Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › jävla träningresultat !! nu satsar jag stenhårt !!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 september, 2012 at 21:55 #1068545Anonym anvandareMemberGober wrote:Äter man ordentligt och faktiskt ligger på överskott kan man träna mycket hårt utan att blir trött och sliten. Sedan är ju givetvis psykisk hälsa viktig och det handlar nog oftare om stress osv utanför gymmet som gör att man känner sig sliten snarare än att man vilat lite för lite mellan seten på gymmet.
Bara en tanke.
+1
10 september, 2012 at 16:32 #1068584Anonym anvandareMemberFYFAN!!!
Orka äta all denna skit :S fått kväljningar dom 2 senaste måltiderna, Ska äta 3 lagade måltider om dagen, 1 frukost och 3 mellanmål :S jag har en lunch, ett mellanmål och kvällsmat kvar och klockan är 16;30
Trodde fan inte att äta skulle va så jävla jobbigt, hoppas detta varar de första dagarna bara för annars kommer jag fan inte palla med10 september, 2012 at 16:47 #1068587Anonym anvandareMemberemilmar2009 wrote:FYFAN!!!Orka äta all denna skit :S fått kväljningar dom 2 senaste måltiderna, Ska äta 3 lagade måltider om dagen, 1 frukost och 3 mellanmål :S jag har en lunch, ett mellanmål och kvällsmat kvar och klockan är 16;30
Trodde fan inte att äta skulle va så jävla jobbigt, hoppas detta varar de första dagarna bara för annars kommer jag fan inte palla medJag åt extremt lite och onyttigt innan jag började träna och hade faktiskt samma problem i början med att få i mig all mat. Numera säger kroppen till på de tidpunkter jag kört att den behöver mat så för min del löste sig detta efter ett tag när kroppen kommit igång. Sedan kan man faktiskt äta nyttig GOD MAT om man letar bland recept och dylikt.
Jag är ingen kock men mitt intresse har ökat då jag märker att kroppen reagerar positivt på de också.Äter mycket fisk, kött och kyckling samt mindre av potatis och pasta, Kör även lite lättare såser samt även gjort kalla såser på kvarg med olika kryddor i som funkar utmärkt.
Det spm gäller är att vara positivt inställd till mat och träning annars tror jag man fuskar här och där tyvärr.
Lycka till.
10 september, 2012 at 17:40 #1068590Anonym anvandareMemberVad är det för mat du äter då? du vet väl att det går utmärkt att bygga muskler på husmanskost. Du behöver inte sitta och trycka i dig 3kg kycklingfile och 5kg grönsaker om dagen. Har du svårt att äta stora mängder mat så lägg till extra fett och kolhydrater så blir det inte lika mycket volym om nu det är problemet.
Sen kan man ju alltid fylla ut kaloribehovet med ett bra mellanmål som tex proteinshake där du mixar ner havre och banan. Det blir en del kalorier, lätt att dricka och smakar bra. Extra olja på klyftpotatisen osv är små knep man kan ta till för att komma upp i tillräcklig mängd kalorier.
10 september, 2012 at 18:59 #1068603Anonym anvandareMemberjag käkar Frukost:
100 g Fiberhavregryn
Frysta bär, hallon/blåbär 2 dl
50 g whey 100Mellanmål:
2 st skivor Fazer Rågform mjukt bröd
3 kokta ägg
1 äppleLunch:
200 g Kycklingfilé / kött / nötfärs
100 g kokt basmatiris/pastaMellanmål:
200 g lax
100 g kokt basmatiris/pasta
100 g broccoliEfter träning:
50 g protein
80 g vitargoMiddag:
200 g kycklingfilé / kött / nötfärs
100 g kokt basmatirisKvällsmål innan sänggående:
50 g whey 100
40 g mandlar/nötter2940 kcal
10 september, 2012 at 19:21 #1068606Anonym anvandareMemberDeffmat i mina ögon, inget fel i det men personligen hade jag lagt till lite sås mm och kanske tagit bort lite av något annat så blir det ju lite mindre volym. lx och ris till mellanmål känns overkill, Lunch och middag räcker ju fint som lagade mål. Så istället för lax och ris skulle man ju kunna köra någon sådan shake jag rek i tidigare inlägg. Bara ett tips, men jag förstår att den kosten är svår att få i sig om man inte har lätt för att äta mkt.
