Jimmy med mål att stå på scen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Jimmy med mål att stå på scen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,516 total)
  • Author
    isabella wrote:
    Jobbar gör ja inte men gymma ska ja :) Om vi inte ses så får du ha det toppen i thailand :D

Ah okej kul då kanske vi ses :) haha tackar och du får ta hand om mitt andra hem, för när jag kommer tillbaka ere hårdkörning! :emo-thumb

Jimmy124 wrote:
    Ah okej kul då kanske vi ses :) haha tackar och du får ta hand om mitt andra hem, för när jag kommer tillbaka ere hårdkörning! :emo-thumb

Ditt andra hem? Det är mitt andra hem :p Nä då ska göra det!

isabella wrote:
    Ditt andra hem? Det är mitt andra hem :p Nä då ska göra det!

hahah :p bra där men ah vi kanske ses imorn, nu ere godnatt hehe :)

Bra pass hörru!
    Blir tråkigt att inte kunna läsa här på en hel månad faktiskt! :( Hoppas du hittar ett gym i thailand iaf :P

snoozarn wrote:
    Bra pass hörru!
    Blir tråkigt att inte kunna läsa här på en hel månad faktiskt! :( Hoppas du hittar ett gym i thailand iaf :P

Kul att höra! jo jag vet, men jag kommer uppdatera lite då och då under resans gång för det blir några pass därnere :D

All for you dennis :pop:

Jimmy124 wrote:
    Kul att höra! jo jag vet, men jag kommer uppdatera lite då och då under resans gång för det blir några pass därnere :D

All for you dennis :pop:

Haha så du inte tappar formen allt för mkt eller:p själv skulle jag få abstinens av att inte träna på en hel månad.

isabella wrote:
    Haha så du inte tappar formen allt för mkt eller:p själv skulle jag få abstinens av att inte träna på en hel månad.

haha ja formen och formen men det som finns vill man ju helst inte tappa iaf :p

Upp med en bild nu innan du åker :D

Yaldish wrote:
    Upp med en bild nu innan du åker :D

Kommer upp lite bilder efter dagens pass! :) // Jimmy

För det första vill jag säga satan i helvete vilken känsla i passet!

Morgonen började att jag gick upp och tryckte i mig en protein shake, därefter började jag ringa runt och kolla ifall någon kompis var sugen på att dra och träna för helvete vad taggad jag var redan på morgonen. ungefär 1timme senare drar jag upp till tuben och möter en kompis, där trycker jag i mig min PWO drink och blir taggad till 1000. ytterligare 15minuter senare är jag i omklädningsrummet och det ända jag vill är att gå ut och kötta sönder! helt sjuk känsla :) Jag går ut ur omklädningsrummet och vidare ut i gymmet så ser jag isabella på en motionscykel så jag vinkar och hon vinkar tillbaka och ger mig ett leende, därefter rör jag mig in mot hardcore rummet och då ser jag att marklyft stången är ledig helvete tänkte jag. MIN DAG ÄR RÄDDAD!!!

Marklyft:
    6x50kg
    6x90kg
    6x100kg
    6x140kg
    1x220kg PB sån skön känsla! 230kg hänger i luften…
    2x180kg

Breda latsdrag:
    6x105kg
    6x115kg
    6x120kg

Smala Latsdrag:
    6x100kg
    6x110kg

Sittande rodd:
    8x120kg
    8x150kg RPB
    8x135kg

Hantelrodd:
    8x45kg
    8×57,5kg

Skivstångscurl:
    5x50kg
    10x30kg
    7x40kg

Växlande hantelcurl:
    8×17,5kg
    6x20kg
    8×17,5kg

Kommentar: Äckligt skönt sista pass innan thai resan! // Jimmy

Jimmy124 wrote:
    För det första vill jag säga satan i helvete vilken känsla i passet!

Morgonen började att jag gick upp och tryckte i mig en protein shake, därefter började jag ringa runt och kolla ifall någon kompis var sugen på att dra och träna för helvete vad taggad jag var redan på morgonen. ungefär 1timme senare drar jag upp till tuben och möter en kompis, där trycker jag i mig min PWO drink och blir taggad till 1000. ytterligare 15minuter senare är jag i omklädningsrummet och det ända jag vill är att gå ut och kötta sönder! helt sjuk känsla :) Jag går ut ur omklädningsrummet och vidare ut i gymmet så ser jag isabella på en motionscykel så jag vinkar och hon vinkar tillbaka och ger mig ett leende, därefter rör jag mig in mot hardcore rummet och då ser jag att marklyft stången är ledig helvete tänkte jag. MIN DAG ÄR RÄDDAD!!!

Marklyft:
    6x50kg
    6x90kg
    6x100kg
    6x140kg
    1x220kg PB sån skön känsla! 230kg hänger i luften…
    2x180kg

Breda latsdrag:
    6x105kg
    6x115kg
    6x120kg

Smala Latsdrag:
    6x100kg
    6x110kg

Sittande rodd:
    8x120kg
    8x150kg RPB
    8x135kg

Hantelrodd:
    8x45kg
    8×57,5kg

Skivstångscurl:
    5x50kg
    10x30kg
    7x40kg

Växlande hantelcurl:
    8×17,5kg
    6x20kg
    8×17,5kg

Kommentar: Äckligt skönt sista pass innan thai resan! // Jimmy

Men nice med ett toppenpass innan semestern :up: Måste ha berott på att jag använt stången innan er som det gick så bra :p

btw skriv/säg Bella istället, använder bara hela namnet om jag verkligen verkligen måste

Sjukt pass min vän, sjuukt pass.
    220 mark, fyfaan asså grooooovt!

förresten äter du inte frulle? eller kör du på periodisk fasta som verkar vara på tapeten?

snoozarn wrote:
    Sjukt pass min vän, sjuukt pass.
    220 mark, fyfaan asså grooooovt!

tackar dom orden värmer, Någon dag borde jag klara 230kg oxå för 220kg upp utan några större problem :pop:

isabella wrote:
    Men nice med ett toppenpass innan semestern :up: Måste ha berott på att jag använt stången innan er som det gick så bra :p

btw skriv/säg Bella istället, använder bara hela namnet om jag verkligen verkligen måste

aha då får jag tänka på det i framtiden :)

isabella wrote:
    förresten äter du inte frulle? eller kör du på periodisk fasta som verkar vara på tapeten?

idag vart det ingen frukost för jag var så himla taggad på att träna 😮
    Men i vanliga fall käkar jag självklart frukost :) // Jimmy

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,516 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.