindre bröst. Men kul de hänt lite iallafall :)
    Ska börja köra bättre med träningen igen nästa vecka, annars blir de tungt..

Blev ett pass idag med flickvännen, körde ganska skiftat mellan hög och låg reps! Bröst och axlar blev det, får skylla ifrån mig på flickvännen som ville ha tips :P

Bänkpress i smith….;Körde relativt lätt, hatar smith.
    65kgx10st
    67.5kgx9st
    70kgx6st

Hantelpress;
    25kgx12st
    27.5kgx10st
    32.5kgx6st – Gick riktigt lätt, var lite feg som stanna på 6

Flyes;
    15kgx10st
    15kgx12st
    20kgx6st

Stående sidolyft hantlar;
    7.5kgx12st
    7.5kgx10st
    7.5kgx10st

Drag till hakan V-handtag CC;
    35kgx12st
    50kgx12st
    50kgx12st

Kommentar;
    Ett riktigt hålla-igång-för-att-inte-tappa-allt pass! Men kändes bra, nästa pass ska jah fokusera på rygg och ben tänkte jag! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :up:

Gymma med flickvännen kan inte ha varit någon höjdare va ;) ? Jag har väl tur som har en flickvän som vägrar följa med till gymmet, hehe. Håller med dig helt angående hatet mot bänkpress i smithmaskin :D

kuulan wrote:
    Gymma med flickvännen kan inte ha varit någon höjdare va ;) ? Jag har väl tur som har en flickvän som vägrar följa med till gymmet, hehe. Håller med dig helt angående hatet mot bänkpress i smithmaskin :D

Vart mkt visa och mycket prat, men fick ku något gjort iallalfall. Slapp ku kondition på löpband iaf haha :)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 146 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.