10 september, 2012 at 19:22 #1068607Anonym anvandareMembersecret692 wrote:emilmar2009 wrote:FYFAN!!!Orka äta all denna skit :S fått kväljningar dom 2 senaste måltiderna, Ska äta 3 lagade måltider om dagen, 1 frukost och 3 mellanmål :S jag har en lunch, ett mellanmål och kvällsmat kvar och klockan är 16;30
Trodde fan inte att äta skulle va så jävla jobbigt, hoppas detta varar de första dagarna bara för annars kommer jag fan inte palla medJag åt extremt lite och onyttigt innan jag började träna och hade faktiskt samma problem i början med att få i mig all mat. Numera säger kroppen till på de tidpunkter jag kört att den behöver mat så för min del löste sig detta efter ett tag när kroppen kommit igång. Sedan kan man faktiskt äta nyttig GOD MAT om man letar bland recept och dylikt.
Jag är ingen kock men mitt intresse har ökat då jag märker att kroppen reagerar positivt på de också.Äter mycket fisk, kött och kyckling samt mindre av potatis och pasta, Kör även lite lättare såser samt även gjort kalla såser på kvarg med olika kryddor i som funkar utmärkt.
Det spm gäller är att vara positivt inställd till mat och träning annars tror jag man fuskar här och där tyvärr.
Lycka till.
Skönt o höra att de är fler som har detta problemet, jag tror faktiskt också de kommer o gå över när kroppen vant sig som du säger, men som sagt nu i början är de extremt jobbigt. Men självdisciplinen är på 110% så detta ska jag la fixa
25 september, 2012 at 19:40 #1069478Anonym anvandareMemberdå har man bulkat i 2 veckor nu. Vart hos min PT och vägt o mätt o räknat ut grejer
Jag har ökat 1% muskelmassa i benen, 0,4% kring bålen,
Tappat 0,7% fett totalt,Inte några världsomfattande resultat men de har bara gått 2 veckor, Ska köra detta schemat i 4 veckor till innan nästa mätning. Jag är ju piggare o mår bättre så det är den största vinsten hittills
28 september, 2012 at 19:57 #1069691Anonym anvandareMembermåste tillägga att de är superskönt o träna nu jag har verkligen börjat komma i form o se resultat. det blir roligare o träna med en gång, har ökat vikterna på gymmet grymt mycket också,
så jävligt roligt att de går bra nu
de tuffaste på gymmet just nu är att få i sig alla drinkar23 oktober, 2012 at 20:50 #1070727Anonym anvandareMemberYtterligare 4 veckor gått snart, eller 1 månad som många säger,
Bulkar fortfarande med mina 7 ”måltider om dagen” går bra nu men inga direkt synliga resultat.
Vart sjuk också så jag va ifrån träningen 1 vecka. .
men som sagt de flyter på och jag kommer o dela med mig av någon för o efterbild så fort jag tycker att de blivit märkvärdiga resultat30 oktober, 2012 at 17:03 #1070951Anonym anvandareMember6 månader bulkning kvar då
17 november, 2012 at 19:24 #1071662Anonym anvandareMembernu börjar resultaten inte bara synas på vikterna utan också på kroppen.
Riktigt jävla kul o träna nu när man ser vad som händer.
Skulle nog säga att träningen just nu är klockren,Börjat träna magen 4 ggr i veckan, bara där på hela kroppen jag inte märker skillnad
26 november, 2012 at 19:17 #1071984Anonym anvandareMemberkört stenhårt nu i 4 veckor utan en enda droppe alkohol. Resultat har de blivit därefter också
jag trodde inte på att en ”festkväll” kunde förstöra så mycket som alla sa, men efter bara 10 månaders träning så kan jag instämma till 100% en riktig festkväll är tuff som satan att ta ikapp.Träningen går kanon, har lagt upp ett par bilder på min sida om någon vill se hur jag såg ut innan jag började träna.
bara för att jag har varit så jäkla duktig nu i 4 veckor utan en enda droppe alkohol så tar jag en öl till laxen ikväll3 december, 2012 at 18:09 #1072208Anonym anvandareMemberjapp då ska man träna bort 2 pizzor, 1 macdonalds meny, 2 liter cola, 20 öl, en jävla massa vitt bröd och ost, samt 1 chipspåse och 0,5 kg godis. detta va ett speciellt tillfälle så jag kommer varken dricka eller äta sån skit nu på 7 veckor i rad, tror jag behövde denna super kaloridagen aja det taggar mig bara ännu mer att dra till gymmet nu
19 december, 2012 at 21:35 #1072688Anonym anvandareMembervarit sjuk 12 dagar åt helvete med träningen, Körde igång idag igen o de va härligt som fan!
kommer åka på fetaste träningsvärken imorn. (sjukt nog på 12 dagar) men så är det iaf. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.