Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 juli, 2010 at 02:43 #249774Anonym anvandareMember
Kom hem från finland igår, körde ett bröst och vadpass. Har inte haft tillgång till något gym där jag bodde i finland, konstigt nog hade gymmen sommarstängt, mycket underligt i mina ögon
Idag körde jag ett rygg pass som tog riktigt bra Jag börjar uppdatera seriöst imorgon efter mitt ben och axel pass, härligt att vara hemma.
snoozarn wrote:Fan, letade ju efter uppdatering från dig och se på fan! Du har ju uppdaterat haha. Kör hårt nu och lycka till!Tackar ja nu jävlar
26 juli, 2010 at 14:27 #249775Anonym anvandareMemberhar inte haft orken/tiden att uppdatera något, men har kört på och är riktigt sliten i kroppen, känns som den första veckan man tränade, igen
Får se när jag börjar uppdatera igen, ett ryggpass blire iaf snart och jag kanske skriver in det här :up:
26 juli, 2010 at 19:59 #249776Anonym anvandareMemberSimig wrote:har inte haft orken/tiden att uppdatera något, men har kört på och är riktigt sliten i kroppen, känns som den första veckan man tränade, igenFår se när jag börjar uppdatera igen, ett ryggpass blire iaf snart och jag kanske skriver in det här :up:
Se till o skriv upp lite nu
26 juli, 2010 at 20:29 #249777Anonym anvandareMemberRygg
Körde alla övningar så strikt jag kunde och med lite fler reps än vad jag brukar göra, har gjort de nu i början så jag vänjer kroppen lite[/b]
T-bar row
12 x 60kg
12 x 60kg
11 x 60kg
11 x 60kg
10 x 60kgMarklyft
6 x 100kg
6 x 120kg
5 x 130kg
5 x 130kgLatsdrag
12 x 67,5kg
10 x 67,5kg
10 x 67,5kg
9 x 67,5kgSittande kabelrodd
12 x 60kghttp://forum.body.se/images/editor/menupop.gif
12 x 65kg
11 x 65kg
10 x 65kgBetyg:8/10
Kommentar: Skönt att köra på kontakt, kändes riktigt bra med ett andra ryggpass sedan jag kom hem, påväg tillbaka till formen jag hade innan jag åkteförsökte ladda upp 2 bilder på ryggen men det ville inte fungera, försöker senare igen
26 juli, 2010 at 20:37 #249778Anonym anvandareMemberdagens pass på förra sidan
26 juli, 2010 at 21:12 #249779Anonym anvandareMemberhär börjar det ju hända saker
28 juli, 2010 at 02:33 #249780Anonym anvandareMembersvmannen wrote:här börjar det ju hända sakerByter gym den 3e augusti och har även planer på att börja på antingen MMA eller BJJ (brasiliansk ju jutsu) samtidigt som jag bygger på med mer massa.
Denna journal kommer jag nog att avsluta, kan hända att jag startar en ny när jag börjat på en av kampsporterna, denna kommer vara mycket mer soft och kanske tillochmed hamnar i dagboksavdelningen.
:buttrock::buttrock::buttrock:
28 juli, 2010 at 14:06 #249781Anonym anvandareMemberSimig wrote:Byter gym den 3e augusti och har även planer på att börja på antingen MMA eller BJJ (brasiliansk ju jutsu) samtidigt som jag bygger på med mer massa.Denna journal kommer jag nog att avsluta, kan hända att jag startar en ny när jag börjat på en av kampsporterna, denna kommer vara mycket mer soft och kanske tillochmed hamnar i dagboksavdelningen.
:buttrock::buttrock::buttrock:
Nowau dude 👿
28 juli, 2010 at 14:09 #249782Anonym anvandareMembersnoozarn wrote:Nowau dude 👿Vi ska fortfarande ta ett pass någon dag du får adda mig på msn
28 juli, 2010 at 16:17 #249783Anonym anvandareMemberSimig wrote:Vi ska fortfarande ta ett pass någon dag du får adda mig på msnBra där
24 januari, 2011 at 21:55 #249784Anonym anvandareMemberTänkte att det var dags att börja med Journalen igen.
