jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större

Home Forums Seriösa träningsjournaler jag kan, jag vill, jag ska.. 92ans väg att bli större

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 470 total)
  • Author

Kom hem från finland igår, körde ett bröst och vadpass. Har inte haft tillgång till något gym där jag bodde i finland, konstigt nog hade gymmen sommarstängt, mycket underligt i mina ögon :(

Idag körde jag ett rygg pass som tog riktigt bra :D Jag börjar uppdatera seriöst imorgon efter mitt ben och axel pass, härligt att vara hemma.

snoozarn wrote:
    Fan, letade ju efter uppdatering från dig och se på fan! Du har ju uppdaterat haha. Kör hårt nu och lycka till! :)

Tackar :D ja nu jävlar

har inte haft orken/tiden att uppdatera något, men har kört på och är riktigt sliten i kroppen, känns som den första veckan man tränade, igen :D

Får se när jag börjar uppdatera igen, ett ryggpass blire iaf snart och jag kanske skriver in det här :up:

Simig wrote:
    har inte haft orken/tiden att uppdatera något, men har kört på och är riktigt sliten i kroppen, känns som den första veckan man tränade, igen :D

Får se när jag börjar uppdatera igen, ett ryggpass blire iaf snart och jag kanske skriver in det här :up:

Se till o skriv upp lite nu

Rygg

Körde alla övningar så strikt jag kunde och med lite fler reps än vad jag brukar göra, har gjort de nu i början så jag vänjer kroppen lite[/b]

T-bar row
    12 x 60kg
    12 x 60kg
    11 x 60kg
    11 x 60kg
    10 x 60kg

Marklyft
    6 x 100kg
    6 x 120kg
    5 x 130kg
    5 x 130kg

Latsdrag
    12 x 67,5kg
    10 x 67,5kg
    10 x 67,5kg
    9 x 67,5kg

Sittande kabelrodd
    12 x 60kghttp://forum.body.se/images/editor/menupop.gif
    12 x 65kg
    11 x 65kg
    10 x 65kg

Betyg:8/10
    Kommentar: Skönt att köra på kontakt, kändes riktigt bra med ett andra ryggpass sedan jag kom hem, påväg tillbaka till formen jag hade innan jag åkte :)

försökte ladda upp 2 bilder på ryggen men det ville inte fungera, försöker senare igen

dagens pass på förra sidan

här börjar det ju hända saker ;)

svmannen wrote:
    här börjar det ju hända saker ;)

Byter gym den 3e augusti och har även planer på att börja på antingen MMA eller BJJ (brasiliansk ju jutsu) samtidigt som jag bygger på med mer massa.

Denna journal kommer jag nog att avsluta, kan hända att jag startar en ny när jag börjat på en av kampsporterna, denna kommer vara mycket mer soft och kanske tillochmed hamnar i dagboksavdelningen.

:buttrock::buttrock::buttrock:

Simig wrote:
    Byter gym den 3e augusti och har även planer på att börja på antingen MMA eller BJJ (brasiliansk ju jutsu) samtidigt som jag bygger på med mer massa.

Denna journal kommer jag nog att avsluta, kan hända att jag startar en ny när jag börjat på en av kampsporterna, denna kommer vara mycket mer soft och kanske tillochmed hamnar i dagboksavdelningen.

:buttrock::buttrock::buttrock:

Nowau dude 👿

snoozarn wrote:
    Nowau dude 👿

Vi ska fortfarande ta ett pass någon dag :) du får adda mig på msn

Simig wrote:
    Vi ska fortfarande ta ett pass någon dag :) du får adda mig på msn

Bra där :)

Tänkte att det var dags att börja med Journalen igen.

Har lagt av med MMA:n och BJJ:n (min förra journal) eftersom att det tog allt för mycket tid från skolan.

Nu ska jag satsa helhjärtat på gymmet igen och försöka lägga på mig lite mer massa.

Väger för tillfället 75kg och är ca 175cm lång.

Mina stats är:
    Bänkpress: 95-100kg
    Knäböj: vet inte riktigt, men reppar på 100kg iaf
    Marklyft: reppar på 150, skulle tro att 160 går upp relativt enkelt.

Jag har blivit svagare i Marklyft det senaste halvåret, beror antagligen på att jag gått ner i vikt i samband med kampsportandet. Är i mycket bättre form nu än vad jag var förut iaf.

Körde Bröst, axlar och Biceps idag. Börjar dock dokumentera min träning imorgon då det blir ett rygg och triceps pass.

Här är en bild på dagsformen

Edit: SJUKT NÖJD över förändringen om man jämför med bilden längst upp på denna sida, visste inte att jag kommit så långt sen jag avslutade denna journal

Kul att du är tillbaka! Ryggen ser mycket bra ut, formen har förbättrats!
    kör hårt:)

Fan va grymt att du börjat med journalen igen Simon, ser verkligen framemot att läsa här igen.

Ser även mycket skillnad på bilderna om man jämför den från Juli och den i dagsläget. Du ser mycket större ut men på en lägre fett procent, tricepsen har växt fram och ryggen har blivit bra mycket bredare. Bra jobbat Simon.
    Poseringen måste dock köttas på lika mycket, lat spread är jävligt svår men kötta på så kommer det bara bli bättre & bättre! :)

EDIT; Ökat i bänken har du också gjort, fan stort grattis!

hhhenke wrote:
    Kul att du är tillbaka! Ryggen ser mycket bra ut, formen har förbättrats!
    kör hårt:)

Ahh, tänkte köra lite seriösare nu :) Vet hur taggad man blir av att föra journal. Tack för att du tittade in, tycker också att formen är bättre.

snoozarn wrote:
    Fan va grymt att du börjat med journalen igen Simon, ser verkligen framemot att läsa här igen.

Ser även mycket skillnad på bilderna om man jämför den från Juli och den i dagsläget. Du ser mycket större ut men på en lägre fett procent, tricepsen har växt fram och ryggen har blivit bra mycket bredare. Bra jobbat Simon.
    Poseringen måste dock köttas på lika mycket, lat spread är jävligt svår men kötta på så kommer det bara bli bättre & bättre! :)

Tack för kommentaren mannen :D

Ja framsteg han verkligen gjorts, gått ner ca 3 kg, men känner mig mycket hårdare. Ryggen och biceps har blivit starkare, men brösten har gått riktigt bra faktiskt.

Ja ska försöka träna mer på posering, dom sitter inte riktigt än. Men känner ändå inte att det är superviktigt då jag inte ska tävla i framtiden, men alltid kul med bra bilder.

Bänken har gått riktigt bra! Har inte tagit 100 än, men 95 gick upp riktigt lätt för ca en månad sen, ska snart försöka på 100, skulle vara grymt roligt att klara det.

snoozarn wrote:

+1, Kunde inte sagt det bättre.
    Ät på som du har gjort innan, har för mig att du är ett stort fan utav mjölk :D?

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 470 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.