Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › I vinter ska det växas!
hehe okej, jaja då var det ju ändå inte så farligt, lät u som att du skulle amputera dina fingrar först.
Hade inte det andra kopplet kommit imellan kunde jag nog ha haft nåt finger mindre nu…
var inte så farligt som det såg ut i söndags…
[img=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/389632_460893740591093_100000114148249_1980386_1004116221_n.jpg]
Jäklar, det såg faktiskt inte så trevligt ut. Riktigt jobbigt när oförutsedda saker kommer i vägen för träningen.. hoppas du kan köra igång igen fort!
Jepp, mer störande än sjukt e det…
En formbild från i söndags innan jag stötte handen…
Du har väl uppsökt läkare, va? Kallbrand eller annan skit vill du inte få. Såg illa ut!
Krya på sig nu.
jodå, har varit till läkare och 2ggr å byta bandage, och dom tyckte det såg bra ut…
Kanonfin form på dig!
Tråkigt med fingrarna, hoppas det läker snabbt och bra!
Tack!
Lär nog ta nån vecka ännu…Men det verkar nog läka fint!
Får börja köra chins med 3 fingrar annars… :p
15 set framlår + 12 set baklår blev dagens saldo + 1,5 promenad
Tränade axlar, biceps, triceps, underarmar och mage idag.
Typ 30 reppare med 40kg i militärpress och liknande övningar där stången kunde ligga mellan tummen och pekfingret utan att behöva klämma om den.
i ez-curl kom vikten på samma ställe, likaså i dips, pushdown gick bra utan att hålla om stången oxå.
Frontlyft med hantel gick med tummen uppåt grepp.
Sidolyft blev jobbigt då jag måste hålla hanteln mellan tummen och ring och lillfingret.
orkade inte med några vikter att tala om då…
fingrarna läker bra iaf.
[img=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/255225_463889116958222_511780049_n.jpg]
Fy fan! Det tog hårt! Du får skaffa mindre hund eller träna mer grepp
Liten hund e ingen hund!
Tror bestämt att en dubbelt mindre hund hade gett ganska bra brännsår med ett 4mm nylon koppel tvinnat runt fingrarna oxå!
Inte hundens fel utan kattens! Hate Cats!
10 set benspark
10 set bencurl
4 set utfall
3 set kabelrodd
10 set 12x60kg i bänk
4 set armpressar
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY