Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,516 total)
  • Author

Feta handelroddar alltså!

Kötta på nu Jimmy!

ralle12 wrote:
    Feta handelroddar alltså!

Kötta på nu Jimmy!

tackar tackar! och fetare kommer dom absolut att bli, Ja det kan man säga att jag ska :)

Håller med föregående talare! Du är på rätt väg känns det som! En dag ska jag också lyfta så mycket! :D

Kolla gärna in min journal och släng in någon kommentar på bilder samt min träning! :)

MVH

Hade inte varit o läst din journal på ett par dagar och ser att du börjat kötta på i full fart! :). Du får ta och sakta ner lite så man hinner med :D

Pasko wrote:
    Håller med föregående talare! Du är på rätt väg känns det som! En dag ska jag också lyfta så mycket! :D

Kolla gärna in min journal och släng in någon kommentar på bilder samt min träning! :)

MVH

Ottoman Muscle wrote:
    Hade inte varit o läst din journal på ett par dagar och ser att du börjat kötta på i full fart! :). Du får ta och sakta ner lite så man hinner med :D

Tack för motivationen boys! nu är det fan dags att börja ta i som fan!!!!!! :)

I just had seeeeeeeeeex…

Ah juste, träningsforum var ju det här =)

Skit bra köttat mannen, du är grov (y)

Inga dåliga hantelroddar där! Synd att det är max.. kanske funkar med att köra med ena änden av en skivstång? :D

Roligt wrote:
    I just had seeeeeeeeeex…
    Ah juste, träningsforum var ju det här =)
    Skit bra köttat mannen, du är grov (y)

Grov vettefan än men det kommer! :)

Flessa wrote:
    Du är helt galen mannen. Riktigt saftiga vikter du både lyfter och pressar i de flesta övningarna alltså. Kör hårt Jimmy, ser som sagt riktigt bra ut här inne. :up:

Tackar tackar! :)

Wabban wrote:
    Inga dåliga hantelroddar där! Synd att det är max.. kanske funkar med att köra med ena änden av en skivstång? :D

jag väntar tills flex i farsta inför sina 70kg hantlar då kommer ryggpassen att bli där framöver :p Men jag ska testa att ställa en bänk mot ett hörn sen dra i ena änden på en skivstång. // Jimmy

Shit vilken rygg och bicepsstyrka du ligger inne med! Riktigt bra hantelroddat, några bilder på dagsformen där ryggen syns? Antar att du har bra lats ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Shit vilken rygg och bicepsstyrka du ligger inne med! Riktigt bra hantelroddat, några bilder på dagsformen där ryggen syns? Antar att du har bra lats ;)

tackar! på sidan 46 finns en bild men tyvärr har jag inte stora lats :( kanske stark men stor vettefan :)
    Edit: kanske dålig bild, för det känns som jag inte får ut dom riktigt.

Axelpress med hantlar:
    12x15kg Per hantel
    12x15kg
    8×27,5kg
    8×32,5kg
    5×37,5kg
    4×37,5kg

Pushpress:Väldigt ovan övning för mig eftersom det var första gången jag körde den hehe
    8x50kg
    3x70kg
    3x70kg
    3x70kg

Sidolyft med hantel:
    8x15kg
    8x15kg
    8x15kg DROP 10x9kg
    8x15kg

Framåtlyft med hantel:
    8x15kg
    8x15kg DROP 8x10kg
    8x15kg DROP 10x10kg
    8×12,5kg

Framåtlutande sidolyft med hantel:
    10x15kg
    10x20kg
    10x20kg
    10x20kg

BÄNKPRESS: Lite mer åt teknik hållet.
    10x50kg
    10x70kg
    10x80kg
    7x90kg
    9x80kg
    9x80kg

Stående flyes i cc:
    8x30kg Per sida
    10x35kg
    6x40kg

Nedifrån och upp i cc:
    8x25kg Per sida
    8x30kg
    8x30kg

Kommentar: Bra tempo rakt igenom!

ser jävligt kött ut, grymt att du orkar med bröst och axlar samma dag :D

Jimmy124 wrote:
    Grov vettefan än men det kommer! :)

Tackar tackar! :)

jag väntar tills flex i farsta inför sina 70kg hantlar då kommer ryggpassen att bli där framöver :p Men jag ska testa att ställa en bänk mot ett hörn sen dra i ena änden på en skivstång. // Jimmy

Jag bjuder in mig lite här :p jag hörde att flex hgs också ska fixa 70 kgs hantlar eller stämmer inte det?

Ottoman Muscle wrote:
    ser jävligt kött ut, grymt att du orkar med bröst och axlar samma dag :D

Ja men allt handlar om inställning! vill man så kan man :up:

jorre759 wrote:
    Jag bjuder in mig lite här :p jag hörde att flex hgs också ska fixa 70 kgs hantlar eller stämmer inte det?

Jo eller jag har hört att dom ska utvidga med 100kvm, men i utrustningsväg har jag inte hört något. Det vore riktigt trevligt med lite större hantlar :P

Tränar du i hagsätra btw? // Jimmy

Morgonvikt: 102,5kg[/b]

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.