jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större

Home Forums Seriösa träningsjournaler jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 470 total)
  • Author
    Flessa wrote:
    Jag tycker allt att du är stark i alla fall, :)

Men kanse har det att göra med att du sänkt matintaget så radikalt, man brukar märka av det direkt isåfall, tyvärr. Prova att käka lite mer igen så kanske du får tillbaka mer ork och motivation. :)

MVH.

Tack Flessa 😮

Jo, det har du rätt i. Men jag har märkt av det under en mycket längre tid än så :(

Jupp öka matintaget har och ska jag göra, men har problem med aptiten just nu, som jag ofta har..

Nu har jag varit till stranden 3 dagar på raken, och två av dessa har resulterat i pizza istället för träning 😮

Idag blev det hur som helst träning, men inte ben som jag egentligen ska köra, ska jobba från 07.00 till 18.00 imorgon utomhus och känner inte riktigt för att ha träningsvärk i benen då :whistle:

Blev istället ett ryggpass, på ett nytt gym med en kompis jag inte gymmat med på säkert 6 månader. Gymmet var verkligen jätte bra och kostar exakt lika mycket som mitt nuvarande gym, det tar också endast 10 min att gå dit. Blir antagligen att jag byter till det när mitt nuvarande årskort tar slut (augusti tror jag)

Var osäker på vad vikterna var på varenda övning förutom en så skriver inte ner dem :up:

Rygg och Biceps

Skivstångsrodd
    11 x 70kg
    10 x 70kg
    10 x 70kg
    9 x 70kg
    6 x 70kg – grymt strikta

Latsdrag
    4 set x 7-10 reps

Chins
    5 x kv
    5 x kv

Sittande kabelrodd
    4 set x 7-10 reps, både ostrikt och strikt

BICEPS

Scottcurl maskin
    3 set x 4-8 reps

Skivstångscurl
    7 set x 4-8 reps, riktigt strikta

Sittande Hantelcurl
    tror det var 12-15 kg
    4 set x 5-8 reps, dessa var också riktigt strikta

Betyg:9/10
    Kommentar: Jag var riktigt otaggad och omotiverad, som jag varit i ett par dagar nu. Men det var en grym träningsmiljö och riktigt kul att köra med min polare. Nöjd med hela passet och vikterna var inte fyskam heller!

Kosten
    12.00 – 4 ägg stekta i olivolja, 0,5L rödmjölk
    13.00-16.00 – på stranden, chips och cola
    17.30 – 500g kvarg och 0,5L rödmjölk
    19.00-20.00 -träning
    I VM-matchens halvlek – 280g bacon med spaghetti och 1L rödmjölk
    Innan läggdags – Ett par mackor med mjölk

Sliten![/b]

Fick ca 3-4 h sömn innan jag skulle jobba 11 timmar (igår), och istället för att vila efter jobbet drog jag med några polare till en riktigt grym fest.

Har varit vila nu, men imorgon hoppas jag att ska kunna börja köra seriöst med träningen igen :)

Nu väntar jag på att min dubbelinbakade capricciosa ska komma, utkörning ftw :buttrock:

Ska bli grymt skönt att ligga framför fotbollen med pizza medans jag är bakis och ensam hemma :emo-thumb

Ciao!

Det blev 2 dagar fest istället 😮 Den senaste veckan har varit väldigt mycket alkohol och för lite träning och ätande.

Åker till Finland på onsdag och kommer därför inte kunna dokumentera träningen nå mer på ett par veckor, ska försöka köra där nere om jag fixar något gym.

Motivationen har som sagt inte varit den bästa dom senaste veckorna, har tappat ett par kilo och ligger nu runt 74-75 morgonvikt, känner mig faktiskt hårdare och magrutorna är mycket synligare. Ser det självklart som något positivt men det är fortfarande svårt för mig att gå ner i vikt då jag kämpat så mycket med att gå upp, jag kommer nog aldrig vilja ha den stenhårda och rippade kroppen som många här söker.

I finland blir det jävligt mycket mat, mormors mat är ju BÄST!

Var och fixade pass (ID handling, inte träningspass :D) förra veckan, mätte mig och allt, 179cm var resultatet och inte 174 som jag trott i ett par månader :D

Bjuder på en solbränd rygg som togs nyss ;)

Ser bra ut mannen! Du har kommit långt och har definitivt potential! Men skippa da junk food och festandet ett tag så ska du se att det går ännu bättre :up: btw, kör du med några kosttillskott?

Heyadamo wrote:
    Ser bra ut mannen! Du har kommit långt och har definitivt potential! Men skippa da junk food och festandet ett tag så ska du se att det går ännu bättre :up: btw, kör du med några kosttillskott?

Tack! Jag måste faktiskt säga emot här, kände verkligen att jag behövde det här, behövde tänka på annat då träning har tagit en allt för stor plats i mitt liv dom senaste 6 månaderna. Nu är jag sjukt motiverad igen, synd att man drar till Finland bara

Just nu är det bara Whey FX som gäller efter träningen, hade vanan att ta det på morgon och kväll också, tills jag hittade kvarg :D

Sen brukar det bli en 200mg koffein tablett innan träningen också

Börjar ju hända grejer här, igen! Hur länge stannar du i Finland? Fan att du åker på onsdag, jag kommer hem på onsdag från Finland Vi kunde dragit ett pass före, menmen vi tar det efter isf! :up:
    Försök hitta ett gym i Finland (Jag brukar ha de jävligt tråkigt här) Så att jag fick gymkort var min räddning, kostade 25euro för en månad där jag köpte. :)

snoozarn wrote:
    Börjar ju hända grejer här, igen! Hur länge stannar du i Finland? Fan att du åker på onsdag, jag kommer hem på onsdag från Finland Vi kunde dragit ett pass före, menmen vi tar det efter isf! :up:
    Försök hitta ett gym i Finland (Jag brukar ha de jävligt tråkigt här) Så att jag fick gymkort var min räddning, kostade 25euro för en månad där jag köpte. :)

Kommer nog hem den 21:a Juli, ja jag ska försöka hitta nåt, annars blir man ju så rastlös :D Vi får helt klart köra ett pass sen :up:!

