Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2010 at 17:46 #249564Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Lätt, gött som fan att ni krossade hv igår :devil:
Precis, riktigt kul att läsa med, precis som resten utav journalen.
Ja verkligen, men nervös var man ju i slut minuterna 😮
Tack!
Tänkte skriva upp lite mål som jag vill nå innan 2011
Bänkpress – 100kg (1 x 85-87,5kg nu)
Marklyft – 210kg, utan bälte (1 x 150kg nu)
Knäböj – 120kg (5 x 85kg nu)Känns det realistiskt?
16 april, 2010 at 20:06 #249565Anonym anvandareMemberDagens kost:
08.00 2dl Havregryn, 1dl whey fx, 0,5L mellanmjölk
11.00 Currykyckling med ris + 1L lättmjölk
13.30 1dl whey fx
Träning
15.30 1dl whey fx
17.00 1 avokado + 0,5L mellanmjölk
19.45 Spaghetti med köttfärssås (runt 100-200g) + 1L mellanmjölk, överdrivet mycket ost (tänkte inte när jag rev ner den så det blev verkligen för mycket, smakade endast ost.. men men .). Slutade med att jag lämnade ganska mycket kött (hade egentligen runt 250g) kvar då jag helt enkelt blev för mätt av all ost (flashback från min grisbulk, haha ).Tror inte jag äter mer idag, ligger nog redan på ett överskott skulle jag gissa :up:
16 april, 2010 at 20:15 #249566Anonym anvandareMemberSimig wrote:Dagens kost:
08.00 2dl Havregryn, 1dl whey fx, 0,5L mellanmjölk
11.00 Currykyckling med ris + 1L lättmjölk
13.30 1dl whey fx
Träning
15.30 1dl whey fx
17.00 1 avokado + 0,5L mellanmjölk
19.45 Spaghetti med köttfärssås (runt 100-200g) + 1L mellanmjölk, överdrivet mycket ost (tänkte inte när jag rev ner den så det blev verkligen för mycket, smakade endast ost.. men men .). Slutade med att jag lämnade ganska mycket kött (hade egentligen runt 250g) kvar då jag helt enkelt blev för mätt av all ost (flashback från min grisbulk, haha.Tror inte jag äter mer idag, ligger nog redan på ett överskott skulle jag gissa
E ni en stor familj som gillar mjölk eller liten? haha mjölk is the shit :emo-thumb jag pimplar i mig kanske 1,5litern om dagen. Fast de e morsans problem :whistle:
16 april, 2010 at 20:17 #249567Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Känns mycket realtiskt tycker jag rent spontant.Men hur ser utvesklingen ut annars? alltså då menar jag från början då du började att träna och ”mäta” resultaten i dessa 3?
Antar att du menade hur stark jag var när jag började träna? Väldigt svårt att svara på då jag körde så oseriöst och jag börjat med knäböj och marklyft de sista månaderna (med väldigt bra resultat).
Vet att jag klarade 80kg som max i marklyft, typ innan jul eller nåt, men det är ju väldigt mycket teknik där.
Och att jag i oktober hade 60kg som RM i bänkpress.
16 april, 2010 at 20:18 #249568Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:E ni en stor familj som gillar mjölk eller liten? haha mjölk is the shit :emo-thumb jag pimplar i mig kanske 1,5litern om dagen. Fast de e morsans problem :whistle:Haha nej, det är bara jag och morsan här hemma. Dock är det bara jag som dricker mjölk, hon brukar köpa hem 2L åt mig om dagen, lättmjölk blir det i skolan (som smakar vatten :evil:)
Idd, mjölk är verkligen flytande guld!
16 april, 2010 at 20:22 #249569Anonym anvandareMemberFlessa wrote:You got me right my friend. :up:Men med de måtten sätt så tycker jag absolut att du har suttit upp mycket rimliga mål. kötta på förfan, det klarar du!
Skönt att höra! Var lite rädd över att jag tagit lite för mycket vatten över huvudet och överskattat vilka ökningar jag har möjlighet att göra 😮
16 april, 2010 at 20:24 #249570Anonym anvandareMemberSimig wrote:Haha nej, det är bara jag och morsan här hemma. Dock är det bara jag som dricker mjölk, hon brukar köpa hem 2L åt mig om dagen, lättmjölk blir det i skolan (som smakar vatten :evil:)Idd, mjölk är verkligen flytande guld!
what?? lätt mjölk i skolan. usch.. Sånt skit innehåller bara en massa socker :yikes: vi får mellanmjölk, men skulle inte tacka nej för gammaldags hederlig 3% mjölk.
16 april, 2010 at 20:31 #249571Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Nejdå. Men även om du efter en stunds arbetande mot målet känner att det kanske var lite orealistiskt så är det ingen idé att köra på hårdare så att tekniken blir lidande, utan isåfall är det helt klart bättre att sänka ribban lite och klara den med klockren teknik.Men som sagt, du kommer att klara det, lycka till och fortsätt att kötta i gymet och att updatera din grymt bra journal. :up:
Helt rätt, tänker verkligen inte låta tekniken bli lidande. Tack för dom fina orden Flessa!
LyftarBruden wrote:what?? lätt mjölk i skolan. usch.. Sånt skit innehåller bara en massa socker :yikes: vi får mellanmjölk, men skulle inte tacka nej för gammaldags hederlig 3% mjölk.Socker i lättmjölk har jag aldrig hört talats om Tur ni har, det smakar ju iaf lite mjölk!
16 april, 2010 at 20:32 #249572Anonym anvandareMemberInget tvivel på att du klarar dina mål med din motovation du visar:)
16 april, 2010 at 20:59 #249573Anonym anvandareMemberSimig wrote:Helt rätt, tänker verkligen inte låta tekniken bli lidande. Tack för dom fina orden Flessa!Socker i lättmjölk har jag aldrig hört talats om Tur ni har, det smakar ju iaf lite mjölk!
Ju mindre fett de e i i vissa produkter ju mer mst dom hälla i smakhöjare, typ socker. Samma sak med yoghurt, mini yoghurt som e söt å rinnig eller en krämig tjock å lite halv sur fet yoghurt som innehåller naturliga ingredienser? Står iaf en massa på google
16 april, 2010 at 21:46 #249574Anonym anvandareMemberverkar vara bra och realistiska mål du satt upp med tanke på att du har rätt många månader på dig så tror jag inte du kommer ha några större problem att klara det
18 april, 2010 at 05:31 #249575Anonym anvandareMemberBra mål! Detta klarar du utan problem mannen!
18 april, 2010 at 10:28 #249576Anonym anvandareMemberTack så hemskt mycket för allt stöd!
Edit: Blir ingen träning idag, är bakis som ett svin och känner att jag börjar bli sjuk Hoppas på thaiboxning imorgon och ett överkroppspass på tisdag!
18 april, 2010 at 11:11 #249577Anonym anvandareMemberKötta extra hårt på tisdag då!
18 april, 2010 at 20:56 #249578Anonym anvandareMemberJag kan sammanfatta helgen med ett ord: Vila
Har tänk på allt förutom träning, inte tagit något proteinpulver och endast ätit när jag känt att jag velat göra de och utan att tänka på att äta så bra som möjligt. På underskott har jag nog hamnat, men det har varit skönt med vila!
Är grymt taggad på att köra thaiboxning imorgon och känner mig inte sjuk längre
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.