Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,516 total)
  • Author
    snoozarn wrote:
    gryyymt jimmy! :)

Tackar kul att höra dennis! :)

isabella wrote:
    äsch så farligt såg inte tekniken ut att vara du! :up:

hehe ja jag försöker ju köra så strikt som det går :emo-thumb

Flessa wrote:
    Stämmer med i kören totalt och lite till alltså. Redigt kul med film och jag tycker verkligen inte tekniken lämnar något större att klaga på precis. Du nämner ju dessutom att du känner att det tar där det ska och då har du ju kontakten så that´s it vafan. För övrigt så tycker jag mig lägga märke till ett par köttiga armar när jag kollade filmen. :up:

Tack ska du ha min vän! armarna duger i krig, Nästa söndag ska jag kriga upp 210kg..
    Ska försöka att komma ihåg kameran imorn till bröst/triceps passet också :up:

CinaP wrote:
    Tycker de ser helt ok ut:emo-thumb! Teknik kan man alltid jobba på , men jag har sett mycket sämre kan jag säga. Kämpa på:D!!

Tackar tackar jo tekniken håller jag på att jobbar med varje rygg pass nästan :)

Kan berätta en annan grej om passet också.. Det kändes som att gymma bakfull för att när jag bara kolla på en hantel började jag svettas och det rann nästan svett hela passet hehe vettefan vad som hände riktigt! :p

Kom nyss hem från veckans fotbollsträning också så nu är jag mör och fin i benen
    😮 Dags att äta tack för mig// Jimmy

Gött med film! Nu vet man att det inte var snack, vilket jag iofs inte trodde :)

Lumik wrote:
    Gött med film! Nu vet man att det inte var snack, vilket jag iofs inte trodde :)

Jafan jag har ju sagt flera gånger att film kommer så nu vare dags! men än finns ingen film på ett 220kg lyft men jag återhämtar mig fortfarande från thailands resan :p nästa söndag blir det som sagt 210kg som ska upp..

Hantelpress: Kör hela januari ut med hantelpress sen kör jag bänkpress hela februari osv..
    10x20kg
    10x20kg
    8x40kg
    6x45kg
    5x45kg
    9x40kg

Sned hantelpress:
    8x35kg
    8x35kg
    5x40kg
    8x35kg

Pec deck i maskin:
    10x6plattor
    10x10plattor
    9x10plattor
    7x10plattor

Stående flyes i cc:
    8x35kg
    8x40kg
    pass på 2sista
    9x30kg

Nedifrån och upp i cc:
    10x20kg
    8x25kg
    8x25kg
    7,5x25kg

Pushdowns i cc:
    8x80kg
    10x80kg
    10x80kg
    (Film)
    8x80kg
    8x80kg
    Hade velat kört tyngre men cc:n med tyngre vikter var upptagen…

Kommentar: Helvetes mycket folk i gymmet så jag hitta inget flyt 👿

Här kommer filmen men som sagt hade velat köra tyngre.. fan va folk det var!

[youtube=f_kHTBnfOWQ]

Grymma pushdowns:DStrikta var dom med:emo-thumb

Fy fan jimmy, riktigt nice:a pushdowns!

Hantelpressarna är inte heller så dåliga :D

Rasmus90 wrote:
    Grymma pushdowns:DStrikta var dom med:emo-thumb

Försöker köra så strikt som det går. Kommer tyngre filmer framöver när det är mindre folk i gymmet :)

ralle12 wrote:
    Fy fan jimmy, riktigt nice:a pushdowns!

Hantelpressarna är inte heller så dåliga :D

Tack så mycket! :) en 6a på 50kg hantlarna ska upp innan februari, då vet man att jag har den gammla styrkan igen…

Fyfan vad kött, dina armar e bara föööör grova :)

Såg ut som att du stog och pressade ner luft :D Starkt!

hel ballt ju:) jag som tyckte jag började bli stark i puchdown när jag tog 80 4rep idag så kommer du o kör en luft 10 på samma vikt haha:) grymt bra jobbat:emo-thumb

Hahaha fyfan vilka pushdowns :) håller med Yaldish helt!

ottoman_muscle,yaldish,dirtyjackshit och kilam: ni anar inte hur kul det är att höra det här! :), men som sagt det kommer tyngre filmer framöver när det är mindre folk så man kan köra dom grejerna man vill osv // Jimmy

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.