Bröst, axlar och triceps[/b]

Borde egentligen köra ben, men foten har svullnat upp igen efter något som hände på fyllan (kommer inte ihåg) och ville därför inte riskera något.

Bänkpress
    9 x 70kg
    5 + 2 x 75kg
    3 + 1 x 77,5kg
    7 + 1 x 70kg

Lutande hantelpress
    8 x 25kg
    3 x 30kg
    8 x 25kg
    8 x 25kg
    7 x 25kg

Sittande bröstpress
    6 x 50kg
    4 x 50kg
    9 x 40kg

Cable cross over
    3 set

Militärpress
    8 x 30kg
    6 x 35kg
    4 x 35kg
    6 x 30kg
    5 x 30kg

Axelrotations maskin –> Dips-maskin
    5 set

Pushdowns med rak stång, enkeltrissa
    11 x 25kg
    8 x 30kg
    7 x 30kg
    6 x 30kg
    9 x 25kg

Betyg:9/10
    Kommentar: Fyfan va jag har saknat gymmet, och det var grymt länge sen jag njöt av att köra bröst. Det gick väldigt bra tycker jag, trodde verkligen inte att jag skulle orka så mycket efter den här helgen. Lite besviken över vikterna i militärpressen och att jag fick känningar i vänster axel, som jag fått nu på sistonde i militärpress. Hur som helst ett grymt pass :up:

Dagens kost:
    13.00 3 stekta ägg och 3 mackor
    16.00 2 stora kycklingklubbor med 1 dl jasminris + 1L standardmjölk
    20.00 – 21.20 – träning
    21.30 1 dl whey FX, 1 dl dextropur
    Nu 500g kvarg (10%) + 1L standardmjölk
    Om ett par timmar: massa mackor och mjölk :p

Orkar inte riktigt laga riktig mat nu :|

Rygg och Biceps[/b]

Sista passet som redovisas på ca 3 veckor då :up:

Sittande kabelrodd 100kg är maxvikt
    14 x 80
    10 x 85
    6 x 90kg PB tror jag
    8 x 85kg
    11 x 80kg
    Första gången jag börjar med denna övning, det tog riktigt bra

Skivstångsrodd
    8 x 75kg
    7 x 75kg
    7 x 75kg
    11 x 65kg
    8 x 65kg – Sjukt strikta

Latsdrag
    kommer inte ihåg repsen här, men vikten låg på 67,5-75kg, 5 sets

Skivstångscurl – strikta
    8 x 30kg
    1 + 2 x 40kg -det gick inte
    7 + 2 x 30kg
    6 + 1 x 30kg
    6 x 30kg
    5 x 30kg
    Körde med kort vila här

Ez-curls, bottenläge till parallell –> Parallell till toppläge –> vanliga curls
    7 x 25kg -> 7 x 25kg -> 4 x 25kg
    7 x 20kg -> 7 x 20kg -> 7 x 20kg
    6 x 20kg -> 6 x 20kg -> 7 x 20kg
    7 x 20kg -> 7 x 20kg -> 7 x 20kg
    Satan vilket pump! Liten vila och riktigt strikta :up:

Betyg:8/10
    Kommentar: Härligt sista pass i Sverige, dock liten överdos av koffein (200mg tablett + energydryck) vilket resulterade i lite illamående och skakningar.

Bra pass :) Se till och träna och redovisa passen även om du är i Finland! :)

snoozarn wrote:
    Bra pass :) Se till och träna och redovisa passen även om du är i Finland! :)

Kommer bli svårt, har inte tillgång till dator hemma hos min mormor, lantisar vettu 8)

Simig wrote:
    Kommer bli svårt, har inte tillgång till dator hemma hos min mormor, lantisar vettu 8)

Haha samma här.. Ett tips är och gå till bibloteket :up:

Uppdatering

Har spenderat dom senaste dagarna i Helsingfors vilket har resulterat i väldigt mycket mat, god mat :P

Ätit ute på resturang varje dag och även köpt hem en massa god mat, min moster älskar att skämma bort mig och min bror. Har endast fått möjlighet att köra ett pass och det gjorde jag igår, det blev ett överkroppspass. Passet i sig var underbart, roligt att träna med min bror också, men vikterna sög verkligen.

OBS. DOM HAR JU FAN 3,5%ig MJÖLK HÄR!!!! satan va god den är

Jag körde följande övningar igår, kommer dock inte ihåg vikterna, eller vill nog inte komma ihåg dem :frust:

Bänkpress
    5 set

Lutande hantelpress
    4 set

Skivstångsrodd
    5 set

Latsdrag
    4 set

Skivstångscurl –> Liggande tricepsextension
    5 set

Stående militärpess
    5 set

Snart blir det till att åka ner till några andra släktingar där jag ska försöka fixa ett par pass, första passet blir helt klart ben!

Fan, letade ju efter uppdatering från dig och se på fan! Du har ju uppdaterat haha. Kör hårt nu och lycka till! :)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 470 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.