Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,516 total)
  • Author

Fan man blir ju deprimerad nar man ser vikterna! men nar jag kommer hem blir det andra bullar…

Dagsvikt: 103kg

Hantelcurl:
    10x10kg per hantel
    10x15kg
    10x20kg
    10x20kg

Sittande rodd:
    10x10plattor
    10x15plattor
    10x20plattor ( Fullt mag och man fick inte lägga po hantlar)
    10x20plattor

Latsdrag:
    10x10plattor
    10x17plattor
    10x17plattor (Helt sjukt vad svort det ar att holla fokus nar det ar sohar varmt hehe)

den bästa träningen är den som blir av! Jämför inte vikterna och speciellt inte vid maskiner och kabelmaskiner för där skiljer det sig mellan olika och sen gör nog värmen sitt också. Glöm inte vatten och salt ;)

jaha den sista tiden har det inte blivit mycket gym alls faktiskt :( kanske 1-2pass max!
    imorn drar jag ut till phi phi so do blir det mest armhävningar och sånt… men ah det blir andra bullar när jag kommer hem som sagt hehe :p // Jimmy

isabella wrote:
    den bästa träningen är den som blir av! Jämför inte vikterna och speciellt inte vid maskiner och kabelmaskiner för där skiljer det sig mellan olika och sen gör nog värmen sitt också. Glöm inte vatten och salt ;)

ja absolut ere so men det känns konstigt bara haha! ta det lungt peace out8)

Imorn oker vi tillbaka till patong so do drar jag igong gymmandet igen fan va najs!!!!
    Uppdaterar efter forsta passet :)

Jimmy124 wrote:
    Imorn oker vi tillbaka till patong so do drar jag igong gymmandet igen fan va najs!!!!
    Uppdaterar efter forsta passet :)

Najs Najs, en annan dissar träningen i nga dagar nu för slapp och julskinka

Har varit sjukt dålig på att uppdatera men idag landade jag 05.40 i sverige så det vart är pass på flex idag :)

Hantelpress:
    8x25kg per hantel
    8x40kg
    7×42,5kg

Sne hantelpress:
    8x30kg per hantel
    6x30kg

Stående flyes i cc:
    8x35kg per hand
    8×37,5kg
    8x40kg

Bröstpress i maskin:
    8x10plattor
    4x14plattor
    7x12plattor

Liggande på bänk så drar man rep över huvet: vet ej vad övningen heter men jag kallar den chef övningen haha
    10x35kg
    10x50kg
    8x65kg
    4x75kg
    10x50kg

Pushdowns (curl varianten) en hand i taget:
    10x20kg
    10x20kg
    6x25kg
    8x25kg

Kommentar: Helvete vad man har tappat i styrka i uppehållet… men motiveringen finns fortfarande så nu börjar hårdkörningen!!!

Dagsformen på triceps efter passet.. fan i helvete måste på med mer massa! :)

[http://forumbilder.se [img=http://forumbilder.se/images/5728201033442ded2.jpg]]

Mer massa? Skojar du med mig, shit du är ju grov!

Fy f*n! inte hälsa du idag på gymmet :nono: ( jag va väl lika dålig i för sig)

Här var det verkligen någon som är ivrig att komma igång med träningen :emo-thumb och du, styrkan är snart tillbaka ska du se!

isabella wrote:
    Fy f*n! inte hälsa du idag på gymmet :nono: ( jag va väl lika dålig i för sig)

Här var det verkligen någon som är ivrig att komma igång med träningen :emo-thumb och du, styrkan är snart tillbaka ska du se!

Va du där? Jag såg dig inte iallafall det kan ju vart för att jag såg suddigt och ville spy hela passet dock :-P

Roligt wrote:
    Mer massa? Skojar du med mig, shit du är ju grov!

Tackar tackar men detta e bara början! Nu börjar hårdkörningen :-)

Jimmy124 wrote:
    Va du där? Jag såg dig inte iallafall det kan ju vart för att jag såg suddigt och ville spy hela passet dock :-P

yes stog på löpbandet och plågade mig :p Haha va passet så jobbigt

Syns att du solat i af med brännan och de solblekta ögonbrynen :emo-thumb

isabella wrote:
    yes stog på löpbandet och plågade mig :p Haha va passet så jobbigt

Syns att du solat i af med brännan och de solblekta ögonbrynen :emo-thumb

Åfan då missade jag dig totalt hehe ja fyfan va jobbigt det var… ville bara spy efter första setet :p

Jimmy124 wrote:
    Åfan då missade jag dig totalt hehe ja fyfan va jobbigt det var… ville bara spy efter första setet :p

haha det ska vara jobbigt :P Du kanske va lite mör efter flygtrippen hem från thailand

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.