Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,516 total)
  • Author

nice att vågen pekar uppåt, förhoppningsvis är det inte bara flerre då :P

Du, vad är rodd uppifrån för övning?

isabella wrote:
    nice att vågen pekar uppåt, förhoppningsvis är det inte bara flerre då :P

Du, vad är rodd uppifrån för övning?

Du det var inte igår man såg dig på gymmet!? haha nej förhoppningsvis är det lite kvalitetsmassa också :p

Här har du rodden uppifrån:
    [http://forumbilder.se [img=http://forumbilder.se/images/392011100443P8269.jpg]]

Jimmy124 wrote:
    Du det var inte igår man såg dig på gymmet!? haha nej förhoppningsvis är det lite kvalitetsmassa också :p

Här har du rodden uppifrån:
    [http://forumbilder.se [img=http://forumbilder.se/images/392011100443P8269.jpg]]

haha nej jag vet men jag har tränat på som vanligt, bara det att jag börjat jobba på ICA så blir rätt mkt morgonträning nu för tiden :)

Ja men då vet jag vilken du menar :D

Älskar avsluta ett ryggpass med den maskinen. Ger grymt tryck!

isabella wrote:
    haha nej jag vet men jag har tränat på som vanligt, bara det att jag börjat jobba på ICA så blir rätt mkt morgonträning nu för tiden :)

Ja men då vet jag vilken du menar :D

aha okej fan va skoj hehe :p

biffen669 wrote:
    Älskar avsluta ett ryggpass med den maskinen. Ger grymt tryck!

Det var första gången jag körde den igår, men jag kan säga att det inte var den sista. Den var riktigt skön :D

Bra tryck! men väldigt mycket folk Som vanligt på måndagar tydligen..

Tid: 1tim och 20min

Det märks att jag måste börja köra lite högrep, för min repstyrka är under all kritik.
    Bänkpress:
    12x50kg
    12x50kg
    12x50kg
    10x90kg
    10x90kg
    6x90kg+2 med pass
    4x90kg+2 med pass
    Kommer höja när jag sätter 4×10 @90kg.

Sned bänkpress:
    8x50kg
    6x80kg
    6x80kg
    6x80kg
    4x80kg

Liggande hantelflyes:
    10×17,5kg Per hantel
    10×17,5kg
    10×17,5kg
    10×17,5kg

Nedifrån och upp i cc:

10x25kg Per sida
    8x30kg
    8x30kg
    8x30kg

Sidolyft med hantel: En hand i taget.
    8×12,5kg
    8×12,5kg
    8×12,5kg
    8×12,5kg

Framåtlutande sidolyft med hantlar:
    13x20kg Per hantel
    12×22,5kg
    13×22,5kg
    12×22,5kg
    Nästa pass blir det 25kg rakt igenom.

Pushdowns curl varianten:

12x50kg
    10x80kg (Fullt mag)
    8x90kg (Fullt mag +10kg hantel)
    5x100kg (Fullt mag +2st 10kgs hantlar)

Kommentar: Bra flyt rakt igenom men som sagt rep styrkan måste tränas på! :)

Jo det är skitskoj :P Skämt o sido men bättre än att sitta hemma :)

Haha ja måndagsångesten därav bra med folk på gymmet :P Själv var jag där 7 i morse, de du ;)

isabella wrote:
    Jo det är skitskoj :P Skämt o sido men bättre än att sitta hemma :)

Haha ja måndagsångesten därav bra med folk på gymmet :P Själv var jag där 7 i morse, de du ;)

Absolut är det de! :) haha då hade jag redan börjat jobba så det går jämnt ut :p Men starkt gjort ändå!

Har varit och tittat in ganska ofta på sistone även fast jag inte kommenterat. Finns typ inget att kommentera, lika hardcore och stark som vanligt :)

Ottoman Muscle wrote:
    Har varit och tittat in ganska ofta på sistone även fast jag inte kommenterat. Finns typ inget att kommentera, lika hardcore och stark som vanligt :)

Kul att du kikar in! :) Dom orden värmer och motiverar mig att fortsätta sikta mot dom massiva vikterna.

Jimmy124 wrote:
    Absolut är det de! :) haha då hade jag redan börjat jobba så det går jämnt ut :p Men starkt gjort ändå!

Men tusan också, nu lät det ju inte lika bra när du redan va på jobbet ju :P

isabella wrote:
    Men tusan också, nu lät det ju inte lika bra när du redan va på jobbet ju :P

haha man kan inte alltid vara värst ;) Jobbar du inte på flex längre?

Roligt och säkert erfarenhetsmässigt bra att du kör högreps ett tag! :-)
    Och jag kan absolut hålla med dig om reps-uthålligheten. Skillnaden mellan mina lätta
    bröstpass och mina riktigt tunga är skrämmande dålig vad gäller just antalet reps.

Du verkar trivas med träning i alla fall, det är det viktigaste…

Jimmy124 wrote:
    haha man kan inte alltid vara värst ;) Jobbar du inte på flex längre?

haha nej man kan ju inte det :P Nej, var bara anställd vid behov och det räcker inte för mig fast tro det eller ej men ICA är roligare än jobbet på flex. Receptionist/städ jobb är inget för mig8)

Gettodachoppa wrote:
    Roligt och säkert erfarenhetsmässigt bra att du kör högreps ett tag! :-)
    Och jag kan absolut hålla med dig om reps-uthålligheten. Skillnaden mellan mina lätta
    bröstpass och mina riktigt tunga är skrämmande dålig vad gäller just antalet reps.

Du verkar trivas med träning i alla fall, det är det viktigaste…

Jo det är lite så jag tänker jag med. plus att jag sänker vikterna för att jobba mig förbi platån som jag är vid just nu. Det är ju som du säger att ett par dåliga pass glömmer man så fort man gör ett bra pass :)

isabella wrote:
    haha nej man kan ju inte det :P Nej, var bara anställd vid behov och det räcker inte för mig fast tro det eller ej men ICA är roligare än jobbet på flex. Receptionist/städ jobb är inget för mig8)

aha okej trodde du var fast anställd :P jo det är det säkert MEN skönt att ha arbetsplatsen på gymmet :D

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.