Jan Hansson satsar på 2006

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jan Hansson satsar på 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 100 total)
  • Author

Janne är på G igen. 3 dagar på raken har jag inte gjort sen förra höstens diet. Rygg och mage blev det idag. Kändes riktigt bra :up:

Kan man inte få se lite övningar och vikter också :D

Lindmark wrote:
    Kan man inte få se lite övningar och vikter också :D

Jag kör som en 80 kg kille när det gäller vikter så det är inte mycket att titta på :p

Jan Hansson wrote:
    Jag kör som en 80 kg kille när det gäller vikter så det är inte mycket att titta på :p

hrmm vad menar du med det 👿 80kg

jocke wrote:

sådanna där fjollvikter som alla -80 killar använder. :devil:
    det är därför det inte blir mera kött på benknotorna!:rtfm: :fun:

Jonas Lundberg wrote:
    sådanna där fjollvikter som alla -80 killar använder. :devil:
    det är därför det inte blir mera kött på benknotorna!:rtfm: :fun:

Du och jag anytime dude :aggresiv: :bb2:

jocke wrote:

Ha ha det är som Jonas säger, men jag har lyckats ganska hyfsat ändå, men jag är bara en mycket vek tungviktare som lyfter vikter som ni mindre killar klarar och ibland tom mer än lilla jag 😮 . Det syns ju inte på scen hur många kg jag lyfter :nerd-tb:

Ska bli intressant o följa….behöver själv lite motivation för o ge det där lilla extra…kanske är det du som ger mig den?
    Jag VET att du kan Janne, o det vet du oxå…så…NO excuses…back to basics!!

Storfredda wrote:
    Ska bli intressant o f
    jocke wrote:

Hehe…men du ska väl inte ta åt dig…du går väl som tungviktare nu…har jag för mig :P

Å Janne…lycka till:up: …ska bli kul å se dig på scen igen…å jag hoppas vi får tillfälle att komma ner å checka din form även innan dess…

Träna på!:bb3:

[quote=”Camilla

Vila,

Jan Hansson wrote:
    Vila, Äta, Äta, Äta Måla köket hemma hos syrran. Leka med Charlie, Äta, Äta Vila Vila :lazy: En typisk vilodag hos Janne i Ystad

Hej Janne!
    Bra att du börjar satsa igen!
    Själv vilar man varje dag nu och ska göra det i två veckor, för att kunna i Januari börja med en träningsmetod som ska ge mig bra förutsättningar för helsatsningen som börjar i mitten av februari till SM i AF.
    Hur jag äter ???
    Efter diet i över ett halvår har jag drabbats av alzheimers bullimi, äter och äter men glömmer att spy :emo-thumb
    Frukost: 7 mackor vitt bröd med smör och diverse pålägg. 2dl gröt. russin. blåbär. protein drink.
    Frukost 2: 5 st proteinpankakor
    Lunch: Julbord på jobbet. 10 tallrikar mat (ej fulla då…) 4 tallrikar risalamalta med saftsås… lite pepparkakor mm
    oj
    igår avslutade jag dagen med från kl 18… 2 tallrikar mjölk och kalaspuffar, pasta med ketchup, riskakor med smak av gräslök och sour cream (nästan en hel paket), pepparkakor, proteindrink (gjord som glass).

Så här har det sett ut sen efter tävlingen.
    Men nu får det snart vara bra. På måndag är det normal mat som gäller!
    Söndag ska jag baka men Malva och Johanna lussekatter och pepparkakor, det lär bli ett par stycken. Eftersom sist jag fick smak på lussekatterna (måndags) åt jag 6st. Därefter en burk (!) pepparkakor och lite grönt te att skölja ner det hela med.

Vi ses på gymmet Janne!
    MVH Seth Ronland

SethRonland wrote:
    Hej Janne!
    Bra att du börjar satsa igen!
    Själv vilar man varje dag nu och ska göra det i två veckor, för att kunna i Januari börja med en träningsmetod som ska ge mig bra förutsättningar för helsatsningen som börjar i mitten av februari till SM i AF.
    Hur jag äter ???
    Efter diet i över ett halvår har jag drabbats av alzheimers bullimi, äter och äter men glömmer att spy :emo-thumb
    Frukost: 7 mackor vitt bröd med smör och diverse pålägg. 2dl gröt. russin. blåbär. protein drink.
    Frukost 2: 5 st proteinpankakor
    Lunch: Julbord på jobbet. 10 tallrikar mat (ej fulla då…) 4 tallrikar risalamalta med saftsås… lite pepparkakor mm
    oj
    igår avslutade jag dagen med från kl 18… 2 tallrikar mjölk och kalaspuffar, pasta med ketchup, riskakor med smak av gräslök och sour cream (nästan en hel paket), pepparkakor, proteindrink (gjord som glass).

Så här har det sett ut sen efter tävlingen.
    Men nu får det snart vara bra. På måndag är det normal mat som gäller!
    Söndag ska jag baka men Malva och Johanna lussekatter och pepparkakor, det lär bli ett par stycken. Eftersom sist jag fick smak på lussekatterna (måndags) åt jag 6st. Därefter en burk (!) pepparkakor och lite grönt te att skölja ner det hela med.

Vi ses på gymmet Janne!
    MVH Seth Ronland

Ha ha Ha välkommen till mina ätardagar Seth fast du äter rent för lite Choklad :| Snart får du kanske göra din nya satsning på ett nytt gym så anpassa det inte för mycket till YKK maskinparken :whistle: Nya besked kommer inom 1-2 veckor ang gymmet hoppas jag. Trevlig helg på er alla 3.

då får man ju komma ner och köra lite och vissa vad en -80 kille kan :p :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.