Har lagt av med MMA:n och BJJ:n (min förra journal) eftersom att det tog allt för mycket tid från skolan.
Nu ska jag satsa helhjärtat på gymmet igen och försöka lägga på mig lite mer massa.
Väger för tillfället 75kg och är ca 175cm lång.
Mina stats är:
Bänkpress: 95-100kg
Knäböj: vet inte riktigt, men reppar på 100kg iaf
Marklyft: reppar på 150, skulle tro att 160 går upp relativt enkelt.Jag har blivit svagare i Marklyft det senaste halvåret, beror antagligen på att jag gått ner i vikt i samband med kampsportandet. Är i mycket bättre form nu än vad jag var förut iaf.
Körde Bröst, axlar och Biceps idag. Börjar dock dokumentera min träning imorgon då det blir ett rygg och triceps pass.
Här är en bild på dagsformen
Edit: SJUKT NÖJD över förändringen om man jämför med bilden längst upp på denna sida, visste inte att jag kommit så långt sen jag avslutade denna journal
24 januari, 2011 at 22:40 #249785Anonym anvandareMemberKul att du är tillbaka! Ryggen ser mycket bra ut, formen har förbättrats!
kör hårt:)24 januari, 2011 at 22:46 #249786Anonym anvandareMemberFan va grymt att du börjat med journalen igen Simon, ser verkligen framemot att läsa här igen.
Ser även mycket skillnad på bilderna om man jämför den från Juli och den i dagsläget. Du ser mycket större ut men på en lägre fett procent, tricepsen har växt fram och ryggen har blivit bra mycket bredare. Bra jobbat Simon.
Poseringen måste dock köttas på lika mycket, lat spread är jävligt svår men kötta på så kommer det bara bli bättre & bättre!EDIT; Ökat i bänken har du också gjort, fan stort grattis!
24 januari, 2011 at 23:01 #249787Anonym anvandareMemberhhhenke wrote:Kul att du är tillbaka! Ryggen ser mycket bra ut, formen har förbättrats!
kör hårt:)Ahh, tänkte köra lite seriösare nu Vet hur taggad man blir av att föra journal. Tack för att du tittade in, tycker också att formen är bättre.
snoozarn wrote:Fan va grymt att du börjat med journalen igen Simon, ser verkligen framemot att läsa här igen.Ser även mycket skillnad på bilderna om man jämför den från Juli och den i dagsläget. Du ser mycket större ut men på en lägre fett procent, tricepsen har växt fram och ryggen har blivit bra mycket bredare. Bra jobbat Simon.
Poseringen måste dock köttas på lika mycket, lat spread är jävligt svår men kötta på så kommer det bara bli bättre & bättre!EDIT; Ökat i bänken har du också gjort, fan stort grattis!
Tack för kommentaren mannen
Ja framsteg han verkligen gjorts, gått ner ca 3 kg, men känner mig mycket hårdare. Ryggen och biceps har blivit starkare, men brösten har gått riktigt bra faktiskt.
Ja ska försöka träna mer på posering, dom sitter inte riktigt än. Men känner ändå inte att det är superviktigt då jag inte ska tävla i framtiden, men alltid kul med bra bilder.
Bänken har gått riktigt bra! Har inte tagit 100 än, men 95 gick upp riktigt lätt för ca en månad sen, ska snart försöka på 100, skulle vara grymt roligt att klara det.
24 januari, 2011 at 23:27 #249788Anonym anvandareMembersnoozarn wrote:Fan va grymt att du börjat med journalen igen Simon, ser verkligen framemot att läsa här igen.Ser även mycket skillnad på bilderna om man jämför den från Juli och den i dagsläget. Du ser mycket större ut men på en lägre fett procent, tricepsen har växt fram och ryggen har blivit bra mycket bredare. Bra jobbat Simon.
+1, Kunde inte sagt det bättre.
Ät på som du har gjort innan, har för mig att du är ett stort fan utav mjölk ? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.